معرفی بهترین و معروف ترین برندلاک و لاک پاک کن در ماه سرا
معرفی بهترین و معروف ترین برندلاک و لاک پاک کن در ماه سرا

معرفی بهترین و معروف ترین برندلاک و لاک پاک کن در ماه سرا

باسلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره معرفی بهترین و معروف ترین برندلاک و لاک پاک کن در ماه سرا نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

لاک ناخن:

داشتن دستان زیبا مستلزم ناخن‌های زیبا، بلند و یک اندازه،سالم و رنگارنگ است که با انواع لاک‌های خوب رنگ‌آمیزی شده است. رنگ‌هایی که چشم هر بیننده‌ای از زیبایی آن لذت می برد ،همه خانم های شیک و اهل مد که به زیبایی دستان خود اهمیت می‌دهند،می دانند که زیبایی دستان مستلزم استفاده از انواع لاک های مرغوب و برند است. ماه سرا قصد دارد در این مقاله به معرفی بهترین و معروف ترینبرند لاک ها بپردازد.

معرفی بهترین و معروف ترین لاک ها:

ماوالا:

با لاک ماوالا،ناخن ها در حین زیبایی به طور طبیعی تنفس می کنند.لاک های مینی با درب های طلایی زیبا بر اساس یک ایده هوشمندانه تولید شده است.لاک ناخن ها به هر کیفیتی دیر یا زود خشک خواهد شد مخصوصا اگر درب آن زیاد باز شود.و دیگر لازم نیست لاک نصفه ر به دلیل غلیظ شدن دور بیاندازید.لاک های ماوالا فاقد تولوئن،کافور،دی بوتیل،کولوفن،فرمال دئید و نیکل می باشند و دارای 59 رنگ متنوع و جذاب است،این لاک ها ساخت کشور سوئیس است.

دبی:

لاک های دبی با پوشش عالی و دوام شبیه به ژل لاک،بدون خشک شدن توسط دستگاه uv وبا داشتن رنگ های زیبا و خاص و ایجاد بافتی فوق الهاده با وشانندگی بسیار بالا،برق خاصی به ناخن ها می بخشد و فرمولاسیون جدید استفاده شده در این محصول از ترک خوردن لاک و یا شکستن ناخن جلوگیری می کند.و دارای 56 رنگ متنوع و جذاب است و محصول کشور ایتالیا است.

فالورما:

شرکت فالورما جزء بزرگترین و بهترین برندهایی است که در زمینه لاک ناخن دارای تنوع بسیار زیاد و عالی در بین برندهای دنیا می باشد،انواع لاک های براق،اکلیلی،مات،براق و مناسب برای ناخن های حساس است .این محصول تولید کشور ایتالیا می باشد.

نیل لاکور:

این محصول با ماندگاری بالا و پوشش کامل که حتی یک لایه از آن بر روی ناخن شما زیبایی و درخششی بدیع به دستان شما هدیه می دهد.این محصول دارای 48 رنگ متنوع و جذاب است.این محصول تولید کشور ایتالیا است.

کالیستا:

این محصول با پوشش کامل بر روی ناخن و خشک شدن راحت سطح روی ناخن‌ها را به‌طور یکدست رنگ‌آمیزی می‌کند. فرچه تخت این لاک استفاده از آن را راحت تر می‌کند.  لاک کالیستا  دارای تم فصل های تابستان و پاییزی است.

بیو:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.دارای ماندگاری بالایی است.و گزینه عالی برای بانوانی است که نگران پاک شدن لاکشان هستند.

لیزل:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.دارای رنگ های جیق و طبقه بندی رنگ های سرد و گرم و خنثی است.

پولو:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.ماندگاری بالا فاقد کافور.

ایواز:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.دارای خصوصیت تثبیت سریع بدون نیاز به تثبیت کننده و ماندگاری طولانی.

آتوسا:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.لاک های شنی آتوسا از پرطرفدارترین لاک ها در دنیای مد است.دارای خاصیت ماندگاری و دوام بالا،بدون نیاز به خشک کن با دستگاه uv

پرو:

لاک پرو توسط شرکت پرو تولید و از نظر تنوع در رنگ جزو مارک های خوب و پرطرفدار است.دارای خواص ماندگاری بالا بدون نیاز به تثبیت کننده

کنیوس:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.جزء پرطرفدارترین برند ها می باشد،ماندگاری طولانی مدت و براق بودن جزء خصوصیات این محصول است.

اپی لنت:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.دارای لاک های اکلیلی با انواع شکل ها می باشد.ماندگاری طولانی و فاقد کافور است.

برندیس:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.

نات:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.با دوام . قابلیت خشک شدن سریع و دارای رنگ هایی است که با فرنچ آن به دستان زیبایی صد چندانی به دستان شما هدیه می دهد.

بل ماندا:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.فاقد الکل و کافوردر رنگ های بسیار براق و درخشنده است در تمام رنگ ها و تناژها محصولاتی برای هر سلیقه ای دارد.

مای:

این محصول با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع،به راحتی روی ناخن می نشیند.دارای طیف های رنگی متنوعی است.دارای 57 رنگ متفاوت و زیبا،بسیار براق و درخشنده است.بسیار بادوام  و بدون نیاز با تثبیت کننده

برترین لاک پاک کن ها:

در دنیای مد امروز لاک یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی است که حتی دختران خردسال،همانطور که لاک تولید می شود برای استفاده راحت تر و بی دردسر تر انواع لاک پاکن ها تولید می شود.ماه سرا قصددارد معرفی بهترین و معروف ترین  برندهای لاک پاک کن بپردازد.

نیولاک سیل:

این محصول با تمام لاک پاک کن ها متفاوت است و طراحی منحصر به فرد آن این محصول را از تمام محصولات متمایز کرده است.

بدون نیاز به پد یا استون،دارای ویتامین E،B، بدون آسیب به مواد کاشت ناخن،بدون عوارض و حساسیت پوستی بدون ایجاد سفیدک،بدون ایجاد پوسیدگی دور ناخن

ورکان:

پدهای لاک پاک کن ورکان حاوی چربی های ضروری بوده،ناخن ها و پوست اطراف ناخن را خشک نمی کند و آسیبی به ناخن ها نمی زند.مناسب ناخن های خشک و حساس،تقویت کننده سطح ناخن،حاوی روغن آرگان و عصاره لیمو

دینا:

پدهای لاک پاک کن دینا حاوی چربی های ضروری بوده،حاوی ویتامین AوE ،ناخن ها و پوست اطراف ناخن را خشک نمی کند، مناسب ناخن های خشک و حساس و آسیبی به ناخن ها نمی زند.

زویا:

این محصول حاوی چربی های ضروری بوده،ناخن ها و پوست اطراف ناخن را خشک نمی کند و آسیبی به ناخن ها نمی زند.مناسب ناخن های خشک و حساس،فاقد فرمالوئید و جلوگیری از زرد شدن و ورقه ورقه شدن ناخن می شود.

پانتی:

پدهای لاک پاک کن پانتی حاوی چربی های ضروری بوده،ناخن ها و پوست اطراف ناخن را خشک نمی کند و آسیبی به ناخن ها نمی زند.مناسب ناخن های خشک و حساس،حاوی روغن جوجوبا می باشد و باعث رطوبت رسانی به سطح ناخن ها می شود.

آتوسا:

پدهای لاک پاک کن آتوسا حاوی روغن مرطوب کننده و نرم کننده بوده،ناخن ها و پوست اطراف ناخن را خشک نمی کند و آسیبی به ناخن ها نمی زند.مناسب ناخن های خشک و حساس و باعث احیاء و بازسازی سطح ناخن می شود.

ریموو:

پدهای لاک پاک کن ریموو حاوی چربی های ضروری بوده،ناخن ها و پوست اطراف ناخن را خشک نمی کند و آسیبی به ناخن ها نمی زند.مناسب ناخن های خشک و حساسباعث نرمی و انعطاف سطح ناخن می شود،این محصول فاقد لانولین است.

ماوالا:

محلول و پدهای لاک پاک کن ماوالا حاوی چربی های ضروری بوده،ناخن ها و پوست اطراف ناخن را خشک نمی کند مناسب ناخن های خشک و حساس و آسیبی به ناخن ها نمی زند.حاوی روغن آرگان است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *