ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست

آموزش جوان سازی و سفت کردن پوست

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم در مورد جوان سازی پوست نکات جذابی رابیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
جوانسازی پوست

 

جوان سازی پوست :

با بالا رفتن سن چین و چروک در پوست ظاهر می شود و پروسه ای است که هر شخصی با آن روبه رو می شود.هرچند چین و چروک زیبایی پوست است و نشانه سال های گرانبهای زندگی است،ولی هرچه بیشتر از پوستما مراقبت کنیم زیبایی آن بیشتر و روند ایجاد چین و چروک دیرتر اتفاق می افتد.در این مقاله در مورد تکنیک های جوان سازی پوست نکاتی بیان می شود با ما باشید.

دلایل ایجاد چین و چروک پوست چیست؟

وقتی جلو آیینه می رویم و به صورتمان نگاه می کنیم می بینیم که صورتمان شادابی 20 سالگی را ندارد!علت آن هم کاهش کلاژن سازی پوست است و عواملی از قبلی ژنتیک،خشکی پوست،نور خورشید و عدم توجه به مراقبت های پوست است،که موجب ایجاد چین و چروک می شود.پس باید دست بجنبانید و  به کمک پوستتان بشتابید تا شاهد شل شدن و ایجاد چین و چروک پوستتان نباشید.

پشگیری از پیری زودرس پوست :

اگر حس می کنید که اوضاع پوستتان بد تر از این می شود و هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید سخت در اشتباه هستید.شما می توایند با انجام اقدامات پیشگیرانه مراقبت از پوست خود را شروع کنید و اقداماتی را انجام دهید با ما همراه باشید.

ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
جوانسازی پوست

 

پیشگیری از پیری پوست با مرطوب کننده :

بدن انسان برای ادامه حیات خود به آب نیاز دارد.پوست نیز جدای از بدن نیست و تنها راه زنده ماندن سلول های پوستی رطوبت است.پس بعد حتما باید به اندازه کافی آب بنوشید و حتما از مرطوب کننده پوست استفاده کنید.کرم های مرطوب کننده تاثیرات فوق العاده ای در حفظ و سلامت پوست دارد.شما می توانید از کرم مرطوب کننده پریم ،که حاوی آنتی اکسیدان است که کلاژن سازی در پوست را تحریک می کند.

پیشگیری از پیری پوست با ضدآفتاب :

ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
جوانسازی پوست

 

یکی از مهم ترین عامل ایجاد چروک و لک های پوستی اشعه ها یآفتاب است.استفاده نکردن از ضد آفتاب ها یکی از دلایل مهم در پیری زود رس است.پس در مرحله اول حتما از ضد آفتاب استفاده کنید حتی مواقعی که در منزل هستید.شما می توانید از کرم ضد آفتاب سی گل با SPF60 استفاده کنید.

پیشگیری از پیری پوست با استفاده از ضدچروک‌ها :

یکی از راه های پیشگیری از پیری زود رس استفاده از ضد چروک هاست که شما حتما باید به آن توجه داشته باشید.با استفاده از این کرم ها در طولانی مدت می توانید شاهد از بین رفتن چین و چروک ریز و کم عمق در پوست صورتتان باشید.یکی از کرم های ضد چروک و ضد پف و سیاهی دور چشم کرم سی گل است.یکی از محصولات  رقیب تولید داخل که با کرم های مشابه خارجی از نظر کیفیت و تاثیر شباهت زیادی دارد.و علاوه بر کاهش چین و چروک باعث از بین رفتن پف چشم ها می شود.

پیشگیری از پیری پوست با اصلاح شیوه خواب :

ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
جوانسازی پوست

 

افرادی که موقع خوابیدن روی صورت می خوابند،حتما این عادت را ترک کنید.این شیوه خوابیدن باعث فشار زیادی روی پوست صورت و ایجاد چین و چروک های عمیق می شود.

پیشگیری از پیری پوست با پرهیز از آب گرم :

یکی از عامل های مهم که باعث می شود شادابی و نشاط پوست از بین می رود و باعث پیری زودرس می شود.شستشوی صورت با آب گرم است.سعی کنید،صورتتان را با آب خنک بشویید و در هنگام استحمام از آب گرم استفاده نکنید.

ترفندهای طلایی سفت کردن پوست صورت بدون جراحی :

در این مقاله به سراغ ترفندها و تکنیک های سفت کردن پوست صورت بدون جراحی می رویم، تا با اجرای این ترفندها و تکنیک ها تکرار و مداومت است.پس هر روز برای پوستتان کمی زمان بگذارید و از شلی و افتادگی پوست جلوگیری کنید.

ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
جوانسازی پوست

 

سفت کردن پوست صورت با ماسک :

یکی از راه های سفت کننده پوست صورت استفاده از ماسک های خانگی است.یکی از این ماسک ها سفیده تخم مرغ است، توصیه می شد هفته ای سه بار ،سفیده تخم مرغ را با ماست ترکیب کرده و بزنید تا حالت کف مانندی ایجاد کند.سپس این ترکیب را روی پوست صورت و گردن بزنید و اجزه دهید نیم ساعت روی پوست بماند.سپس با آب ولرم به آرامی بشویید.

سفت کردن پوست صورت با لیمو :

یکی از مواردی که باعث سفتی پوست  می شود از شل شدن پوست جلوگیری می کند،لیمو است .لیمو دارای ویتامین C و به کاهش چین و چروک پوست کمک می کند.و از پیری زود رس پوست جلوگیری می کند،کافی است نصف یک لیمو را با یک لیوان آب سرد ترکیب کرده ،و این محلول را روزی دو بار به تمام نقاط صورت و گردن بزنید و اجازه دهید تا خشک شود سپس با آب سرد بشویید.

 روغن‌تراپی و سفتی صورت :

ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
جوانسازی پوست

 

یکی از آنتی اکسیدان های طبیعی که موجب شادابی و جوانی پوست می شود،روغن زیتون است کافی است شما 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را گرم کرده و به آرامی پوست صورت و گردنتان ماساژ دهید،و اجازه دهید این روغن به مدت 10 دقیقه باقی بماند.

 اسپری گلاب و سفتی پوست :

برای سفت شدن پوست صورت کافی است مخلوط گلاب و آب را کنار تختان بگذارید،و شب ها قبل از خواب و صبخ ها بعد از بیداری،این اسپری را به صورتتان بزنید.

سفت کردن پوست صورت با ماساژ لیفتینگ :

ترفندهایی عالی و جذاب برای جوان سازی و سفت کردن پوست
جوانسازی پوست

 

یکی از تکنیک هایی که باید هر بانویی به خوبی آن را بلد باشد و بطور صحیح انجام دهد تکنیک های لیفتینگ صورت است.شما می توایند این تکنیک ها را در مقاله های قبلی ماه سرا موجود است .(انواع تکنیک های ماساژ و لیفتینگ صورت)

سفت کردن پوست صورت با لوسیون های مخصوص :

شما هم اگر به دنبال یک جایگزین مناسب برای بوتاکس هستید و به دنبال یک محصول سریع برای پوست صورت هستید.لوسیون سفت کننده پوست صورت پریک را حتما در روتین مراقبت از پوست بگذارید.این لوسیون فقط چند دقیقه بعد از مصرف،انقباضات عضلانی را کاهش داده و باعث می شود چین و چروک ها کم شده،و اگر به طور مداوم از این لوسیون ها استفاده کنید.پوست صورت شما سفت تر و شاداب تر خواهد شد مخصوصا اگر از ترکیب هگزاپپتاید در کنار این لوسیون استفاده شود.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *