معرفی سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به این موضوع کههرچه درباره ریمل ابرو باید بدانید و انواع ریمل ابرو و کابرد آن پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید
سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به این موضوع کههرچه درباره ریمل ابرو باید بدانید و انواع ریمل ابرو و کابرد آن پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

هرچه درباره ریمل ابرو باید بدانید و انواع ریمل ابرو و کابرد آن

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به این موضوع کههرچه درباره ریمل ابرو باید بدانید و انواع ریمل ابرو و کابرد آن پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

هرچه درباره ریمل ابرو باید بدانید و انواع ریمل ابرو و کابرد آن

در این مطلب ما به این موضوع که هرچه درباره ریمل ابرو باید بدانید و انواع ریمل ابرو و کابرد آن پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

اگر یادتان باشد در حدود دو دهه گذشته کسی که ابرو های نازکی داشت. در واقع یکی از معیار های زیبایی را در خود داشت.بیشتر خانم ها نیز برای اینکه این معیار زیبایی را در چهره خود داشته باشند. به آرایشگر خود می گفتند تا جایی که امکان دارد ابرو هایشان را نازک کند.ولی گذر زمان این تفکر را تغییر داد. و به جایی رسید که بگویند هرچه که ابرو پرپشت تر و پهن تر باشد زیباتر است.نازکی و یا پهن بودن ابرو یک قاعده کلی نیست. و مهم ترین چیز این است که با صورت خود افراد تناسب داشته باشد.پس اگر می خواهید که چهره ای زیبا داشته باشید. همیشه ابرو های خود را زیبا نگه دارید.یک ابزار آرایشی که این روزها بسیار مورد توجه است. ریمل ابرو نام دارد.با همراه باشید تا بیشتر درباره این ابزار بدانید.

ریمل ابرو چیست

اگر شما به این موضوع فکر می کنید که کاربرد ریمل فقط برای مژه ها هست سخت در اشتباهید.این ابزار یعنی ریمل ابرو همان طور که از اسمش مشخص است نوعی ریمل به حساب می آید. که مخصوص ابرو هاست و از طرفداران زیادی برخوردار است.این ریمل به مانند ریمل چشم است ولی در عوض مژه با ابرو سازگار است.این ریمل ها در مقایسه با ریمل های چشم از رنگدانه های کمتری برخوردارند و سبک تر نیز هستند. ممکن است شما در اولین باری که می خواهید از این محصول استفاده کنید در میزان کنترل استفاده از آن مشکل داشته باشید.ولی این مشکل به مرور زمان و استفاده های پی در پی از بین می رود و به آن عادت می کنید. از ویزگی های مناسب ریمل ابرو به این مورد می توان اشاره کرد که به ابرو ها ظاهری بسیار طبیعی می دهد.

به این ریمل هم ژل ابرو و یا رنگ ابرو نیز گویند.

ریمل ابرو را به عنوان دو مورد می توان استفاده کرد: 1-حالت دادن به ابرو ها.2-پرپشت کردن ابرو ها.

انواع ریمل ابرو

می توانیم ریمل ابرو را به دو گروه تقسیم کنیم:

  1. ساده (بی‌رنگ) یا Clear: از این مدل ریمل می توانیم بگوییم برای خانم هایی خوب است که دارای ابرو هایی پرپشت و پهن هستند.
  2. رنگی یا tinted: برعکس مدل اول این مدل را برای خانم هایی توصیه می کنند که دارای ابرو های کم پشت و کم حجمی هستند.

از ریمل ابرو چه کاربردی را می توان به دست آورد؟

این موضوع که ابرو ها تاثیر بسیاری بر روی زیبایی چهره انسان دارد خیلی مهم است.اگر از ابرو هایی زیبا و خوش حالت بهره ببرید به چشمان شما زیبایی زیادی می دهد.چند معیار وجود دارد برای زیبایی ابرو های خانم ها که عبارت اند از:1-مرتب بودن ابرو ها.2-خوش حالت بودن ابرو ها.3-پرپشتی ابرو ها.4-خوش رنگ بودن ابرو ها.با توجه به این مواردی که ذکر شد لازم است که خانم ها در تمام اوقات ابروهایشان را مرتب و خوش حالت نگه دارند تا زیبایی چهره و چشمانشان افزون شود.برای این کار حتما به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید تا ابروهایی خوش حالت داشته باشید.یک مورد دیگر برای زیبایی ابرو این است که رنگ ابروی شما باید مناسب باشد.دقیقا کارایی ریمل ابرو مشابه با ریمل مژه است.

با استفاده از ریمل ابرو به نتایجی می رسید که عبارت اند از:1-خوش حالت کردن ابروها.2-خوش رنگ کردن ابروها.3-پر حجم نشان دادن ابروها.4-مرتب کردن ابروها در جای خود.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *