ناتوانی جنسی زنان

پس از اتمام رابطه جنسی چه باید کرد؟

بعضی از روج های نمیداندد که پس از اتمام رابطه جنسی چه باید کرد؟ در این پست میخوانیم که پس از اتمام رابطه جنسی چیکار کنیم؟

 

پس از اتمام رابطه جنسی نخوابید

بعد از اینکه به اوج لذت جنسی رسیدید و مثلا پس از حدود 20 دقیقه تلاش پی در پی، تعجبی ندارد که بخواهید درازی بکشید و دوباره برای صرف غذایی که همسرتان برای شما آماده کرده (درست همان خانمی که چند لحظه پیش برای لذت بخشیدن به او تلاش کرده اید) از خواب بلند شوید.

 

پاشو رفیق

روشن است که دلیل احساس خستگی و نیاز به خواب در آقایون، پس از تمام شدن معاشقه، به مسائل زیست شناختی برمیگردد. پس از رسیدن به مرحله اوج لذت جنسی هورمون هایی به نام “اکسی توسین” آزاد می شود که به طور طبیعی احساس خواب آلودگی در فرد ایجاد می نمایند.

خواص جینسنگ برای سلامت جسمی و جنسی آقایان و بانوان

تمام کارهای جالب

حالا نوبت به این می رسد که کاری کنید تا عشقتان احساس کند که برای شما یک دنیا ارزش دارد. برخی از این پیشنهادها به شما کمک می کند که بتوانید تا حدی به تنبلی هایتان ادامه دهید.

 

او را همچنان نوازش کنید

پس از هر بار همبستری لازم نیست ژست های آنچنانی به خود بگیرید. بسیاری از خانم ها پس از تموم شدن رابطه جنسی تا حد زیادی آسیب پذیر می شوند، به همین دلیل باید کاری کنید تا او بداند که شما به اندازه قبل او را دوست می دارید و مانند گذشته برایش ارزش قائل هستید

 

تمیز کردن

پس از اینکه زمانی در کنار هم استراحت کردین و به آرامش دست پیدا کردید، وان حمام را پر از آب گرم کنید (البته اول مطمئن شوید که وان تمیز است) اجازه دهید در میان پاهایتان دراز بکشد و از وجود یکدیگر لذت ببرید. او را صابونی کنید، و کمی ماساژ دهید. هیچ شکی وجود ندارد که او به لحظه لحظه این دقایق عشق می ورزد.

با هم شام تهیه کنید

من هیچ مردی را نمی شناسم که پس از برقراری رابطه جنسی احساس گرسنگی شدید نکند. اما به جای اینکه به پهلو دراز بکشید و بگویید: “خانوم یک چیزی برای خوردن درست کن” پیشنهاد دهید که هر دو با هم شام را آماده کنید.

 

دو مرتبه انجام دهید

اگر تمایلی به انجام مجدد این کار دارید و این میل را در او نیز مشاهده می کنید، از پیش نوازی شروع کنید. چند لحظه صبر کنید تا انرژی از دست رفته را باز جویید، و دو مرتبه از ابتدا همه چیز را از سر بگیرید. از بوسیدن لب هایش شروع کنید، رفته رفته تمام بدنش را لمس کنید.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *