معرفی 4 اسکراب بدن خانگی که برای زیبایی پوست معجزه می‌کنند
4 اسکراب بدن خانگی که برای زیبایی پوست معجزه می‌کنند

4 اسکراب بدن خانگی که برای زیبایی پوست معجزه می‌کنند!

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب میخواهیم شمارا با 4 اسکراب بدن خانگی که برای زیبایی پوست معجزه می‌کنند آشنا کنیم:

 

4 اسکراب بدن خانگی که برای زیبایی پوست معجزه می‌کنند!

 

 

1.اسکراب بدن قهوه و شکر.

قهوه و شکر دو ماده‌ای هستند که معمولا در هر خانه‌ای وجود دارند. ترکیب این دو ماده یکی از بهترین اسکراب هایی می‌شود. که شما می‌توانید برای پوست خود استفاده کنید.برای استفاده از این محصول لازم است. ابتدا پوست بدن خود را کاملا شسته و تمیز کنید. سپس مقداری از این اسکراب را بر روی بدن خود مالیده. و به مدت ۵ تا ۱۰ با حرکات دایره ای، پوستتان را خیلی آرام و ملایم ماساژ دهید. اجازه دهید این مواد حدود ۱ تا ۲ دقیقه روی بدنتان بماند و بعد با آب گرم آن را بشویید.

 

 

2.اسکراب بدن جو دوسر پرک و شکر قهوه ای.

جو دوسر یک لایه بردار طبیعی پوست است. که به حذف سلول های مرده پوست بدن کمک کرده و باعث آرامش می شود.برای استفاده از این محصول لازم است. ابتدا پوست بدن خود را کاملا شسته و تمیز کنید. سپس مقداری از این اسکراب را بر روی بدن خود مالیده. و به مدت ۵ تا ۱۰ با حرکات دایره ای، پوستتان را خیلی آرام و ملایم ماساژ دهید. بعد از ماساژ، اجازه دهید این مواد حدود ۱ تا ۲ دقیقه روی بدنتان بماند. و بعد با آب گرم آن را بشویید.

 

 

3.اسکراب لایه بردار ماست و شکر.

یکی از اسکراب‌های بدن خانگی با نتایج فوق العاده، ترکیب ماست و شکر است. ماست یک پاک کننده عالی بوده که به حذف سلول های مرده پوست بدن کمک می‌کند. همچنین پوست را نرم و لطیف خواهد کرد و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.برای استفاده از این اسکراب باید ابتدا پوست بدن خود را کاملا شسته و تمیز کنید. سپس مقداری از این محصول را بر روی بدن خود مالیده. و به مدت ۵ تا ۱۰ با حرکات دایره ای، پوستتان را خیلی آرام و ملایم ماساژ دهید. اجازه دهید این مواد حدود ۱ تا ۲ دقیقه روی بدنتان بماند. و بعد با آب گرم آن را بشویید و بعد پوستتان را خشک کنید.

 

 

4.اسکراب زردچوبه، شکر و روغن نارگیل.

زردچوبه یکی از محبوب ترین مواد زیبایی طبیعی در هند است. که دارای خواص ضد عفونی کننده قوی بوده و به حفظ زیبایی پوست بدن کمک می کند.برای استفاده از این محصول لازم است. ابتدا پوست بدن خود را کاملا شسته و تمیز کنید. سپس مقداری از این اسکراب را بر روی بدن خود مالیده و به مدت ۵ تا ۱۰ با حرکات دایره ای، پوستتان را خیلی آرام و ملایم ماساژ دهید. اجازه دهید این مواد حدود ۱ تا ۲ دقیقه روی بدنتان بماند و بعد با آب گرم آن را بشویید.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *