ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.
ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها:

بعد از ازدواج و تمام شدن مراسم عروسی تمام تازه عروس ها به دنبال راهی برای داشتن جایگاه ویژه در خانواده همسر خود هستند. ولی بعضی از تازه عروس ها حرکات و رفتارهایی دارند که از نظر دیگران اصلا پسندیده نیست.در این مقاله با ما همراه باشید تا حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها را معرفی کنیم.

کارها و رفتارهایی که برای تازه عروس پسندیده نیست :

بیشتر بانوان مخصوصا تازه عروس ها علاقه دارند که در بین اطرافیان و خانواده همسر و همچنین دوستان خود با وقار و متانت داشته باشند تا جایگاه ویژه ای داشته باشند. مخصوصا تاره عروس ها برای برای به دست آوردن یک جایگاه ویژه در بین خانواده همسرشان و همچنین با کلاس به نظر رسیدن اشتباهاتی را مرتکب می شوند که در این قسمت از سبک زندگی ماه سرا به آن اشاره می کنیم. اگر تاره عروس هستید با ما همراه باشید.

رفتار خیلی صمیمی با مردها :

بعضی از تازه عروسان به علت فرهنگ متفاوت با مردان خانواده همسرشان گرم می گیرند و بسیار صمیمانه رفتار می کنند. انجام این رفتارها موجب سوء تعبیراتی می شود،که ممکن است برای عروس خانم عواقبی را در پیش خواهد داشت. توصیه می شود عروس خانم ها د مرحله اول شناخت کافی از خانواده همسر پیدا کنید و سپس رفتار خود را با توجه به شناخت از خانواده طرف مقابل تنظیم نمایید.

تعویض چند باره لباس در مهمانی ها :

بعضی از خانم ها در یک مهمانی چندین دست لباس را تعویض می کنند، اولین برداشتی که از این رفتار می شود، داشتن علاقه زیادی به جلب توجه است. نو عروس عزیز بهترین روش برای با کلاس به نظر رسیدن در یک مهمانی استفاده از یک دست لباس تمیز و مرتب و شیک می باشد. و اصلا نیازی به تعویض چند باره لباس نیست.

تعریف بیش از حد از خود :

در دیدار اول نوعروس با خانواده همسر بعضی از نوعروسان عزیز شروع به تعریف و تمجید بیش از حد از خود و خانواده خود می پردازند.به عنوان نمونه بیان می کنند که ما در ماه چند روز را در فاان رستوران غذا میل می کنیم و یا برای مراسم های خود فلان هتل می رویم،عزیز جان اگر تصور می کنید که باکلاس هستید پس نیازی به گفتن نیست،سکوت کنید و اجازه دهید دیگران به با کلاس بودن شما پی ببرند نه با خودنمایی بخواهید اطلاع پیدا کنند.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.
تازه عروس بی کلاس

استفاده بیش از حد از طلا:

نوعروسان عزیز نیازی نیست تمام  طلاها و جواهراتی که همسرتان در دوران نامزدی و ازدواج برایتان خریده را در تمام مهمانی ها استفاده نمایید.می توانید از چند قطعه طلا متناسب با بدن و ظاهرتان استفاده نمایید.تا شیک و با کلاس باشد.

استفاده زیاد از تلفن همراه :

تعدادی از عروس خانم چون تازه وارد یک خانواده شده اند و حرفی برای گفتن ندارند،هر چند دقیقه یک بار اقدام به چک کردن گوشی خود می کنند.و یا برای مدت زیادی غرق در فضای مجازی و چت با دوستان خود می شوند.برای اینکه با کلاس تر باشید توصیه می کنم مدام گوشی خود را چک نکنید.فیلم های گوشی تان را با صدای بلند تماشا نکنید و برای زنگ تلفن همراه از تک بوق و یا ویبره استفاده کنید.

درگیر کردن خود در مُد :

تعدادی از نوعروسان پوشیدن لباس های مد روز را با با کلاس بودن اشتباه می گیرند.این نکته قابل قبول است که باید ظاهری عالی داشت و یک ظاهر عالی نیمی از با کلاس بودن است، ولی اصلا بنده مد نباشید، زیرا گاهی اوقات مسخره و یا سطحی به نظر خواهید رسید و ممکن است وسواس در این مورد پیدا کنید.حتما از رنگ ها و لباس هایی که متناسب با اندام و رنگ پوستتان نیست دوری کنید.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.
رفتار تازه عروس بی کلاس

پرخوری و اسراف :

با کلاس بودن در مهمانی این نیست که اقدام به پرخوری کنید، توصیه می کنم در جمع دوستان و اقوام همسرتان به اندازه غذا بخورید و آداب غذا خوردن را حتما رعایت کنید.در مراسم ها و مهمانی ها با پخت چند نوع غذا و دسر اسراف نکنید و در صورت باقی ماندن غذا، اصلا آن را دور نریزید و به فقرا کمک کنید.

کنجکاوی بیش از حد:

سرگرم بودن به زندگی خود و دخالت نکردن در زندگی دیگران نهایت با کلاسی یک فرد است.نوعروس عزیز توصیه میکنم به نکاتی که به شما مربوط نیست و اطلاع داشتن یا نداشتن آن سود و ضرری برای شما ندارد، را اصلا از خانواده همسرتان نپرسید. در صورتی که در ذهنتان موضوع و پرسشی مطرح می شود، حتما این کلمه را با خود تکرار کنید(به من چه) تا در دفعات بعد اجازه پرسیدن سوال را به خودتان ندهید.

توجه بیش از اندازه به ظاهر :

نو عروس و خانم های عزیزی که چند سال از ازدواج تان می گذرد، اگر دوست دارید و همیشه فقط توجه به ظاهر و لباستان دارید، ولی دندان هایتان خراب است و یا چندین مشکل پزشکی دارید و به آن بی توجه هستید، حتما به پزشک مراجعه کنید. چون تمام این موارد با عرض معذرت نهایت بی کلاسی است.

آرایش بیش از حد :

تعدادی از خانم ها به علت چشم و هم چشمی و رقابت علاقه زیادی دارند که نسبت به دیگر افراد فامیل زیباتر و با کلاس تر به نظر برسند، به همین دلیل همیشه آرایشی تند و غلیظ دارند.و گاهی اوقات به عمل های زییایی و جراحی روی می آورند.دقت داشته باشید در این سال ها آرایش لایت مد است، و آرایش غلیظ اصلا طرفدار ندارد.و نوعی بی کلاسی است و برای داشتن اندام زیبا می توانید به ورزش روی بیاورید.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز دراین مقاله به بررسی و تحلیل حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها پرداخته شد امیدوارم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد، برای مطالعه مطالب بیشتر در زمنیه ازدواج و دوران نامزدی می توانید به مجله ماه سرا مراجعه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *