رازهای مردان که هرگز بیان نمی کنند و از آنها اطلاع ندارید.
رازهای مردان که هرگز بیان نمی کنند و از آنها اطلاع ندارید.

راز های ناگفته مردان که هرگز بیان نمی کنند و از آنها اطلاع ندارید

راز های ناگفته مردان:

همانطور که بانوان رازهای دارند آقایان نیز رازهایی دارند که ممکن است هرگز آنها را برملا نکنند، ولی اطلاع از این رازها می تواند در بهبود زندگی زناشویی تاثیر زیادی داشته باشد.در اینجا به بررسی راز های ناگفته مردان می پردازیم تا با اطلاع از این رازها  بتوانید زندگی شاد و سراسر عشق و آرامش را تجربه کنید.

راز های ناگفته مردان :

مردان برخلاف ظاهر خشن خود دارای ظرافت هایی هستند و هرکدام برای خود رازهای مگویی دارند که عمدتا به ندرت پیش می آید از رازهایشان حرفی بزنند، و همین می شود که مردان به افراد پیچیده و ناشناخته مشهور شده اند گاهی اوقات ممکن است یک برداشت اشتباه از یک رفتار موجب نابودی یک رابطه عاطفی شود.اصولا زوجین با سوء تفاهمی که از عدم درک متقابل پیش می آید موجب ایجاد کدورت می شوند.و علت اصلی این کدورت دنیای ناشناخته افراد از یکدیگر و تفاوت های افراد با یکدیگر است،ما در این مقاله به فاش کردن راز های ناگفته مردان می پردازیم تا بهتر بتوانید یکدیگر را درک کنید.با ما همراه باشید.

راز های مردان :

ابراز علاقه با رفتار:

بسیاری از آقایان به جای گفتن کلمه دوستت دارم و ابراز علاقه لفظی، این کلمه را با انجام کارها و یا حرکاتی به همسرانشان نشان می دهند.اصلا جای تعجب نیست آقایان با تمیز کردن منزل،گذاشتن زباله در کوچه  عشق خود را به همسرشان نشان می دهند.پس هرگز نشنیدن کلمه دوستت دارم از همسرتان را به معنای دوست نداشتن و بی احساسی او تلقی نکنید.به قول ضرب المثل دوست داشتن به زبان نیست به دسته

رازهای مردان که هرگز بیان نمی کنند و از آنها اطلاع ندارید.
راز های ناگفته مردان

تعهد دادن دیر اما طولانی  :

همانطور که می دانید آقایان مشهور به ترس از تعهد دادن هستند،و علت اصلی اینکه آقایان در هنگام ازدواج سخت و جدی هستند، به همین دلیل است، چون تا زمانی که مطمئن نشوند برای یک زندگی تا آخر عمر قادر به تامین نیستند، ازدواج نمی کنند.

تصدیق نکردن :

اصولا هنگامیکه آقایان به حرف های دیگران گوش می دهند، از کلماتی مانند متوجه هستم، بله و تکان دادن سر،صحبت های فرد را تصدیق می کنند،ولی اصولا آقایان این کار را برای خانم هایشان انجام می دهند در صورتیکه در هنگام صحبت کردن با خانم هایشان از این کلمات استفاده می کنند.پس خانم ها هنگامیکه همسرشان از این حرکات استفاده می کنند، اصلا از این حرکات عصبانی نشوند حتی زمانی که آقایان سکوت می کنند،تمام حواسشان به شماست.

انجام فعالیت‌های مشترک :

آقایان به جای گفتگو در مورد احساستشان ترجیح می دهند روابط خود را با انجام فعالیت های مشترک تقویت می کنند، با انجام رابطه زناشویی و ورزش های دو نفره خودشان را به همسرشان نزدیک تر می کنند.

زمانی برای خلوت کردن مردانه  :

همانطور که آقایان به انجام فعالیت های مشترک علاقه دارند، دوست دارند زمانی را برای خودشان داشته باشند و تنها باشند،همسرتان را به انجام فعالیت های سرگرم کننده و مورد علاقه اش تشویق کنید،این کار دو مزیت برای شما دارد هم به علاقه همسرتان احترام گذاشته اید هم زمانی را برای تنهایی و خلوت خود مهیا کرده اید.زمانیکه دو نفر زمانی را به تنهایی و خلوت خود اختصاص می دهند، از باهم بودن لذت بیشتری می برند.

پیروی از والدین :

برای آگاهی از رابطه عاطفی یک مرد به رابطه پدرو مادرش نگاه کنید،رفتار پدر و مادر سرمشق و منشا تمام رفتار فرزندان است.

فراموش کردن:

عموما ببانوان کدورت ها و اتفاقات ناگوار را در خاطر خود نگه می دارند و این اتفاقات موجب نگرانی، اندوه و استرس و اضطراب می شود.ولی آقایان اتفاقات ناگوار را سریع فراموش می کنند.امکان دارد خانمی بخواهد در مورد اتفاق و یا صحبتی که از روز قبل ناتمام مانده صحبت کند در صورتیکه همسرش به کل آن ماجرا و اتفاق را فراموش کرده است.مخصوصا با پا به سن گذاشتن آقایان این اتفاق بیشتر رخ می دهد.

عدم تشخیص تغییرات رفتاری :

بیشتر آقایان توانایی و درک تغییرات رفتاری زن ها را ندارند و نمی توانند کنایه و همچنین عوض کردن تن صدا را تشخیص بدهند، پس هنگامیکه از آقایان دلخور هستید و یا موضوعی شما را رنج می دهد واضح و شفاف و البته بدون پرخاشگری بیان کنید.

قدردانی :

یک گزارش نشان اعلام می کند، آقایانی که در مورد انجام کاری از آنها قدردانی و تشکر می شود،مصمم تر می شوند که بیشتر در انجام امور ب همسرشان کمک کنند و خودشان را ثابت کنند، به عنوان نمونه مردی که در نگهداری کودک به همسرش کمک می کند و مورد قدردانی و تشکر قرار می گیرد مصصم تر و جدی تر میش ود که در دیگر امور به همسرش کمک کند.

فکر کردن به رابطه جنسی:

آقایان دررده سنی زیر 60 سال عموما در طول روز 2 بار به رابطه جنسی فکر می کنند،ولی این آمار در مورد یک چهارم خانم ها صدق می کند،و البته تصور و خیالبافی آقایان در مورد رابطه جنسی دو برابر خانم ها می باشد.البته فکر کردن مردان به رابطه جنسی امری طبیعی و غیر قابل انکار است.

رابطه جنسی موفق  :

داشتن یک رابطه جنسی موفق برای آقایان بیسار خوشایند و مهم است.و بیشتر آقایان صمیمت در رابطه جنسی را در شخصی که به او متهد هستند جستجو می کنند و کمتر به سراغ گزینه های جایگزین می روند و دلیل این کار را آشنایی طولانی مدت با  همسر خود و برآورده ساختن نیازهای یکدیگر می دانند.

تنوع در رابطه جنسی  :

اصولا در رابطه زناشویی آقایان شروع کننده هستند، اما گاهی اوقات ترجیح می دهند که همسرشان شروع کننده باشد، توصیه می کنم در رابطه زناشویی تنوع داشته باشید تا رابطه تان عادی و کسل کننده نباشد.

آماده نبودن برای رابطه جنسی :

گاهای اوقات برخلاف تصور همیشگی مردان آماده شروع رابطه جنسی نیستند و دلایل مختلفی دارد، از جمله استرس، داشتن مشغله های مالی و ذهنی و… می باشد.پس اگر همسرتان میل به رابطه جنسی ندارد معنی آن این نیست که علاقه ای به شما ندارد.

لذت دو طرفه  :

در رابطه زناشویی لذت همسر برای مردان بسیار مهم و هیجان انگیز است.و این رضایت هنگامی چند برابر می شود که همسر خواسته اش را بیان کند.اصولا خانم ها از بیان خواسته و احساساتشان خوددرای می کنند، و علتش را خجالت و یا قضاوت همسرشان بیان می کنند که کاملا اشتباه است.مردان از بیان احساسات همسرشان در رابطه زناشویی لذت می برند.و زمانی لذتشان دوبرابر می شود که همسرشان نیز لذت ببرد.

رازهای مردان که هرگز بیان نمی کنند و از آنها اطلاع ندارید.
راز های ناگفته مردان

مشکل در برقراری رابطه :

هنگامیکه مردان پا به میانسالی می گذارند در ایجاد رابطه دچار مشکل می شوند، اینجاست که نقش همسر موثر تر می شود و همسر با دادن دلگرمی و محبت می تواند استرس را از همسرش دور کند.

صحبت در مورد علایق :

مردها دررابطه و احساسات خود اگر مورد تقدیرو وقدر شناسی قرار نگیرند امکان دارد در جایی دیگر به دنبال محبت و قدر شناسی بگردند.بعضی از مردها خود را باورزش و کار و تعدادی نیز با زن های دیگر خود را سرگرم می کنند، پس برای جلوگیری از اتفاقات توصیه می کنم که زوجیندر مورد خواسته ها و علاقه های خود با هم صحبت کنند، بی اعتنایی بدترین سم برای رابطه زناشویی است.پس حواستان به یکدیگر و خواسته هایتان باشد.

وقف کردن خود :

عموما تمام آقایان خودشان را وقف زندگی خودشان می کنند و اگر همسران نیز بتوانند در زندگی مشارکت داشته و همگام با همسرانشان پیش بروند، می تواانند زندگی پر ثمر و عالی را تجربه کنند.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *