معرفی داشتن ابروهای زیبا چه رازی دارد و روش مناسب برای کشیدن سایه ابرو
داشتن ابروهای زیبا چه رازی دارد و روش مناسب برای کشیدن سایه ابرو

داشتن ابروهای زیبا چه رازی دارد و روش مناسب برای کشیدن سایه ابرو

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به این موضوع که داشتن ابروهای زیبا چه رازی دارد و روش مناسب برای کشیدن سایه ابرو پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

 

داشتن ابروهای زیبا چه رازی دارد و روش مناسب برای کشیدن سایه ابرو

در این مطلب ما به این موضوع که داشتن ابروهای زیبا چه رازی دارد و روش مناسب برای کشیدن سایه ابرو چگونه است پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

اگر در دنیای امروزی چرخی بزنیم به این نتیجه می رسیم. که آن افرادی که در زمینه های گریم و آرایش تخصص دارند به این که از ابروهای زیبایی برخوردار باشند اهمیت زیادی می دهند.این افراد برای کشیدن ابروهای خود زمان زیادی می گذارند.اگرچه در گذشته این ابروهایی که نازک تر و یا کوتاه تر باشند بیشتر مورد توجه بود. و با استفاده از این روش زیبایی چهره خود را به وجود می آوردند.و کار به جایی می رسید که آرایشگر ها برای اینکه ابروهایی نازک و یا کوتاه تر داشته باشند از تیغ استفاده می کردند. و نصف ابروها را با تیغ می زدند.اما حالا این روش به طور کلی رد شده است. و هرچه که ابروها پرپشت تر و یا طبیعی تر باشند جلوه ی بهتری خواهند داشت.از محصولات بسیار مهمی که می توان از آن به عنوان زیبایی ابرو یاد کرد سایه ابرو است.

اگر شما می خواهید در این باره که روش کشیدن ابرو با سایه چیزی بدانید. پس این مطلب را مطالعه کنید.

ما چگونه باید سایه ابرو بزنیم

ابرو ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و دلیل این امر نیز این است که ابروها به چشم های آدمی نزدیک است.اگر ابروها از زیبایی برخوردار شوند در ادامه ی آن چشم ها نیز زیبا می شوند و در نهایت آن انسان از چهره ای زیبا بهره می برد.هرچه که سن انسان بالا رود معمولا قسمت‌هایی از ابرو ریخته و کم پشت می‌گردد.ولی به دل خود نگرانی راه ندهید و نا امید نشوید به این علت که به راحتی می توانید ابروهای خود را با مداد و یا سایه ابرو پر کنید.این مطلب را مطالعه کنید تا از روش کشیدن ابرو با سایه مطلع شوید.

حتما زمانی که دارید سایه را به ابرو های خود می کشید به این موضوع توجه کنید که  معمولا دو ابرو از نظر شکل ظاهری تفاوت کمی با هم دارند.شما از صبر و حوصله خود کمک بگیرید و ابروهای خود را مرتب کنید و سعی کنید به آن ها شکلی مناسب دهید. شما باید در اولین حرکت برای استفاده از سایه ابرو به رنگ آن توجه داشته باشید.سعی کنید رنگ موی مناسبی انتخاب کنید.مثلا سعی کنید که اگر موهایی تیره دارید بهتر این است که از رنگ ابرویی استفاده کنید که دو درجه از رنگ موی شما روشن تر است.و دقیقا برعکس همین موضوع این است که اگر شما دارای  رنگ موهای بلوند و خیلی روشن هستید از رنگ ابروهایی استفاده کنید که دو درجه از موهای شما تیره تر باشد.

روشی برای کشیدن ابرو با سایه و مراحل آن

  • اولین قدم مرتب کردن ابروها به کمک برداشتن ابروها به کمک موچین.حالا به کمک برس ابرو تارهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید.با یک قیچی مخصوص موهای بلند را کوتاه کنید.
  • در دومین قدم با استفاده از سایه ابرو به ابروها شکل دهید.در این مرحله باید سه نقطه مشخص شوند.نقطه شروع ابرو.نقطه تاج ابرو.نقطه انتهای ابرو.

۱ اول نقطه شروع ابروها معلوم شود.این نقطه بسیار مهم است برای اینکه فاصله ابروها را معین می کند.در واقع فاصله کم و یا زیاد بین دو ابرو روی چهره تاثیر زیادی می گذارد.به کمک مداد یا سایه نقطه شروع ابرو را معلوم کنید.

۲ اگر می خواهید که نقطه تاج ابرو را مشخص کنید فقط یک مداد را کنار بینی قرار داده و آن را کج کنید تا از وسط چشمتان بگذرد.بگذارید که با ابروهایتان برخورد کند. به این قسمت تاج ابرو گویند.حالا این نقطه را با یک مداد ابرو یا سایه مشخص کنید.

۳ حالا برای معلوم کردن نقطه انتهایی ابرو مداد را کنار بینی بگذارید و حالا آن را کج کرده تا از انتهای چشمتان عبور کند.بگذارید که به ابرو برسد. به این نقطه  نقطه انتهای ابرو گویند. حالا به پر کردن ابرو بپردازید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *