شناسایی چهره ابرو
شناسایی چهره ابرو

شناسایی چهره و مدل ابرو

اگر صورتی باریک دارید
اگر دقت کرده باشید زیبا درست کردن ابرو نقش بسیار سازنده در صورت شما دارد. ابروی زیبا میتواند به صورت شما جلوه زیباتر بدهد .اگر ابروی شما باعث شود به صورتتان نخورد باعث میشود شکل صورت خود را از دست بدهید یا اینکه زیبایی صورت خود را نداشته باشید.پس ما به شما پیشنهاد میکنیم که مدل صورت خود را شناسایی کنید . بعد ابرو هایتان را انتخاب کنید.
در صورت های کشیده بهترین نوع ابرو برای انها ابرو های صاف و افقی می باشد .که باعث می شود ظاهر چهره را بیضی تر نشان دهد . ما به شما پیشنهاد میکنیم مه دم ابرو هایتان را تا گوشه چشم کشیده شود .پس توجه کنید به این نکته که اگر بیش از حد درازو کشیده کنید صورت شما پژمرده به نظر میرسد .
اگر صورتی گرد دارید…

اگر شما دارای صورتی گرد هستید و همیشه با مدل ابروی خود مشکل دارید باید یاداور شوید که بهترین ابرو برای شما ابرو های زایه دار و ارتفاعی با دمی کوتاه است .و این باعث می شود گردی صورت شما رو پنهان کند .

نا مناسبترین ابرو برای صورت های که گرد هستند شکل ابروی گرد می باشد که باعث می شود صورت گردتر به نظر برسه

اگر صورتی مربعی دارید…

اگر شما از ان دسته ادم های هستید که صورت مربعی دارید بیشتر از همه صورت شما به چشم می اید ابروی با قوسی ملایم یکی از بهترین راه حل های شماست بهترین شکل ابرو برای صورت های شما ابرو های زاویه دار و منحنی می باشد

و نیز بدترین ابرو برای شما ابروی نازک و گرد است که این شکل ابرو چهره ابرو به حالت تعادل در نمی اید در هر حال از ابروی با قوس زیاد خود داری کنید.

اگر صورتی چندضلعی دارید…

در اینجا باید دقت کنید که بهترین ابرو برای شما ابروی منحنی قوس دار است. چون به چهره شما حالت ملایمتری میدهد .و توصیه می کنیم به هیچ عنوان ابرو هایتان را صاف نکنید .چون باعث می شود صورتتان کوتاه تر دیده شود .

اگر صورتی بیضی شکل دارید…

خانم های که شکل صورت شما بیضی است .هر شکل ابروی که چهره شما رو بیشتر نشان دهد مناسب شما می باشد. واین دید گاه اشتباهی است که ابرو باید دارای ارتفاع بیشتری است و به چهره حالت تعجب و عصبانیت بدهد .

به طور کلی که کلاسیک و متعادل برای ما بهتر نمایش می دهد .اگر شما ابروی بیضی شکل دارید به شما تبریک میگم چون اگر دوست داشته باشید می توانید ابرویتان را به هر حالتی در بیاورید.

اگر صورتی قلبی شکل دارید…

 ابروی پهن و برجسته  در حال حاضر مد است، اما حتما صورت‌هایی که به شکل قلب از این مد، خودداری کنند! کسانی که صورت قلبی‌شکل یا شکل گلابی‌ وارونه دارند،  ما پیشنهاد می کنیم بهتر است ابروی گرد را  حتما انتخاب کنند تا مقداری تیزی چانه راارامتر نشان دهد.

خط فک در این جا  صورت‌ها رو جمع و جور‌تر از بالای صورت نشان می دهد ، خیلی مهم است که ابروهای‌شما  به خوبی آراسته شده و مرتب باشد.

در اینجا ابروی نازک به هیچ عنوان مورد بحث ما نیست. چیزی که  ما در اینجا دنبالش هستیم شکلی کنترل شده است که نه انبوه و نه ضخیم باشد.

ابرویپر پشت  در نیمکره بالایی صورت، به خدمت گرفته می‌شود تا فک کوچک شما در نیمکره پایینی را تعدیل پیدا کند.

و اما بدترین فرم ابرو برای این مدل صورت‌ها ابروی صاف و افقی است که برای خنثی کردن قسمت چانه موثر نیست و تیزی چانه را از بین نمی‌برد. این فرم نامناسب ابرو تمام تعادل صورت‌تان را به هم خواهد زد.

درباره‌ی آزاده

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *