معرفی بوتاکس مو روشی خوب برای احیای مو های آسیب دیده
بوتاکس مو روشی خوب برای احیای مو های آسیب دیده

بوتاکس مو روشی خوب برای احیای مو های آسیب دیده

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب میخواهیم شمارا با این که بوتاکس مو روشی خوب برای احیای مو های آسیب دیده است آشنا کنیم

 

بوتاکس مو روشی خوب برای احیای مو های آسیب دیده

 

همانند یک گیاه، موی شما نیز در فصول مختلف دچار تغییر می شود. یک روز موهایی زیبا و درخشان دارید و روز بعد موهایی خشک و شکننده. بنابراین شما نمی توانید موهایتان را به امان خود رها کنید. و انتظار داشته باشید همیشه خوش حالت و براق باشند. رسیدگی به مو امر واجبی است. بنابراین امروز ما می خواهیم بوتاکس مو را به شما پیشنهاد دهیم. چراکه راه حل مناسبی است برای انواع مشکلاتی که با موهایتان دارید.

براشینگ، رنگ مو، صاف کردن مو با اتو، دکلره کردن و غیره، در طی زمان و به صورت مکرر می تواند بسیار آسیب زننده باشد. گاهی اوقات نرم کننده و انواع ماسک مو نمی توانند این آسیب ها را جبران کنند و موهای شما را سالم نگه دارند.

 

بوتاکس مو

بوتاکس مو، روش جدیدی است. که به واسطه آن می توانید سلامت موهایتان را بازیابید. به این دلیل به آن بوتاکس می گویند.زیرا همانند بوتاکس که چین و چروک پوست را تا حد زیادی از بین می برد، بوتاکس مو نیز به ساختار مو نفوذ می کند. و آسیب دیدگی آن را تا حد زیادی جبران می کند.

 

 

بوتاکس مو چیست؟

همه ما راجع به بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت شنیده ایم. اما ممکن است راجع به اینکه “بوتاکس مو چیست” اطلاعات چندانی نداشته باشیم. بوتاکس مو، روش درمانی جدیدی برای احیای موهای آسیب دیده و کمک به از بین بردن وز مو می باشد. بوتاکس مو بر خلاف بوتاکسی که برای پوست استفاده می کنیم، شامل مواد شیمیایی نیست. مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو، پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها و لیپید ها هستند. بوتاکس مو در واقع یک پروسه درمانی قوی است. که فیبر مو را با فیلرهایی مانند کراتین پوشش می دهد. بنابراین بوتاکس مو، تمامی نقاط نازک و شکننده مو را پر می کند و به ان استحکام می بخشد و حجم می دهد.

 

بوتاکس مو حاوی چیست؟

بهترین مواد بوتاکس مو حاوی روغن خاویار، ویتامین B5، ویتامین E و کلاژن می باشد. وظیفه اصلی بوتاکس مو، مرطوب کردن، تغذیه کردن، ترمیم و احیای مو و بازگردانی آن به حالت اول است. علاوه بر ان، بوتاکس مو، مو ها را براق می کند. و باعث صافی مو و از بین بردن وز آن می شود. مزیت اصلی استفاده از بوتاکس این است که به وسیله ان می توان موخوره را تا حد زیادی درمان کرد.

 

 

 

 

منبع:مجله ماه سرا

 

 

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *