رابطه ی زناشویی لذت بخش با انواع کاندومهای کلاسیک ماه سرا

رابطه ی زناشویی لذت بخش با انواع کاندومهای کلاسیک ماه سرا

سلام ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با رابطه ی زناشویی لذت بخش با انواع کاندومهای کلاسیک ماه سرا آشنا کنیم.

داشتن رابطه جنسی لذت بخش:

از اصول مهم در روابط زوجین، داشتن رابطه جنسی لذت بخش است. و این رابطه جنسی وقتی تاثیر خوبی را نشان می‌دهد که محافظت شده باشد. از اصول برقراری رابطه جنسی بین دو نفر استفاده از کاندوم است. کاندوم از ابزارهای جلوگیری از بارداری و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی هم می‌شود. کاندوم ها در دو نوع زنانه و مردانه وجود دارد. و افراد با توجه به نیاز جنسی، علاقه، و میزان حساسیتشان کاندوم مورد نظرشان را انتخاب می کنند.

آشنایی با کاندوم :

کاندوم، وسیله ای بهداشتی جنسی و دارای پوشش انعطاف‌پذیر است. در هنگام رابطه جنسی توسط مرد یا زن استفاده می‌شود. این وسیله برای جلوگیری از تماس مستقیم اسپرم‌های مردانه با واژن زن است که بارداری صورت نگیرد. هدف هردونوع کاندوم جلوگیری از تماس مستقیم آلت تناسلی با واژن زن می‌باشد. جالب است بدانید که کاندوم‌های زنانه یک نوع هستند. اما کاندوم‌های مردانه درانواع مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

آشنایی با کاندوم زنانه:

کاندوم زنانه تشکیل شده از لوله‌ای نازک به طول ۱۷ سانتی متر که نازک و انعطاف پذیر است. از جنس پلي اورتان ساخته شده است. این کاندوم در طول رابطه زناشویی در داخل واژن قرار میگیرد. این کاندوم بهترین روش پیشگیری از بارداری است و بهترین روش برای زنانی که همسرشان علاقه به استفاده از کاندوم ندارند.رابطه ی زناشویی لذت بخش را در ادامه می خوانیم.

آشنایی با کاندوم مردانه:

این کاندوم از غلاف پلاستیکی نازک تشکیل شده و هنگامی که آلت مرد در حالت نعوظ و تحریک قرار دارد، بر روی آلت کاور می شود. برای جلوگیری از تماس مستقیم آلت با واژن زن مناسب است.

فواید استفاده ازکاندوم:

  • پیشگیری از بارداری
  • جلوگیری از بیماریهای مقاربتی
  • جلوگیری از حساسیت و زود انزالی

نکات بهداشتی استفاده از کاندوم:

همه کاندوم ها یکبار مصرف هستند و حتما پس از یکبار استفاده شدن، باید دور انداخته شوند.

نباید زن و مرد به صورت همزمان از کاندوم استفاده نکنند.رابطه ی زناشویی لذت بخش جالبی نمی شود.

کاندوم‌های پوست بره به خاطر داشتن سوراخ‌های ریز برای رابطه زناشویی مناسب نیستند.

کاندوم مردانه بهتر است چون درصد جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری از راه کاندوم زنانه کمتر است.

از کاندوم هایی با جنس پلی اورتان استفاده کنید زیرا حساسیت کمتری ایجاد می‌کند.

دقت کنید قبل از استفاده کاندوم سوراخ نباشد.

پیش از شروع کردن رابطه زناشویی، اقدام به استفاده از کاندوم کنید.

طول آلت تناسلی توسط کاندوم باید کاملا پوشانده شود.

عوامل پاره شدن انواع کاندوم:

  • پایان یافتن تاریخ انقضا کاندوم
  •  سایز کاندوم کوچک تر ازآلت تناسلی
  • قراردادن کاندوم در جای گرم مرطوب و مقابل نور آفتاب
  • خشک بودن آلت و عدم استفاده از روان کننده
  •  روان کننده‌های روغنی
  • رابطه جنسی طولانی مدت و خشن
  •  چند نوع کاندوم روی هم استفاده کردن
  • استفاده همزمان زوجین از کاندوم
  • استفاده از کاندوم‌ها برای چندمین بار
  • کیفیت نامناسب جنس کاندوم
  • عدم هواگیری کاندوم

رابطه ی زناشویی لذت بخش با انواع کاندومهای کلاسیک ماه سرا

نکات مثبت در استفاده انواع کاندوم:

  • افزایش لذت جنسی
  • دسترسی راحت
  • نداشتن عوارض جانبی
  • پیشگیری از سرطان دهانه رحم
  • درمان زود انزالی

معایب موجود در کاندوم

  1. امکان بروز خطا وجود دارد و ایمنی کاندوم به صورت صددرصد تضمین نمی‌شود.
  2.  شریک جنسی هم به استفاده از کاندوم باید راضی باشد.
  3. کاندوم تاثیر بلند مدت ندارد و در هر بار برای رابطه زناشویی از آن استفاده شود.
  4. بعضی از جنس‌ کاندوم ها باعث بروز حساسیت می‌شوند.
  5. ابتدا تمرین وبعد استفاده از کاندوم
  6. امکان دارد حین رابطه پاره شده و بارداری رخ دهد.

بروز حساسیت به انواع کاندوم

بعد از آمیزش جنسی با استفاده از کاندوم در برخی افراد حساسیت ایجاد می شود. عوارضی مانند خارش، سوزش، قرمزی و التهاب و کهیر . امکان دارد این حساسیت در اثر جنس پوشش محافظ و یا مواد روان کننده آن ایجاد شود. بیشترین حساسیت را کاندوم های  لاتکسی بین افراد ایجاد می کند.

راهکار برای رهایی از خجالت خرید کاندوم:

جالب است بدانید، طبق تحقیقات به عمل آمده 99 درصدافراد از خرید کاندوم خجالت میکشند. پس شما تنها نیستید. سایت ماه سرا  این خرید را برای شما آسان کرده است.شما به صورت اینترنتی خرید آسان و بدون خجالت می توانید داشته باشید.رابطه ی زناشویی لذت بخش برای شما رقم می خورد.

توصیه های مهم در هنگام خرید کاندوم:

اندازه وشکل کاندوم: آنچه کهدر بازار موجود است اندازه استاندارد دارد.

ضخامت کاندوم: این امر مهم است ، تا در حین رابطه کاندوم پاره نشود.

طعم و رنگ: با انتخاب رنگ مورد علاقه و طعم مورد نظر از لذت بیشتری بهره ببرید.

روانکار بودن کاندوم: بسیاری از کاندوم‌ها از قبل روان شده‌اند. مواد روان کننده اسپرم کش و میکروب‌های بیماریزا را نابود می‌کنند. و برای رابطه دهانی پیشنهاد نمی‌شوند. زیرا طعم خوبی ندارند

بررسی انواع کاندوم :

کاندوم‌ طعم دار:

عطر و طعم کاندوم‌ها به خاطر رایحه‌ای است که ژل روان کننده موجود در آن دارد. انواع کاندوم در طعم‌هایی مانند نعناع، انگور، انار، پرتقال، موز، توت فرنگی، آدامس، شکلات و حتی نوشابه‌ای به فروش می‌رسند. کاندوم های طعم‌دار برای رابطه دهانی استفاده می‌شود. نکته مهم این است که اگر از آن برای رابطه واژنی استفاده می کنید، دقت کنید که این نوع کاندوم بدون شکر باشد، زیرا کاندوم شکردار، باعث کاهش سطح اسیدی واژن  و باعث ابتلا به عفونت‌های قارچی می‌شود.

کاندوم‌ شبرنگ:

جالب ترین و جذاب ترین نوع کاندوم است. اگر قبل از استفاده، آن‌ها را حداقل به مدت ۳۰ ثانیه در برابر نور قرار دهید، در زمان رابطه زناشویی درخشان می‌شوند. از مواد غیر سمی تهیه شده و سه لایه می‌باشند. جنس لایه اول و سوم این نوع کاندوم‌ها از لاتکس بوده و لایه دوم که بین لایه اول و سوم قرار دارد، حاوی ماده‌ای با رنگدانه بوده که باعث درخشندگی می‌گردد.

 کاندوم‌ پوست بره:

این کاندوم معروف به کاندوم لاکچری است. کاندوم پوست بره چون از مواد طبیعی ساخته شده، باعث می‌شود که کیفیت رابطه جنسی افزایش یابد. اما این را هم بدانید،که کاندوم پوست بره از بارداری و انتقال بیماری‌های مقاربتی جلوگیری نمی‌کند.

کاندوم فرانسوی :

کاندوم فرانسوی، عروف به کاندوم قلقلکی است. دارای سری برجسته و شاخه‌دار می‌باشد. با تحریک دیواره داخلی رحم، زن را به اوج لذت جنسی می‌رساند. تنوع این کاندوم بالاست. باید بگوییم این نوع کاندوم هم از بارداری و انتقال بیماریهای مقاربتی جلوگیری نمی کند.

کاندوم‌ خار دار:

کاندوم‌هایی که برجستگی‌های متناسب و بلندی بر روی آن قرار گرفته، کاندوم خاردار نام دارند. شما فکر می‌کنید کاندوم‌های خاردار فقط برای لذت خانم‌ها کاربرد دارند. سخت در اشتباهید. چون این کاندوم‌ها بسته به نوعی که دارند می‌توانند باعث لذت هر دو نفر در رابطه بشوند. بعضی از کاندوم‌های خاردار در دو منطقه خار دارند؛ یکی در قسمت ابتدایی و یکی در قسمت انتهایی. این خارها لذت رابطه را بیشتر می‌کنند.تعداد و فاصله این برجستگی‌ها با توجه به مارک کاندوم مختلف است.

کاندوم‌ گرم کننده:

جنس لاتکس در کاندوم‌های گرم کننده بسیار نازک‌ است. ژل روان کننده و گرم کننده موجود در این کاندوم باعث می شود،که پس از اینکه با رطوبت بدن تماس پیدا کند فعال می‌شود. این کاندوم هم برای آقایان و هم برای بانوان لذت بخش خواهد بود.

کاندوم‌ شکل دار:

جنس این نوع کاندوم‌ها کمی شل‌تر از بقیه هستند و دلیل آن هم این است که در قسمت سر خود برآمدگی برجسته‌ای دارند. هر چه سر این کاندوم بزرگتر باشد اصطکاک بیشتری ایجاد می‌کند و سبب تحریک بیشتر آلت تناسلی می‌شود.رابطه ی زناشویی لذت بخش تر ایجاد می شود.

کاندوم نعنایی:

این نوع کاندوم قوای جنسی را تقویت می‌کنند. کاندوم نعنایی برای رابطه دهانی بسیار مناسب می‌باشد و از استانداردهای لازم برای پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های مقاربتی، برخوردار است. کاندوم نعنایی کمی پهن‌تر از حد معمول بوده و سر بزرگتری دارد.

کاندوم‌ لاتکس:

پرفروش‌ترین نوع کاندوم‌ها، کاندوم‌ها با جنس لاتکس هستند. برای پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های جنسی،بهترین انتخاب است. بعضی از افراد هم امکان دارد، به این نوع کاندوم حساسیت داشته باشند. علائمی مانند قرمز و ملتهب شدن پوست، خارش .در این صورت به پزشک مراجعه کنید تا حساسیت شما به لاتکس را آزمایش کند.  این را هم بیان کنم که هر نوع خارش و یا التهابی به خاطر حساسیت به لاتکس نیست و خشکی بیش از حد واژن و یا ژل روان کننده هم می‌تواند باعث التهاب شود.

کاندوم‌ غیر لاتکس:

افرادی که به کاندوم لاتکس آلرژی دارند، باید کاندوم غیر لاتکس تهیه کنید. هرچندکاندوم‌های غیر لاتکس از موادی مانند پلی اورتان، نتیریل و یا چرم حیوانی تولید می‌شوند. البته جنس‌های دیگر کاندوم  کیفیت و تاثیر گذاری جنس لاتکس را ندارند.

کاندوم کوییک استریپ:

از معروف‌ترین برند‌های تولیدکننده کاندوم، برند سنسیس که از انواع آن به برند کوییک استریپ می توان نام برد. معروفیت آن به خاطر  بسیار آسان و راحت بودنش  است. دو زائده در دو طرف کاندوم کوییک استریپ قرار دارد، که با کشیدن آن به سادگی می‌توان کاندوم را روی آلت تناسلی قرار داد.

کاندوم‌ رنگی:

همه رنگ کاندوم در بازار موجود می‌باشد. کاندوم های دو رنگ هم در میان آن‌ها دیده می‌شود. استفاده از آن‌ها در ایام خاص یک ایده شگفت انگیز خواهد بود. جالب بدانید استفاده از کاندوم مشکی و نارنجی در هالووین یا استفاده از کاندوم صورتی و قرمز برای ولنتاین طرفداران زیادی دارد.

کاندوم‌ اسپرم کش:

ماده شیمیایی موجود در این کاندوم اسپرم‌ها را از بین می‌برد. ماده اسپرم کش تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری از بارداری دارد. در صورتی که با کاندوم استفاده شود، تاثیر گذاری آن بیشتر می‌شود. کاندوم‌های اسپرم کش می‌توانند باعث التهاب، خارش، قرمزی و یا دیگر واکنش‌های آلرژیک شوند.

کاندوم‌ روان کننده:

راحت بودن و خطر پارهنشدن کاندوم از ویژگی خاص این نوع کاندوم است. کیفیت رابطه جنسی را افزایش می دهد. و رابطه‌ای لذت بخش برای زوجین به ارمغان می‌آورد. شما اگر میخواهید از روان کننده‌های دیگر و به شکل جداگانه استفاده کنید، مطمئن شوید که با کاندوم مطابقت داشته و باعث پاره شدن آن نشود.

نکته مهم اینکه روان کننده‌هایی مانند روغن نارگیل و روغن بچه باعث آسیب به کاندوم می‌شوند. بهترین انتخاب، استفاده از کاندوم‌های روان کننده سیلیکونی است.

کاندوم‌ فوق نازک:

افرادی به اشتباه فکر می‌کنند، که کاندوم‌های نازک سریعتر و راحت‌تر سوراخ می‌شوند. اگر به درستی از کاندوم استفاده شود چنین مشکلی وجود نخواهد داشت. ضخامت کاندوم‌های نازک نسبت به کاندوم‌های معمولی کمتر است و به شما کمک می‌کند که رابطه جنسی لذت بخش و بهتری داشته باشید.

کاندوم‌ تاخیری:

افرادی که دچار زود انزالی هستند، می‌توانند هنگام رابطه جنسی از کاندوم‌های تاخیری استفاده کنند. این کاندوم ها به افراد کمک می‌کند که رابطه جنسی لذت بخش و بهتری داشته باشند.

کاندوم‌ فوق ایمن:

برای اطمینان از اینکه کاندوم پاره نشود،در صورتی که رابطه جنسی شما با فشار و تحرک بیشتری همراه است. در این صورت می‌توانید از کاندوم‌های فوق ایمن که ضخامت بیشتری دارند، در حین رابطه استفاده کنید.

کاندوم‌‌ عروسکی:

مدل‌های جدیدی از کاندوم هستند که به تازگی وارد بازار شده‌اند و در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و گوناگونی دیده می‌شوند.کاندوم عروسکی که معروف به فاندوم می‌باشد. برای به وجود آوردن تنوع در رابطه جنسی این محصول تولید می‌شوند و برای هیجان‌انگیز کردن رابطه جنسی گزینه خوبی به شمار می‌آیند.

برای جلوگیری از بارداری و محافظت از بیماری‌های مقاربتی به هیچ عنوان کاندوم عروسکی توصیه نمی‌شوند. این محصولات از لاتکس تولید شده‌اند و لاتکس آن‌ها از بقیه انواع کاندوم ها ضخیم‌تر است.

کاندوم برقی:

به تازگی کاندوم‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند که از یک حلقه ویبراتور اضافی در آن‌ها استفاده شده و به تحریک بیشتر زوجین کمک زیادی می‌کنند. در مجله ماه سرا به طور کامل از این نوع محصول گفته شده است.

کاندوم‌های فضایی:

پرفروش ترین نوع کاندوم است. زیرا این محصولات برای افزایش لذت جنسی خانم‌ها طراحی شده‌اند که روی آلت مرد کشیده می‌شود. کاندوم‌های فضایی با هدف بالا بردن لذت جنسی در زمان برقراری روابط جنسی ساخته شده‌اند. عده زیادی عقیده دارند لذت رابطه جنسی هنگام استفاده از این کاندوم‌ها حتی بیشتر از شیوه‌های نزدیکی بدون کاندوم است.رابطه ی زناشویی لذت بخشی برای شما می شود.

این کاندوم ها در انواع گوناگونی طراحی شده اند:

  • کاندوم‌ فضایی دکمه دار
  • کاندوم‌ فضایی اره ماهی
  • کاندوم‌ فضایی شمشیری
  • کاندوم‌ فضایی طوقی
  • کاندوم فضایی چرخشی

رضایت همسران در استفاده از کاندوم:

هنگام رابطه یکی از زوجین (به ویژه آقایان) تمایلی به استفاده از کاندوم ندارد. چه خوب است پیش از شروع رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید و دلایل خود را کامل و شفاف برای وی توضیح دهید. اگر همسرتان با کاندوم راحت نیست، به او بگویید امروزه کاندوم‌ها در سایزها و طعم‌های گوناگونی عرضه می‌شوند و می‌توانید مطابق با نیاز و سلیقه خودتان، کاندوم انتخاب کنید.

اگر همسرتان به هیچ صورت راضی نشد، به دنبال روش جایگزین باشید. بدانید که رابطه جنسی فقط در دخول خلاصه نمی‌شود و با عشق بازی هم می‌توانید به اوج لذت جنسی برسید. همچنان این موضوع برای شما حل نشده باقی مانده می‌توانید با یک متخصص مشورت کرده و از مشاوره جنسی استفاده کنید.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

همسرداری : علائم و علت سردشدن رابطه عاشقانه چیست ؟

همسرداری : علائم و علت سردشدن رابطه عاشقانه چیست ؟

علت سردشدن رابطه عاشقانه : تعداد زیادی از زوج ها از یکنواختی و سرد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *