رازهای زندگی زناشویی که مردان حتما باید بدانند.
رازهای زندگی زناشویی که مردان حتما باید بدانند.

رازهای زندگی زناشویی که مردان حتما باید بدانند.

زندگی زناشویی و رازهای آن :

در زندگی زناشویی رازهایی هست که بسیاری از مردان از وجودش بی خبرند، و همین بی خبری عامل بسیاری از دلخوری ها و گاها دعواها می شود.در زندگی زناشویی راهکارهایی وجود دارد که با بکار بستن آنها می توانید زندگی شاد و به دور از هرگونه تنش داشته باشید.با ما همراه باشید تا زندگی زناشویی و رازهای آن را بررسی کنیم.

زندگی زناشویی و رازهای آن :

همانطور که گفتم زندگی زناشویی دارای رازهای ظریف و کوچکی است که بعضی از آقایان از آن بی اطلاع هستند، یکی از این رازها احساس امنیت زن است،شاید بگویید همینکه در منزل است امنیت دارد، اما مساله این نیست زن احتیاج دارد از طرف همسرش مورد حمایت عاطفی قرار بگیرد، همسرش او را دوست بدارد و علاقه اش را به ابراز کند.زن ها از لحاظ روحی و عاطفی احتیاج زیادی به محبت دارند گاهی اوقات انجام کارهای کوچک و جزئی میتواند این نیاز را تامین کند.زن مانند الماس است اگر به او محبت شود چندین برابر نور آن محبت را نثار همسرش می کند.و این موجب داشتن یک زندگی سرشار از آرامش و محبت و بدون دغدغه می شود. در ادامه به بررسی چند راز مهم زندگی زناشویی می پردازیم با ما همراه باشید.

رازهای زندگی زناشویی که مردان حتما باید بدانند.
زندگی زناشویی و رازهای آن

زندگی زناشویی و رازهای آن :

احوالپرسی :

هنگامیکه از سر کار برمی گردید، قبل از انجام هرکاری به سراغ همسرتان بروید،از او در مورد کار هایی که در طول روز انجام داده سوالای معینی بپرسید.به عنوان نمونه بپرسید آیا به پزشکی که قرار بوده مراجعه کند،مراجعه کرده است؟

صرف وقت :

حتما در طول روز 20 دقیقه را به همسرتان اختصاص بدهید، این زمان را می توانید به خوردن چای بگذرانید، هرگز در این زمان از کارهایی مانند خواندن روزنامه و یا انجام کارهایی که حواستان را پرت می کند، خووداری کنید.

خرید هدیه بدون مناسبت :

گاهی اوقات بدن هیچ مناسبتی برای همسرتان هدیه بخرید بسته به توانتان می توانید برایش هدیه بخرید از یک شاخه گل  تا… فقط هدیه باشد که همسرتان متوجه شود که به یادش بوده اید.

رازهای زندگی زناشویی که مردان حتما باید بدانند.
زندگی زناشویی و رازهای آن

تعریف از لباس و چهره  :

حتما زمانیکه همسرتان به آرایشگاه می رود و یا برای خروج از منزل لباس می پوشد از لباس و چهره اش تعریف و تمجید کنید.

بها دادن به احساسات :

اگر همسرتان ناراحت است به احساساتش بهاء بدهید و هنگامیکه خسته است به او کمک کنید. اگر احساساتش جریحه دار شده است ، با او همدردی کنید و صحبت کنید و از او دلجویی کنید.اجازه دهید متوجه شود که او را درک می کنید.

همسرتان را بی خبر نگذارید:

اگر گاهی اوقات می بینید که دیر به منزل می رسید حتما به همسرتان اطلاع دهید تا نگران نشود، نگرانی بدترین تجربه برای بانوان است.

خرید مورد نیازش :

هنگامیکه در خارج از منزل هستید و همسرتان چیزی احتیاج دارد؛ حتما کالای مورد نظرش را خریداری نمایید.

دوستت دارم :

دوستت دارم را روزی چند بار تکرار نمایید ، همسرتان از شنیدن این کلمه هیچگاه سیر نمی شود.

جانب همسرتان را بگیرید :

هنگامیکه همسرتان ناراحت است  و از کسی دلخور است بی چون و چرا طرف همسرتان را بگیرید.

محبت در حضور دیگران :

در حضور دیگران حتما به همسرتان محبت کنید.و حتما یک عکس از همسرتان در کیفتان باشد.

کمک در کارهای منزل :

در منزل نظافت را رعایت کنید، در کارهای منزل گاهی اوقات به او کمک کنید مخصوصا در دوران قاعدگی که همسرتان حال خوشی ندارد.

هدیه :

برای همسرتان هدایای کوچک مانند، شکلات، عطر و… بخرید و در سالگرد ازدواج، روز تولد حتما یک متن عاشقانه برایش بنویسید.

زنان از محبت زنان دیگر به همسرشان می ترسند :

زنان از اینکه یک زن به همسرشان بیش از حد توجه و محبت کنند می ترسند.و دلیل این ترس نیز بسیار ساده است.خانم ها می ترسند قلب همسرشان توسط دوست قدیمی و یا همکارشان دزدیه شود.به همین علت از توجه دیگر زنان به همسرشان می ترسند و این ترس مانند یک کابوس در زندگی شان وجود دارد و موجب افسردگی می شود، چون هیچ چیز به اندازه از دست دادن قلب همسر یک زن را افسرده و نا امید نمی کند.

صداقت :

زنان دوست دارند همسرشان با آنها صادق و روراست باشد.هیچ انسانی از فریب خوردن خوشش نمی آید،خانم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، زنان برای حفظ بنیان خانواده از بسیاری چیزها به سادگی عبور می کنند، ولی از خیانت و دروغ اصلا.

زنان به زبان بدن بسیار دقت می کنند :

اگر شنیده باشید همیشه می گویند زنان دارای حس ششم قوی هستند، مخصوصا اگر پای رابطه ای در میان باشد زنان به جزئیات بسیار دقت می کنند و انها را تجزیه و تحلیل می کنند.این تجزیه و تحلیل می تواند شامل زبان بدن همسرشان باشد و حس او را نسبت به همکار خانمش درک می کنند حتی اگر او را ندیه باشد.زنان اگر به یک چیزی مشکوک شوند ، این شک او را بسیار آزار می دهد حتی اگر ندانند موضوع از چه قرار است،مخصوصا اگر همسرشان به جای ماندن در منزل در اداره بماند.

زنان با وقت گذرانی شوهرش با دوستان خود موافق هستند :

زنان درک می کنند که همسرشان گاهی اوقات احتیاج دارد با دوستانش وقت بگذارند،مردان نیز باید از این موضوع اطلاع پیدا کنند.و زمانی را که با دوستان خود هستند به رفتن به باشگاه،کوهنوردی و …بگذرانند البته آقایان باید دقت داشته باشند که این وقت گذاشتن بیش از حد نباشد طوریکه همسرشان حس کند به او بی توجه است.

زن‌ها احتیاج دارند گاهی اوقات تنها باشند :

گاهی اوقات ممکن است همسرتان به شما بگویید می خواهم تنها باشم، اصلا ناراحت نشوید و او را درک کنید،او را در منزل تنها بگذارید، او می خواهد که شما درکش کنید.

زنان دوست دارند مردها صداقت داشته باشند :

زنان دوست دارند در هر موردی همسرشان با آنها صادق باشد، اگر لباس جدیدی گرفته و کمی چاق به نظر می رسد، لزومی ندارد به او بگویید عزیزم در این لباس چقدر زیبایی، زیرا خانم ها به کاستی ها و معایب اندام خود آگاه هستند. کافیست کمی عشق را چاشنی کلامتان کنید و بگوییدعزیزم حس می کنم کمی اضافه وزن داری اما باز هم مانند همیشه برایم دوست داشتنی هستی. به همسرتان ثابت کنید که وجودش برایتان با اهمیت است،با هم شروع به ورزش کردن کنید، هنگامیکه همسرتان ببیند همسرش با او اینقدر راحت است، به داشتن همسرش افتخار می کند.

رازهای زندگی زناشویی که مردان حتما باید بدانند.
زندگی زناشویی و رازهای آن

گفتار پایانی :

دوستان عزیز در این مقاله زندگی زناشویی و رازهای آن بررسی شد،توصیه می کنم این مقاله را بارها و بارها مطالعه کنید و در خاطر خود بسپارید،و مطمئن باشید که شما فقط چند تکه از پازل شخصیت خانم تان را پیدا کرده اید و باید به دنبال دیگر قطعه های شخصیت خانمتان باشید، زندگی پر از شیرینی و عشق است به شرطیکه یکدیگر را به خوبی درک کنید و عاشق هم باشید.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *