معرفی علائم و نشانه هایی که میتوان از روی آنها مرد عاشق را تشخیص داد
علائم و نشانه هایی که میتوان از روی آنها مرد عاشق را تشخیص داد

علائم و نشانه هایی که میتوان از روی آنها مرد عاشق را تشخیص داد

سلام به شما ماه سرایی های عزیز. در این مقاله میخواهیم درباره علائم و نشانه هایی که میتوان از روی آنها مرد عاشق را تشخیص داد مطالبی را بازگو کنیم. ازهمراهی شما نهایت قدردانی را داریم.

علائم و نشانه هایی که میتوان از روی آنها مرد عاشق را تشخیص داد

 

لبخندهای عمیق

یکی از راه های تشخیص مرد عاشق لبخند های عمیق و از ته دل است. چشم های خیره شده و لب هایی که بی اراده لبخند میزنند از نشانه هایی است که میتوان لبخند عمیق و صمیمی را از لبخند مصنوعی به راحتی تشخیص داد.

 

احترام به شما برایش در اولویت است

نشانه ی دیگر مرد عاشق احترامی است که به دختری که عاشقش است میگذارد. مرد وقتی عاشق دختری میشود احترام به خواسته ی معشوقه برایش در اولویت است . پس توجه می‌کند رفتاری نشان ندهد که او را برنجاند. در حالی که وقتی به شما علاقه دارد مایل به شما نزدیک تر شود. ولی به خاطر احترام به حریم شما از این خودداری میکند. اما شما از حالت صورت و دست‌هایش می‌توانید متوجه علاقه او به نزدیک شدن شوید.

 

مردان عاشق با چشمهایشان حرف میزنند

در حالت کلی مردان به ارتباط چشمی بیشتر تمایل دارند. وقتی شما مشغول صحبت هستید آنها با نگاه هایی که به شما دوخته شده با شما حرف میزنند. این ارتباط چشمی تا جایی است که ممکن است شما حواستان نبوده و او مدتی به شما نگاه میکرده و با تلاقی ناگهانی نگاه هایتان هر دوی شما غافلگیر میشوید.

 

تمام حرکات بدنشان را با شما هماهنگ میکنند

در برخی موارد دو نفر وقتی عاشق یکدیگرند حرکات بدنشان ناخودآگاه شبیه هم میشود.اما این امر عمومیت ندارد . فردی که به شما علاقه دارد فرم حرکات بدن شما را تقلید می‌کند. استفاده از تکیه کلام های مخصوص یا استایل راه رفتن یا مدل حرف زدن از موارد این امر هستند.

 

سعی میکنند مثل یک جنتلمن رفتار کنند

مردان وقتی با کسی که عاشقش هستند ملاقات میکنند سعی میکنند با وقار و متانت بیشتری رفتار کنند. این تمرکز و تلاش برای جنتلمن بودن آنها نشانه ی علاقه ی عمیق آنها به شماست. ممکن است رفتاری پخته‌تر از شخصیت واقعی خود در مقابل شما داشته باشد. تلاش برای این که خود را باشخصیت‌تر یا بزرگتر نشان دهد الزاما نشانه دو رویی او نیست. شاید عشق او را وادار کرده در برابر شما بیشتر حواسش را جمع کند.

 

به نظر شما اهمیت داده و نظر خودش را تحمیل نمیکند

مرد عاشق سعی میکند نظرش را در موضوعی به شما تحمیل نکند. حتی اگر شما نظری مخالف نظر اورا در همان موضوع داشته باشید. کاملا به نظر شمااخترام میگذارد و سعی نمیکند شما را مجبور به پذیرفتن چیزی بکند که آنرا قبول ندارید.

 

تمام تلاشش را میکند که با شما باشد

وقتی مردی عاشق شما میشود ترجیح میدهد زمان های بیشتری را با شما بگذراند. سعی میکند ارتباطش را با دختر مورد علاقه ش حفظ کند. و سعی در افزایش بستر از ارتباط حضوری گرفته تا فضای مجازی ارتباطیتان دارد .

منبع : مجله ماه سرا

 

 

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *