بازی های ذهنی آقایان

بازی های ذهنی مردان با زنان. قسمت اول

با سلام خدمات شما عزیزان,در این پست میخواهیم بازی های ذهنی مردان با زنان را به شما توضیح دهیم.با ماه سرا همراه باشید

تمایل آقایان به انجام بازیهای ذهنی با زنان

آقایان تمایل بسیاری به انجام بازی های ذهنی با زن ها دارند که در بعضی مواقع درک کردن این بازی ها برای زنان دشوار است . بازی های ذهنی تنوع بسیاری دارند اما آنچه در بسیاری از آنها مشترک است ، ارسال فرکانسهای مختلط برای بازی کردن با احساسات فرد مقابل است .

بازی ذهنی مردان با زنان

دلایل انجام بازی های ذهنی مردان با همسرانشان

بازی های ذهنی که مردان با زنان راه می اندازند دلایل مختلف دارند. سه تا از اصلی ترین دلیل های این بازی های ذهنی  عبارتند از:

1. دلیل اول آن است که مرد می خواهد عشق ، وفاداری ،احساسات و درک همسرش را محک بزند.

2. دومین دلیل این است که مرد می خواهد چیزی را از سمت طرف مقابل خود به دست بیاورد و از طریق احساسات او می تواند او را راضی به انجام آن کند. آقایان می دانند که احساسات تا چه حد فرد را آسیب پذیر می کند .

3. ببرخی آقایان هم فقط برای تفریح دست به این بازی ها می زنند و خارج کردن زنانشان از حالت نرمال برای آنها لذت بخش و جذاب است.

مردها به چه نحوی این بازی ها را با شما انجام می دهند؟

قطع رابطه یا برقرارنکردن تماس

اگر مردی که به شما علاقه دارد یک دفعه ارتباطش را با شما قطع کند و تماس نگیرد ،  ممکن است شما کلافه و دچار افکار منفی و تردید شوید که آیا این مرد حقیقتا شما رو دوست دارد یا نه و یا آیا با شخص دیگری وارد رابطه شده است و … .

در این مواقع شکه نشوید، شاید او برای امتحان شما که تا چه حد به او نیازمند و وابسته هستید و اگر نباشد چه اندازه دلتان برای او تنگ می شود و عکس العملتان به این موضوع چیست، یا که متوجه شود تا چه اندازه  او را دوست دارید و تا چه حد به مردتان متعهد هستید.

پرخاشگری مردان

عصبانیت های بدون دلیل

بعضی از آقایان برای اینکه شجاعت و قدرت همسرشان را محک بزنند  به یک فرد خشن و عصبی می شوند که نه تنها رفتار خشونت آمیزی با شما می کنند بلکه این پرخاشگری آنان سبب می شود به اکثر نزدیکانش نیز آسیب برسد. در صورتی که این بازی با هدف آسیب رساندن به طرف مقابل انجام نمی شود بلکه هدف امتحان کردن طرغ مقابل میباشد.

درباره‌ی آرش

حتما ببینید

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *