آموزش اصلاح ابرو بانوان و آقایان در دوران قرنطینه کرونا در منزل
آموزش اصلاح ابرو بانوان و آقایان در دوران قرنطینه کرونا در منزل

آموزش اصلاح ابرو بانوان و آقایان در دوران قرنطینه کرونا در منزل

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره آموزش اصلاح ابرو بانوان و آقایان در دوران قرنطینه کرونا در منزل نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

ابرو:

ابروها جزء مهم ترین قسمت صورت است و زیبایی و آراستگی ابرو تاثیر فراوانی در زیبایی چهره می گذارد.برای آراستگی و زیبایی ابرو نیازی نیست به آرایشگاه بروید،مخصوصا در زمان قرنطینه و کرونا،به راحتی می توانید،در منزل و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای به آسانی در منزل ابروهایتان را مرتب کنید.در این مقاله آموزش اصلاح ابرو بانوان و آقایان در دوران قرنطینه کرونا در منزل معرفی می شود،با ما همراه باشید.

وسایل آرایش ابرو:

برای انجام هر تکنیک از آرایشی لوازم و وسایلی مورد نیاز است،برای آرایش ابرو وسایل و ابزاری مورد نیاز است ،که لازم است همه اشخاص در وسایل آرایشی خود داشته باشند.ریمل ابرو،قلمومخصوص ابرو،برس ابرو،آیینه،کانسیلر،براش آموزش اصلاح ابرو بانوان در منزل بسیار راحت و بی دردسر است.

گام به گام اصلاح ابرو:

مرتب کردن ابرو:

اولین قدم قبل از اصلاح ابرو مرتب کردن موهای ابرو است.این کار به قرینه سازی ابرو ها کمک می کند،و شکل نهایی ابرو بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.وسایل مورد نیاز مرتب کردن ابرو عبارتند از برس مخصوص ابرو،موچین،قیچی دم باریک

با استفاده از برس مخصوص ابرو موهای ابرو را برس زده و با استفاده از قیچی موهای بلند را کوتاه کنید و موهای اضافی که خارج از خط فرضی رشد کرده کوتاه کنید.

مقیاس اندازه خط ابرو:

بلندی و قد ابرو در زیبای ابرو بسیار مهم است برای اینکه ابرو های خوش حالت و زیبایی داشته باشید و قد ابروهایتان متناسب با صورتتان باشد،می توانید با استفاده از یک مداد این مشکل را حل کنید.مداد را در امتداد بینی به طرف نوک ابرو بگیرید،(به حالت یک مثلث)هرجا نوک مداد قرار گرفت قد ابروی شما همان مقدار است.

آرایش ابرو:

بعد از اصلاح ابرو نوبت به آرایش و زیبایی ابرو است،در این مرحله نکته به نکته آرایش ابرو را بیان می کنیم.آموزش اصلاح ابرو بانوان بسیار مهم وضروری است.

رنگ ابرو:

با یک مداد کمرنگ خطی در پایین و بالای ابرو بکشیدبا این کار مرز بین ابرو مشخص می شود.و از پخش شدن مواد آرایشی ابرو به روی پلک جلوگیری می کند.برای رنگ ابرو می توانید از سایه ابرو به رنگ های دلخواه استفاده کنید.و با استفاده از قلم مو رنگ ابرو را موها پخش کنید و بعد تاج ابرو را سایه بزنید ولی در آرایش تاج ابرو زیادسایه نزنید،و اجازه دهید تا به حالت رنگ طبیعی خودش باشد.

سایه زدن ابرو:

برای اینکه سایه ابرو به شکل زیباتری داشته باشداز یک قلم موی بسیار ظریف استفاده کنید.با استفاده از یک قلم مو آغشته به سایه ابرو به آرامی سایه ابرو را روی ابروها پخش کنید.

بعد از اتمام کار در قوس ابرو حالا نوبت به تاج ابرو می رسد،در این قسمت هم با استفاده از یک قلم مو سایه مورد نظر را به ابرو ها بزنید.

پر کردن جای خالی ابرو:

با استفاده از یک مداد بخش های خالی را حجم داده،و سعی کنید با استفاده از مداد ابرو جاهای خالی ابرو را پر کنید.

قسمت پهن و داخلی ابرو فراموش نشود:

بیشتر بانوان نمی دانند که قسمت پهن و داخلی ابرو با هم تفاوت دارد،اگر می خواهید ابرو های شما جذاب تر باشدبه آرایش داخلی ابرو بسیار توجه کنید.

ترکیب رنگ:

ترکیب و تغییر رنگ در این قسمت بسیار باید ظریف  و کم باشد. برای این کار با استفاده از یک مداد ابرو یک خط بسیار ظریف در قسمت پهن ابرو بکشید.با استفاده از قلم مو قسمت مورد نظر را پرکنید.و دقت کنید که این قسمت هماهنگ با قسمت های دیگر ابرو باشد.

ابروی بی عیب و نقص:

فقط یک نکته کوچک برای اینکه آرایش را طبیعی و بدون نقص جلوه دهیم باقی می ماند ،و استفاده از ریمل با کیفیت و استاندارد بسیار مهم است.با استفاده از ریمل ابرو ابروهای شما ظاهری زیبا و جذابی می گیرد.و با استفاده از یک قلم مو آغشته با کانسیلر کمی روی ابرو ها بزنید و این کار آرایش ابرو را تکمیل می کند.

چک پایانی:

یکی از مهمترین قسمت های تکنیک آرایش ابرو،قسمت پایان کار است،بعد از اینکه کار آرایش ابرو تمام شد جلو آینه قرار بگیرید و با دقت ابرو هایتان را بررسی کنید،و با هم مقایسه کنید و اگر ابرو ها قرینه بود،آرایش ابروی شما هیچ ایرادی ندارد.به خود تبریک بگویید برای شاهکاری که انجام داده اید.

 آرایش ابرو آقایان:

آقایان برای حفظ آراستگی و زیبایی ظاهر خود بهتر است به ابروها ی خود بیشتر رسیدگی کنند و ابروها را همیشه مرتب نگه دارند،چون ابروی بلند سبب پیر نشان دادن صورت می شود.

تکنیک های برای آرایش ابرو:

مرتب و کوتاه کردن ابرو در زمانی که ابرو ها خیس هستند.

با برس مخصوص ابرو موهای ابرو را شانه کنید.

ابرو ها را به سمت بالا شانه زده و تارهایی که بلندتر است را با قیچی نوک تیز به آرامی کوتاه کنید.

از قیچی خیاطی و… برای کوتاه کردن ابرو پرهیز نکنید.

برای مرتب کردن ابرو تیغ گزینه  مناسبی نیست.

داشتن ابروی منظم:

برای به نظر رسیدن ابرو های منظم و مرتب موهای اضافی را با موچین برداشته و برای این کار ابرو ها را در جهت رویش مو بردارید.

ابرو هارا بیش از حد کوتاه و باریک نکنید.

درمان التهاب و قرینه سازی:

برای درمان التهاب ابرو بر اثر برداشتن مو به واسطه موچین از کرم های حاوی ویتامین A استفاده کنید.

هرچند روز یکبار ابروهای خود را مرتب و منظم کنید.

قرینه سازی در آرایش ابرو بسیار مهم است.

برای جذاب تر شدن ابروها از ژل ابرو استفاده کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *