رازهای شگفت انگیز آب کردن و کاهش چربی های زیر شکم در تمام افراد

رازهای شگفت انگیز آب کردن و کاهش چربی های شکمی در تمام افراد

سلام ماه سرایی عزیز . در این مقاله می خواهیم شما را با رازهای شگفت انگیز آب کردن و کاهش چربی های شکمی در تمام افراد آشنا کنیم.

بدست آوردن سایز اضافی:

 آمار سازمان بهداشت جهانی، اعلام کرده است، نسبت دور کمر به باسن در زنان ۰٫۸ یا کمتر، و در مردان ۰٫۹ یا کمتر است. در نتیجه اگر شاخص برابر با ۱ یا بیشتر از آن، باشد. هشداری است برای شما که دچار چربی های شکمی هستید.

راه های کاهش چربی:

تنها راهکار برای این روش در ابتدا صبوری است. برای رسیدن به نتیجه مثبت و پایدار سرعت مفهومی ندارد.شما باید برنامه ای کامل و جامع از جمله ورزش منظم، مدیریت سبک زندگی، رژیم غذایی مفیدی داشته باشید.

برنامه ورزشی:

انجام برنامه ورزشی منظم از موثرترین راهکارهاست. از تمرکز بر روی فقط ناحیه شکمی بپرهیزید.شما باورزش کردن تمام بدنتان را درگیر کنید. زیرا تحقیقات نشان داده است افرادی که فقط روی ناحیه شکمی تمرین داشته اند،کاهش چربی نداشته اند.

از ورزش های هوازی، قلبی و قدرتی استقبال کنید. تمرینات را با تمرکز روی عضلات انجام دهید. از یک برنامه مناسب ورزشی و زیر نظر مربی انجام دهید.رازهای شگفت انگیز را در تغذیه بشناسید.

پیروی از رژیم غذایی:

در رژیم غذایی خود مصرف کربوهیدرات‌ها را برای کاهش و حذف چربی‌های شکمی بسیار مفید است. داشتن یک رژیم با کم کردن کربوهیدرات همراه با کم شدن آب اضافی، وزن به سرعت شروع به کم کردن می کند. با حذف یا کم کردن کربوهیدرات ها طبق تحقیقات باعث کاهش چربی های شکمی و زیرجلدی و دور کمر می شود.

مقدار مصرف کربو هیدرات در روز 100گرم میباشد. مصرف سبزیجات و میوه هارا افزایش دهید.غلات سبوس دار را جایگزین غلات کنید. مقدار مصرف غذاهایتان را کنترل کنید. از فیبر در غذاهایتان استقبال کنید. فیبرها موجب سیری شما می شوند. وباعث کاهش وزن می شوند.

رازهای شگفت انگیز آب کردن و کاهش چربی های زیر شکم در تمام افراد

مصرف پروتئین ها:

تحقیقات نشان داده است ، یک برنامه غذایی مناسب همراه با پروتئین باعث می شوند که اشتهای کاذب شما کنترل شوند. واین خود می تواند با احساس سیری به کاهش وزنتان کمک کند.رازهای شگفت انگیز برای بدنتان را بشناسید.

مدت زمان هضم و آزادسازی انرژی حاصل از پروتئین‌ها طولانی است، در زمان هضم هورمون های روده ای ترشح می شوند. که باعث کاهش اشتها و احساس سیری در تایم طولانی می شود. پروتئین ها باعث ساخت عضله می شوند. و تمر کزشان را روی قسمت توده های عضلانی می گذارند. افزایش سوخت وساز بدن با افزایش توده عضلانی رابطه مستقیمی دارند.

مصرف ۲۵ تا 30% از کل کالری شما از منابع پروتئینی حاصل شود. توصیه می‌کنیم از روغن نارگیل برای طعم‌دار و ترد کردن کباب‌ها و یا غذاهای با پروتئین زیاد استفاده کنید، طبق تحقیقات بدست آمده تری‌گلیسرول‌های با زنجیره متوسط ​​و طولانی مانند روغن نارگیل ، می تواند تجمع چربی را کاهش دهد.

چربی‌های اشباع نشده:

چربی‌های اشباع نشده همانند آجیل و دانه‌ها ، روغن زیتون ، آووکادو ، ، کره تسویه شده. شما همچنین می توانید از ماهی‌هایی که سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند در رژیم غذایی خود قرار دهید. مصرف چربی‌های اشباع نشده و سالم یک روش عالی برای کاهش التهاب مزمن در بدن است. این  التهاب تاثیر مستقیم بر چاقی دارد. رازهای شگفت انگیز در کاهش چربیهای شکمی را بشناسید.

پرهیز از مصرف شکر:

زمانی که می خواهید خوراکی شیرین مصرف کنید، به جای شکر تصفیه شده ، از شکر قهوه‌ای تصفیه نشده ، شیره توت، عسل ارگانیک استفاده کنید. از قندهای تصفیه شده استفاده کنید. با نوشابه ها ، آب‌نبات ها، شکلات ها، کیک ها ، کلوچه های صنعتی خداحافظی کنید. نوشیدنی های قندی رابطه مستقیمی با چاقی افراد و افزایش وزن دارند.

چای سبز:

معجزه نوشیدن چای سبز را فراموش نکنید. چای سبز خواص سم‌زدایی، هنگام تلاش برای از بین بردن چربی شکمی هم مفید است. چای سبز با داشتن آنتی‌اکسیدان‌های متفاوت، به خنثی کردن اثرات مضر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و از تجمع سموم در اندام‌های مختلف جلوگیری می‌کند. کافئین چای سبز تاثیر قدرتمندی در افزایش سوخت وساز بدن دارد. تاثیر مثبت چای سبز وقتی خودش را نشان می دهد که همراه ورزش باشد.

نوشیدن آب کافی:

مهم‌ترین عامل برای دفع سموم از بدن هیدراته بودن است.  نوشیدن ۵۰۰ میلی‌لیتر آب ۳۰ دقیقه قبل از خوردن غذا از عوامل مثبت کاهش اشتها و کاهش وزن است. برای کاهش وزن،از غذاهای کم‌انرژی (کم‌کالری) مصرف کنید.

خواب مناسب:

جالب بدانید نداشتن خواب کافی باعث افزایش التهابات و ایجاد سموم در بدن می‌شود.خواب کافی می تواند به شارژ شدن بدن و ذهن شما کمک کند. طبق تحقیقات چاقی بر روی زنان نشان داده است که خانمهایی که بیش تر از 7 ساعت می خوابند،احتمال موفقیت در کاهش وزن را دارند. در نتیجه بر کیفیت و کمیت خوابهایتان وقت بگذارید.

تغییر سبک زندگی:

اگر تمام برنامه های بالا را انجام داده اید. اما هنوز از چاقی شکمی رنج می برید. تمرکز خود را بر روی سبک زندگیتان بگذارید. تغییرات مهمی در سبک زندگیتان ایجاد کنید. بدنبال حذف استرس ،بی نظمی در خواب ، تغذیه نامنظم، عادات منفی باشید.

کشف استرس:

رابطه استرس و افزایش وزن  رابطه ای مستقیم است. تحقیقات چاقی بیان می‌کند که استرس غیرقابل‌کنترل می تواند منجربه  افزایش سطح هورمون کورتیزول در بدن شما می‌شود. بدنبال آن رسوب چربی و میل شدید بدن شما بیشتر به مصرف غذاهای راحت و غذاهای سرخ شده و شیرینی‌ها شود. تمام این ها شما را مستعد چربی های شکمی می کند.

توصیه هایی برای روزهای شما:

  • با تنفس عمیق رو زانه در تمام روز وشب  انرژی فعال را وارد بدنتان کنید.
  • پیاده روی 30 دقیه ای روزانه را فراموش نکنید.
  • انجام کارهایی مانند باغبانی و بودن در فضای باز و استنشاق هوای تازه را دریافت کنید.
  • انجام دادن سرگرمی های شاد و لذت بخش.
  • بودن در کنار خانواده و دوستان و ثبت لحظاتی شاد.

توصیه ماه سرا:

آگاه باشید که چربی های شکمی سرسخت هستند. شما نمی توانید با یک هفته یا یک ماه انتظار آنها را از بین ببرید. شما طبق یک برنامه طولانی و یک برنامه ورزشی دقیق و منظم به نتیجه مطلوب می رسید. از استرس و افکار منفی دوری کنید. و غذا را با فکر اینکه برای سلامتی شما مفید است به سلول هایتان برسانید. ترس این که غذا باعث جاقی من می شود را کنار بگذارید. از تعداد زیاد لقمه هایی که به طرف دهانتان می برید جلوگیری کنید. از پرخوری بپرهیزید.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *