وجود راز و رمزهای آرایش بهاری برای جذاب تر شدن و تغییر چهره افراد
آرایش بهاری

آموزش آرایش بهاری برای جذاب تر شدن و تغییر چهره افراد

سلام ماه سرایی های عزیز.گروه ماه سرا سال نو را خدمت شما تبریک می گویند. در این مقاله می خواهیم شما را با وجود راز و رمزهای آرایش بهاری برای جذاب تر شدن و تغییر چهره افراد آشنا کنیم. ازهمراهی شما تشکر می کنیم.

وجود راز و رمزهای آرایش بهاری برای جذاب تر شدن و تغییر چهره افراد
آرایش بهاری

راز و رمزهای آرایش بهاری:

تازه کردن روتین آرایش:

فصل بهار و عید نوروز، وقت شروع‌های جدید است. سال جدید بهترین زمان برای تصمیم‌های تازه است. یکی از تصمیم‌های بسیار مهم مراقبت از خود است. در سال جدید به خودتان قول دهید. برای خود و سلامت جسمتان و روحتان وقت بیشتری را بگذارید.  مراقبت از پوست و آرایش علاوه بر اینکه شما را زیبا خواهند کرد، بسیار آرامش‌بخش نیز هست.

روتین مراقبت از پوست:

بسیاری از شما بانوان می‌دانید، مراقبت از پوست از لحاظ روحی بسیار آرام بخش است. بنابراین مراحل مراقبت از پوست همواره در روتین آرایش افراد جای مخصوص به خود را پیدا کرده است. شما می توانید ،پوست خود را با استفاده از ماسک‌های مختلف و کرم‌های مرطوب‌کننده، تضمین کنید.

 یادگیری آرایش:

برای شروع کافی است که شما برای تازه کردن روتین آرایش خود تحقیق و تمرین کنید. اکثر بانوان همیشه به آرایش علاقه دارند.و نم یدانند چه آرایش به چهره آن ها میاید.یا چکونه انجام دهند. امسال برای شما بهترین موقعیت است.پیشنهاد میکنیم با دیدن ویدیوهای زیادی که در یوتیوب و اینستاگرام است . وحتی مقاله های جالب مجله ماه سرا در این باره را مطالعه بفرمایید. با تمرین و تکرار در آرایش، میتوانید حرفه‌ای شوید.

وجود راز و رمزهای آرایش بهاری برای جذاب تر شدن و تغییر چهره افراد
ارایش بهاری

ترفندهای جالب آرایشی بهاری:

همواره در فصل بهار ، از لوازم آرایشی ضد حساسیت استفاده کنید.استفاده از برس های پاک کننده صورت پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه می دهد.

معرفی ترندهای آرایشی جدید:

هر سال مدل‌ها و ترندهای مختلف آرایش مد می شوند. جالب بدانید امسال پوست درخشان و براق از ترندهای آرایشی معرفی شده است. بنابراین کرم‌پودرهای طبیعی طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند.

هایلایتر:  هایلایترها بسیار محبوب‌اند. کانسیلرهای رنگی و کانتورهای رنگی بسیار مناسب هستند.

وجود راز و رمزهای آرایش بهاری برای جذاب تر شدن و تغییر چهره افراد
آرایش بهاری

رژگونه:  رژگونه ها در روتین آرایش به تازگی وارد دنیای میک‌آپ شده‌ و تاثیر زیادی در رنگ و روی شما دارد. ترندی با رنگ‌های شاد و روشن که شادابی صورت را بیشتر می کنند. رنگ های مناسب فصل بهار : رنگ های هلویی، گلبهی و کالباسی هستند.

سایه‌های رنگی: خبر جالب این که امسال سایه‌های رنگی بسیار ترند شده اند. بهترین زمان برای پیروی از این ترند فصل بهار است. بنابراین در آرایش چشمتان می توانید، جسورانه‌تر قدم بردارید. پس با خرید پالت سایه رنگی، این ترند جذاب را تجربه‌کنید.شما حتی می‌توانید سایه‌ای از رنگ نارنجی را انتخاب کنید. اگر می‌توانید به راحتی ،با آن کنار بیایید. از نارنجی براق و پرتقالی هم استفاده کنید.

وجود راز و رمزهای آرایش بهاری برای جذاب تر شدن و تغییر چهره افراد
آرایش بهاری

نکته جالب : از سایه چشم نقره ای می توانید.در گوشه های داخلی چشم،استفاده کنیدکه آرایش بهاری را فوق العاده زیبا می کند. فقط یادتان باشد، که کل پلکتان را با آن نپوشانید.

کرم مرطوب کننده : در فصل بهار پوست شما نیاز به مرطوب کننده دارد. مرطوب کننده های سبک بهترین گزینه هستند. بنابراین  باید روزی دو بار به پوست تان بزنید تا همواره پوستی نرم و شاداب داشته باشید.

رژ لب: بهار فصل رنگ های ملایم و آرام است.بنابراین از آرایش صورت با رنگ های جیغ و تیره جدی بپرهیزید، از میکاپ کمرنگ و ملایم استفاده کنید. انتخاب رژلب های شما صورتی یا گلبهی و رنگهای ملایم است.

استفاده از کرم و بالم لب :

از کرم های لب غافل نشوید، کرم ها و بالم لب از خشکی و پوسته پوسته شدن لب هایتان در فصل بهار جلوگیری میکنند.

در پایان مقاله این نکته را هم به یاد داشته باشید:در آرایش فصل بهار از ریمل های رنگی و خط چشم های رنگی غافل نشوید.از اکلیل های براق هم استفاده کنید.و ابروهایتان را قوس ندهید. داشتن ابروهایی بدون نوک یا ابروهایی پسرانه و بدون قوس ترنداست.
بهار، فصلی زیبا برای طراوت و طبیعی بودن است.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *