زناشویی :بعد از اتمام رابطه جنسی چه کارهایی باید انجام داد؟
زناشویی :بعد از اتمام رابطه جنسی چه کارهایی باید انجام داد؟

زناشویی :بعد از تمام شدن رابطه زناشویی چه کارهایی باید انجام داد؟

بعد از تمام شدن رابطه زناشویی :

بعد از اتمام رابطه زناشویی خوابیدن کار صحیحی نیست،چون موجب دلخوری همسر می شود، در این مقاله کارهایی که بعد از تمام شدن رابطه زناشویی باید انجام داد، بررسی و تحلیل می شود، با ما همراه باشید.

بعد از تمام شدن رابطه زناشویی :

بعد از اتمام رابطه زناشویی سعی کنید، کمی با همسرتان صحبت کنید و کاری کنید  که همسرتان از اتمام رابطه زناشویی دلگیر نشود و برعکس شاد و پر انرزی باشد.با ما همراه باشید.تا کارهایی که بعد از پایان رابطه زناشویی باید انجام دهید را معرفی کینم.

 

پس از اتمام رابطه جنسی نخوابید :

بعد از حدود 20 دقیقه تلاش فراوان و مکرر،بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی،بسیار طبیعی است و اصلا تعجبی ندارد که بخواهید کمی دراز بکشید و بعد برای میل کردن غذایی که همسرتان برای شما تهیه کرده (در حقیقت همان بانویی که چند دقیقه قبل تلاش زیادی برای لذت بخشیدن به او داشته اید) از خواب بیدار شوید.
ولی اگر قصد دارید همسرتان احساس امنیت و آرامش را در کنار شما تجربه کند، چرت زدن وخوابیدن بعد از تمام شدن رابطه زناشویی اصلا توصیه نمی شود و گزینه مناسبی نیست. پس به جای دراز کشدن و برگرداندن رویتان از همسرتان و شروع کردن به خر خر  با ما باشید تا در این بخش نکاتی را بازگو کنیم که با انجام دادن آنها نتایج مطلوبی خواهید گرفت.

زناشویی :بعد از اتمام رابطه جنسی چه کارهایی باید انجام داد؟
بعد از اتمام رابطه زناشویی

پاشو رفیق:

بسیار واضح و طبیعی است که علت احساس نیاز به خواب در آقایان و خستگی ، پس از تمام شدن معاشقه و رابطه زناشویی، به مسائل زیست شناختی مربوط است. بعد از رسیدن به زمان اوج لذت جنسی و ترشح  و آزاد شدن هورمون هایی به نام “اکسی توسین” به صورت طبیعی احساس خواب آلودگی در آقایان ایجاد می شود.

ولی باید توجه داشته باشید؛ چون این موضوع متناسب با واکنش های فردی و منحصر به فرد در خود شخص به وجود می آید.عموما تعداد زیادی از آقایان عادت دارند در زمان ارگاسم نفسشان را حبس کرده و به صورت صحیح تنفس نمی کنند.ولی توصیه می شود در زمان ارگاسم دم و بازدم را تنظیم و نفس های عمیق بکشید.با این تکنیک نه تنها لذت بیشتری می برید، بلکه به حفظ هوشیاری  برای مدت زمان کوتاهی کمک فراوانی می کند.
ولی  در صورت فراموش کردن تنفس کشیدن منظم و سعی کنید بعد از چند لحظه استراحت ، از تخت بلند شوید و یک دوش بگیرید تا حالت خواب آلودگی از شما دور شود.

تمام کارهای جالب :

در این موقع باید کاری انجام دهید تا به همسرتان این حس را القاء کنید که او برایتان در این دنیا ارزش دارد. بعضی از این توصیه ها به شما کمک فراوانی می کند که تا حدی تنبلی هایتان را کنار بگذارید.

او را همچنان نوازش کنید:

بعد از هر بار رابطه زناشویی لزومی ندارد،به خودتان ژست های آنچنانی بدهید. تعداد زیادی از خانم ها بعد از پایان رابطه زناشویی  آسیب پذیر می شوند، به همین علت باید کاری انجام دهید تا به او ثابت شود که  برای شما مانند قبل با ارزش است و مانند گذشته دوستش دارید.تماشای تلویزیون یا نگاه کردن به سقف متاسفانه شرایط بسیار بدتر می شود. به جای، سعی کردن در نوازش او، تلاش کنید دستتان را به آرامی روی پای او گذاشته و بدن او را لمس کنید،بازی با موهایش را فراموش نکنید . لزومی ندارد برای همسرتان فیلم بازی کنید؛ همسرتان به راحتی عطوفت، مهربانی، و توجه شما را درک می کند.

تمیز کردن:

بعد از رسیدن به آرامش و دراز کشیدن در کنار یکدیگر، به حمام رفته و وان حمام را با آب گرم پر کنید (حتما مطمئن شوید که وان تمیز و ضد عفونی شده باشد)  در میان پاهایتان اجازه دهید دراز بکشد و از وجود همدیگر لذت ببرید. او را با صابون بشویید،و را بدنش  ماساژ دهید. مطمئن باشید که همسرتان لحظه لحظه این مدت را به شما عشق می ورزد.

با هم شام تهیه کنید:

هیچ مردی وجود ندارد که بعد از اتمام  رابطه زناشویی حس گرسنگی شدید به سراغش نیاید. ولی به جای دراز کشیدن به پهلو  و گفتن جمله: “عزیزم یک چیزی برای خوردن آماده کن” بلند شوید و با همسرتان همکاری کنید و شام را آماده کنید. زمانیکه همسرتان گوشت را آماده می کند، سبزی ها شما سبزی خرد کنید؛ یا موادی را با هم ترکیب کنید و میل کنید که تا حالا میل تست نکرده اید؛ به عنوان نمونه ترکیب شکلات فندقی و پاپ کرن! فقط هدف  این است که تنها شما باز هم بعد از لذت بردن از رابطه زناشویی، زمانی بیشتری را با هم باشید.

زناشویی :بعد از اتمام رابطه جنسی چه کارهایی باید انجام داد؟
بعد از اتمام رابطه زناشویی

دو مرتبه انجام دهید :

اگر مجدد تمایلی به برقراری رابطه زناشویی دارید و این علاقه را در همسرتان مشاهده می کنید، با پیش نوازی آغاز کنید. به مدت کمی صبر کنید تا کمی انرژی بگیرد را باز یابد، و مجدد همه چیز را از سر بگیرید. از لب ها و بوسیدن لب ها شروع کنید، و تمام بدنش را  به آرامی و کم کم لمس کنید. کاری کنید تا مجدد تحریک شود و علاقه ای برای برقراری ارتباط مجدد داشته باشد. و هنگامی که همسرتان احساساتش برانگیخته شد، مجددا و به راحتی می توانید رابطه را از ابتدا آغاز و تکرار کنید.

با هم چرت بزنید:

اگر همسر شما جزء آن گروه از زنان پرحرارت و پر انرزی است که در هنگام برقراری رابطه زناشویی بسیار فعال عمل می کند،قطعا همسرتان نیز مانند شما خسته میشود. پس می توانید به او این توصیه بکنید و بگویید: برای بدست آوردن انرژی بیا کمی چرت نزنیم؛ می توانیم  بعدا با هم دوش بگیریم، و شام را آماده کنیم و مجدد رابطه زناشویی برقرار کنیم.” و حتما دست هایتان را به دور بدن همسرتان حلقه کنید تا او متوجه شود که شما باعث شده اید به این روز افتاده است.

زناشویی :بعد از اتمام رابطه جنسی چه کارهایی باید انجام داد؟
بعد از اتمام رابطه زناشویی

تشکر و قدردانی:

بی نظیر ترین و عالی ترین مرحله رسیدن به اوج لذت است؛ ولی باید همیشه در ذهنتان باشد که فرد دیگری نیز در هر لحظه همراه با شما  همراه بوده و وجود او موجب رسیدن شما به این موقعیت شده است.پس به هر طریقی که میتوانید و بلدید، باید به همسرتان بفهمانید که وجود او برایتان با ارزش است و از او تشکر کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *