جذاب ترین و شیک ترین مدل مو برای تازه عروس ها در ماه سرا
جذاب ترین و شیک ترین مدل مو برای تازه عروس ها در ماه سرا

جذاب ترین و شیک ترین مدل مو برای تازه عروس ها در ماه سرا

باسلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره جذاب ترین و شیک ترین مدل مو برای تازه عروس ها در ماه سرا نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

جذاب ترین و شیک ترین مدل مو برای تازه عروس ها در ماه سرا:

عروسان بعد از مراسم عروسی فکر می کنند که از شینیون و آرایش مو خلاص شده اند در صورتیکه اول مراسم ها و مهمانی هاست و باید در هر مهمانی و مراسمی با مدل جدید مو ظاهر شوند،در این مقاله با ما شید تا چند مدل مو مخصوص تازه عروسان به شما معرفی شود.

 معرفی انواع مدل ها:

حلزونی:

برای داشتن این مدل موها را در پشت سر جمع کرده ،با کش نازکی بسته،نوک موها را در دست گرفته و به آرامی لول میکنید،در انتها موها را سنجاق زده و با اسپری فیکس و یک طرف را بنا به سلیقه خود یک ریسه مروارید بگذارید.

گره پشت سر با اکسسوری سنگ و نگین:

موها را در پشت سر بنا به حجم موبه چند قسمت تقسیم کرده و گره می زنیم و با سنجاق محکم کرده و ادامه موها را رها کرده تا تمام گره ها در هر طبقه تمام شود،در مرحله بعد می توانید از موهای ردیف بالا به ردیف پایین به حالت ضربدر گره بزنید و در انتها اضافه موها را جمع کرده و با یک اکسسوری موها را تزیین کنید.

بافت یکطرفه با ریسه تاج:

موهای سر را زیر لاله گوش و به یک طرف جمع کنید،و به آرامی با کش ببندید،از جهت مخالف یک دسته مو جدا کرده و ببافید  و به موهای بسته شده اضافه کنید و ادامه موها را رها کنید در لابه لای این بافت می توانیداز شکوفه و گلوله های مرواریدی استفاده کنید.

بافت پشت سر و ریسه در سمت چپ:

موهای جلو صورت را به صورت چتری جدا کرده و از دو طرف سر یک دسته مو جدا کرده و شروع به بافتن نمایید و بافت را تا وسط سر ادامه دهید،و با یک کش ریز انتهای بافت رامحکم کرده وسپس ادامه موها به حالت آبشاری رها باشد برای تزیین ان مدل می توانید از یک ریسه در سمت چپ مو ها استفاده کرده به صورت مورب وتا تاج سر ادامه داشته باشد.

آبشاری و بافت مورب:

موها رابه حالت آزاد و رها بگذارید باشد و از یک طرف مو می توانیدبافت مورب را شروع کرده و به قسمت دیگر سر ختم کنید،این بافت و مدل برای موهای نازک و کم حجم بسیار مناسب است.

مدل حصیری:

چتری های جلو سر را جدا کنید و از تاج سر شروع به تقسیم موها کنید و هر دسته را چهار تا چهار تا جدا کرده و به صورت یکی در میان از زیر قسمت قبل رد کنید تا به انتهای موها برسید این مدل در موهای هایلایت بسیار جذاب و شیک است.

گل درسبد:

پشت سر موها را به سه دسته مساوی تقسیم کرده و هر دسته جدا گانه از نوک مو به آرامی دور انگشتان بپیچید تا به ریشه مو برسید و با سنجاق انتهای مو را فیکس کنید و ادامه موها را رها داشته باشید.

دم اسبی:

این مدل هم بسیار راحت و هم شیک است 3 سانت از بالای گوش موها را گرفته و با یک خط فرضی موها را از هم جدا کرده و با یک کش همرنگ موها محکم ببندید،تا رنگ کش در موها محو شود،برای جذابیت بیشتر می توانیددور کش را ریسه و یا دانه های مروارید کار کنید.

بافت نیمه:

این مدل از بافت برای موهای کوتاه بسیار مناسب است،موها را از هر طرف که دوست دارید و هر مدل بافتی که باب میلتان است ببافید و در انتهای بافت با موهای دیگر رها کنید،همیشه به یاد داشته باشید همه بانوان به خصوص عروس خانم ها در تزیین موهایشان از یک اکسسوری و یا ریسه استفاده کنند.

بافت سرخپوستی:

از دو طرف سرتان یک دسته مو به طور مساوی گرفته و شروع به بافتن کنید و تاپشت سر ادامه دهید،در پشت سر انتهای موها را در هم گره کرده و محو کنید در اینجا می توانید از یک گل کوچک مرواریدی استفاده کنید.

گوجه ای آشفته:

قسمتی از مو ها را که می خواهید مدل گوجه ای باشد کمی پوش داده و یا از بامتل استفاده کنید تا حجم بیشتری داشته باشد.می توانید اطراف این مدل را کمی آشفته کنید و با کمک بابلیس اطراف موها را کمی حالت دار کنید.در مرکز این مدل می توانید از مرواریدهای ریز استفاده کنید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *