ترندها و اکسسوری هایی که استایل شما را جذاب تر می کند.
ترندها و اکسسوری هایی که استایل شما را جذاب تر می کند.

ترندها و اکسسوری هایی که استایل شما را جذاب تر می کند.

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره ترندها و اکسسوری هایی که استایل شما را جذاب تر می کند.نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

ترندها و اکسسوری:

ترندها و اکسسوری ها برای زیبا و جذاب کردن استایل شما مورد استفاده قرار می گیرد.هنگام استفاده از اکسسوری خلاقانه و جسور باشید خود را به چالش بکشید و انواع رنگ ها و مدل های جدید را امتحان کنید.از زیور آلات خاص گرفته تا اکسسوری های شیک برای استایلتان استفاده کنید.در این مقاله انواع ترندها و اکسسوری ها معرفی می شود با ما همراه باشید.

گوشواره تک:

از هر 100 بانویی که سوال شود آیا گوشواره دوست دارید یا خیر قطع به یقین99%آنها پاسخشان مثبت است و گوشواره یکی از محبوب ترین جواهرات و اکسسوری های است که طرفداران زیادی دارد،در زمستان که شال گردن و کلاه استفاده میکنید استفاده از گوشواره بزرگ بسیار کاربردی و شیک است.

گوشواره گرد:

گوشواره گرد ترند تمام فصل هاست و با کمی خلاقیت و ایده می توانید زیبایی خود را به رخ دیگران بکشید.با استفاده از گوشواره گرد در طرح های مختلف مخصوصا طرح مرواریدی آن می توانید جذابیت خود را دوچندان کنید هنگامی که موهایتان پشت سرتان جمع شده و از گوشواره گرد استفاده می کنید.

گردنبند ضخیم:

گردنبندهای ضخیم سال های سال است در بین زنان ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد بی آنکه بدانند ترند و مد سال اروپا است،گردنبندهایی که به شکل زنجیر هستند،زیبایی خاصی به استایل افراد می دهند.می توانید از چند زنجیر همزمان هم استفاده کنید.

جواهرات به شکل حیوانات خاص:

جواهرات به شکل حیوانات فوق العاده زیبا و طریف و خاص هستند شما با کمی جستجو می توانید انواع کفش دوزک،خرس کوچک و یا حتی دلفین تزیین شده با نگین را پیدا کنید و در استایلتان استفاده کنید .ولی توصیه می کنم حتما از گردنبند دلفین استفاده کنید،فوق الهاده زیباست.

جواهرات رنگین کمانی:

جواهرات رنگین کمانی جزئی از ترندهای ی است که بیشتر در قشر دختران جوان طرفداران خاصی دارد.این جواهرات با انواع مهره هعای رنگی و کلاف های رنگی تزیین شده است و ظاهر رابسیار جذاب و با نشاط نشان می دهد.

دستبند تک پوش:

دستبند تک پوش یا همان النگوی بزرگ پهن که همه ما برای یکبار هم شده در دست مادر و مادر بزرگ هایمان دیده ایم.این النگو ها در همه فصل ها به عنوان ترند مورد استفاده قرار می گیرد و در فصل زمستان تیپ و استایل شما را معرکه می کند.

گردنبند ظریف و بلند:

گردنبندهای بلند هم از اون دسته از اکسسوری هایی است که هیچ وقت از مد نمیفته و جزء ترندهای خاص محسوب می شود.با استفاده از گردنبندهای ظزیف و بلند بدون هیچ تلاشی شما یک استایل شیک و جذاب دارید.

معرفی انواع اکسسوری و ترندهای کیف و…:

با فرا رسیدن فصل زمستان و آمدن انواع پالتو و ژاکت ها بای د به فکر ست کردن بوت و شال و کلاه با لباس هایمان باشیم ،با ما باشید تا ترندها و اکسسوری هایی که استایل شما راجذاب می کند معرفی کنیم.

کیف خورجینی:

هیچ چیز برای یک بانو جذابتر از این نیست که بتواند همه وسایلش را در کیف جای دهد و درعین حال شیکی و جذابیت استایلش حفظ شود.ما به شما انواع کیف های خورجینی را معرفی می کنیم ،کیف های خورجینی هیچوقت از مد نمی افتد.و بسیار پرطرفدار است و در رنگ های متنوع و فراوانی تولید می شود و می توانید این کیف را برای سال های طولانی بدون ترس از مد افتادن استفاده کنید.

کمربند پهن:

کمر بند اکسسوری است که هیچگاه از مد نمی افتد،و در هر مناسبتی می توانید از آن استفاده کنید.کمربند های پهن درست در روی کمر و وسط لباس قرار گرفته و حالت ساعت شنی به اندام می دهد و استایل شما را کامل می کند.می توانید برای استفاده از کمربند پهن همرنگ لباس ،متضاد و یا در سایه های کمرنگ متناسب بار نگ لباس استفاده کنید.این اکسسوری همیشه به روز و مد است ،پس حتما سعی کنید انواع براق مات و ست لباستان در کمد داشته باشید.

هد بند پهن:

این اکسسوری فوق الهاده جذاب فقط مناسب دختر کوچولوها نیست ،هنگامی که موهای شما خراب شده ویا می خواهید موهایتان را به عقب برگردانید،از هد بند پهن استفاده کنید و می توانید از مدل های سنگ دوزی شده و یا مدل های جذاب آن استفاده کنید و استایلتان را خاص و جذاب کنید.می توانید هد بند را با یکی از لباس هایتان و یا کیف ست کنید.

عینک آفتابی:

عینک آفتابی ترندی است که مناسب فصل خاصی نیست،شما می توانید در زمستان هم از عینک آفتابی استفاده کنید.برای انتخاب عینک آفتابی می توانیدرنگ بیرونی عینگ روشن و رنگ داخلی آن تیره تر باشد.با به کار بردن همین تکنیک خاص می توانیددر استایل خود معجزه کنید.عینک آفتابی ترندی است که همیشه به روز است.

کلاه:

کلاه ترندی خاص و منحصر به فرد است و انواع کلاه ها برای انواع سلیقه ها وجود دارد،استفاده از کلاه در استایل بانوان ثابت می کند،محافظت در برابر آفتاب و حرارت کاری کلاسیک است ،برای بانوان انواع مدل ها ی کلاه وجود دارد ولی کلاهی با لبه های کوتاه که بالای ابروی بانوان را می پوشاند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد،شما می توانید با امتحان کردن انواع کلاه ها رنگ متناسب با پوست صورت خود را پیدا کنید.و همیشه احساس شیکی و خاص بودن داشته باشید.

کیف رنگین کمانی:

با استفاده از این کیف ها،استایل خود را چند برابر جذاب و حیرت انگیز کنید،رنگ های مختلف به کار برده شده در این نوع کیف ها یک تیپ هنری خاصی به استایل شما می بخشد و استایل شما را تبدیل به یک بوم نقاشی زیبا تبدیل می کند.

کیف ماری:

اگر به دنبال ترند خاصی هستید ،حتما از کیف های نرم دستی که معروف به ماری است استفاده  کنید،حمل این کیف ها راحت و فضای زیادی دارد و در انواع رنگ های خاص و شیک طراحی و تولید شده است،امکان دارد این کیف به نام بالشتی هم معروف باشد،به علت نرمی بیش  از حد این کیف ها.می توانید از رنگ های مشکی ،سفید و یا برنز آن استفاده کنید ولی بد نیست گاهی اوقات در انتخاب رنگ ها کمی خودتان را به چالش بکشید.و در استایل رسمی هم استفاده کنید،و این نکته را به یاد داشته باشیدمد،شکستن قانون فشن است.

صندل تابستان:

در فصل تابستان انواع کفش ها و صندل ها در ویترین ها به نمایش گذاشته می شوند،ولی تنها صندلی که طرفداران زیادی دارد،صندلی های مربعی با بندهای باریک و جذاب است و امکان ندارد بانویی از این صندل ها نداشته باشد.بندهای ظریف این صندل ها پاهای شما راکشیده و خاص نشان می دهد.سعی کنید از رنگ های روشن این صندل ها انتخاب کنید تا استایلتان  با نشاط باشد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *