معرفی نکات رفتاری که در شناخت شریک زندگی آینده تاثیر گذارند
نکات رفتاری که در شناخت شریک زندگی آینده تاثیر گذارند

نکات رفتاری که در شناخت شریک زندگی آینده تاثیر گذارند

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم درباره نکات رفتاری که در شناخت شریک زندگی آینده تاثیر گذارند

نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

نکات رفتاری که در شناخت شریک زندگی آینده تاثیر گذارند

 

عشق زود هنگام کور و کَرتان میکند

بزرگترین اشتباه در یک رابطه ، علاقمندی زود هنگام است که بدون شناخت کامل شکل گرفته و از شناخت بیشتر هم جلوگیری میکند . شروع رابطه عاطفی بدون شناخت کافی ، فرصت کشف بسیاری از مسائل مهم برای انتخاب شریک زندگی‌تان را از شما می‌گیرد . در واقع چون می‌ترسید که ارتباط عاشقانه‌تان با مشکل مواجه شود، خودتان را گول می‌زنید. پس زمانی که بدون شناخت کافی، احساسات‌تان درگیر شود، شنیدن فریادهای عقل سخت خواهد شد.

 

باور ها و ارزشهای خودتان را زیر پا نگذارید

با هر کسی که میخواهید ازدواج کنید خیلی مهم است که باور ها ، ارزشها و عقایدتان را به او بگویید. اما آگاهی از اینکه برخی از ارزش‌ها و نگرش‌هایتان با فرد مقابل همخوانی ندارد، ممکن است باعث شود که برای رسیدن به او عقاید خود را رها کنید. شاید برای مدت کوتاهی بتوانید از هویت واقعی خودتان چشم بپوشانید . ولی در درازمدت به خود واقعی‌تان بازمی‌گردید و اینجاست که بحث و جدل‌ها آغاز می‌شود. البته تفاوت در ارزش‌ها به خودی خود مشکل آفرین نیست، دردسر زمانی شروع می‌شود که به باورها و ارزش‌های یکدیگر احترام نگذارید.

 

نادیده گرفتن شک و تردیدهای خود

بسیاری از افراد شک‌ها و تردیدهایشان را نسبت به ازدواج نادیده گرفته و با همین دودلی رابطه را ادامه می‌دهند. بی توجهی به احساسات درونی و تردیدهایتان مسلما اشتباه است. پس تا زمانی که شک و تردید خود را برطرف نکرده‌اید نباید ازدواج کنید. بهتر است به رابطه خودتان زمان بدهید تا بتوانید به شناخت بهتری از فرد مقابل خود برسید.

 

اختلافات و مشکلات بعد از ازدواج حل شدنی نیست

برخی از افراد گمان می‌کنند که مسائل و مشکلاتی که در دوران آشنایی داشتند بعد از ازدواج به خودی خود رفع خواهند شد. توجه کنید اختلافات و مشکلاتی که قبل از ازدواج داشتید نه تنها بعد از ازدواج حل نمیشود بلکه گشسترده تر نیز میشوند. چون قبل از ازدواج معمولا افراد از مسائل و مشکلات چشم پوشی می‌کنند تا به معشوق خود برسند ولی بعد از ازدواج تمام آن مشکلات شدت پیدا می‌کنند.

 

از شریک زندگی آینده تان بدون هیچ ترسی سؤال کنید

بسیاری از افراد احساس می‌کنند که سوال پرسیدن می‌تواند باعث مشکلاتی شود. در حالی که شما وقتی برای خرید یک لباس به مغازه می روید سوال های زیادی میپرسید، پس برای شناخت بیشتر همسر آینده خود سوالات دقیق و کارآمد بپرسید و از هیچ چیز نترسید چراکه این بهترین کار است.

سوال کردن یکی از بهترین راه‌های شناخت همسر است. اما متاسفانه افراد بخاطر عشقی که میان آنان شکل گرفته میترسند که سوال آنان رابطه را خراب کند و یا جوابی بشنوند که دوست ندارند. در کنار این مسائل افراد می‌ترسند که سوالاتی نیز متقابلا از آنان پرسیده شود که مجبور به دروغ گفتن و یا طفره رفتن باشند.

 

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *