جوان سازی و لیفت پوست صورت با انواع روش هایی ماه سرایی
جوان سازی و لیفت پوست صورت با انواع روش هایی ماه سرایی

جوان سازی و لیفت پوست صورت با انواع روش هایی ماه سرایی

باسلام خدمت همراهان عزیز ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره جوان سازی و لیفت پوست صورت با انواع روش هایی ماه سرایی نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

جوانسازی پوست:

 برای جوانسازی پوست تکنیک زیادی وجود دارد. ازجراحی و لیفتینگ تا کرم‌های موضعی برای برطرف کردن چین و چروک ابتدا باید نزد متخصص رفته تا علت چین و چروک مشخص شود.سپس به درمان و جوانسازی پوست پرداخته شود.

انواع روش های طبیعی لیفتینگ:

برای درمان چین و چروک ابتدا باید پوست را به صورت حرفه ای و تخصصی لایه برداری کرد.در این مقاله انواع لایه بردار ها معرفی می شود.

سرم ها:

سرم های لیفتینگ حاوی مواد مرطوب کننده و آنتی اکسیدان است و با اثر سریع بهترین انتخاب برای لیفتینگ سریع و آنی صورت،غبغب و ناحیه دکلته می باشد و با استفاده از این سرما می توانید اثر جادویی آن را در طول یک هفته مشاهده کنید.

عصاره خاویار:

عصاره خاویار که در برخی محصولات آرایشی استفاده می شود،کمپلکسی بسیار غنی از فسفولیپیدها و فسفوپروتئینهاست که موجب بازسازی قوی و رفع علائم پیری می شود.

ماتریکس:

ماتریکس ساخته شده از بیوپلیمر هیدروکسی پروپیل متیل سلولز،پولان و ترکیبات استخراج شده از جلبک های دریایی قرمز که یک شبکه سه بعدی را در پوست ایجاد می کنند که با کشیدن پوست موجب باز شدن چروک ها می شود.

زینک اکساید:

برای زینک اکساید خواص متعددی ذکر شده است از جمله ترمیم کنندگی،التیام بخشی،روشن کنندگی و محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب.اثرات فوق الذکر در صورت استفاده از نانو ذرات زینک اکساید چندین برابر بیشتر از زینک اکساید عادی خواهد بود.

گارد سلول:

این فراورده بیولوژیک باعث مهار گونه های فعال اکسیژن و خنثی نمودن رادیکال های آزاد گردیده و در برابر اشعه UV از سلول محافظت می نماید.نکته جالب این است که با افزایش دمای ناشی از تابش خورشید قدرت محافظتی این ماده بالاتر می رود.و به دلیل زندگی این میکرو ارگانیسم ها در اعماق آب و طبعا مقاومت بسیار بالای آنها در برابر فشار و دما،فراورده های حاوی آنها مقاومت فوق العاده بالایی به سلول در برابر عوامل مخرب می دهند.

جلبک آبی:

بله درست متوجه شدید عصاره جلبک آبی مخصوصا آب های شیرین ،جلبک آبی بیش از سه و نیم میلیارد سال پیش وجود داشته و منبع انرژی حیاتی و مانع از هم پاشیدگی مواد درون مایع سلولی می شود و دارای خاصیت بالای محافظتی و آنتی اکسیدانی می باشد.

انواع روش های فیزیکی لیفتینگ:

تحریک پوست با امواج:

تحریک پوست با امواج شامل رادیو فرکانسی،مزولیفت و لیزر است.در تمام این تکنیک ها به واطسه گرمای حاصل از امواج کلاژن های قبلی تخریب و پوست را تحریک به ساخت کلاژن جدید می کند.البته این روش به علت درجه حرارت گرما ممکن است عوارضی داشته باشد و در قسمت های عمقی پوست اصلا توصیه نمی شود.در درمان با لیزر برای گرفتن نتایج بهتر حدود 3 تا4 جلسه باید درمان ادامه داشته باشد.

ماساژ صورت:

با ماساژ صورت حالت عضلات و پوست صورت بهبود یافته و پوست نرم تر و باعث کاهش چین و چروک ریز و کم عمق پوست صورت و باعث تحریک جریان خون در پوست صورت می شود.و با ماساژ صورت با انواع روغن های مخصوص پوست صورت طراوت و شادابی به پوست شما هدیه داده می شود.

انواع روش های تهاجمی:

تزریق:

روش های تزریق شامل؛بوتاکس،چربی و ژل است ،چون بعضی اوقات چین و چروک در اثر ضعیف شدن و ازبین رفتنن سلول های چربی زیر پوست است و یا به علت سوختگی در این مواقع از تزریق چربی به زیر پوست استفاده می شود.

بوتاکس:

بوتاکس برای عضله های پرکاربرد استفاده می شود،عضله های پر کاربرد در صورت عبارتند از خطوط دور چشم،خط اخم و خط خنده که با استفاده از این روش ها پوست زیبایی خود را باز می یابد.

طب سوزنی:

تاثیرات معجزه آسای طب سوزنی و طراوت و زیبایی پوست بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی از طب سوزنی که مخصوص کشورهای شرقی مخصوصا چین و ژاپن است برای حفظ طراوت و زیبایی پوست خود استفاده می کنند.

لایه برداری:

لایه برداری در پوست شامل پیلینگ،میکرودرم و لیزر ،پارافین تراپی،ابریژن و هیدرودرم است.و تمام این تکنیک ها کمک فراوانی به بازسازی و و زیبایی لایه های پوستی می کند.و در رفع چین و چروک بسیار موثر است.جوان سازی و لیفت پوست با استفاده از تکنیک لایه برداری بسیار کم هزینه و عوارض است.

هایفو تراپی چیست؟

هایفو تراپی با استفاده از امواج صوتی به عمق پوست نفوذ کرده و بدون ایجاد هیچ گونه عوارضی پوست را ترمیم می کند و با استفاده از تکنیک هایفو تراپی در یک جلسه می توان مرحله درمان را تکمیل کرد.ولی اثر استفاده از هایفو تراپی بعد از سه ماه نمایان می شود.از هایفو تراپی برای افتادگی پلک،چین و چروک های ریز اطراف چشم و رفع خط خنده و… استفاده می شود.جوان سازی و لیفت پوست با استفاده از هایفو تراپی نسبت به روش های تهاجمی دیگر کم دردسر تر است.

مزیت هایفو تراپی:

یکی از فواید مهم هایفو تراپی که این تکنیک را نسبت به بقیه تکنیک ها برتر کرده است این است که بدون هیچ عمل جراحی و دردی مراحل لیفت صورت در چند جلسه انجام می شود و اگر تعداد جلسات منظم و مرتب اجرا شود اثر هایفو تراپی تا 1 سال ماندگار است و دوباره احتیاج به ترمیم دارد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *