عدم آمادگی برای داشتن رابطه جنسی

عدم آمادگی و نداشتن توانایی برای برقرار رابطه جنسی

با سلام خدمت همراهان همیشگیه سایت ماهسرا , در این مقاله مطالب مفیدی راجب عدم آمادگی و نداشتن توانایی برای برقرار رابطه جنسی به شما عزیزان ارائه میدهیم

در زندگیه ی زناشویی گاهی اوقات شما آمادگیه برقراریه رابطه جنسی ندارید، برای مثال وقتی که سر درد دارید یا خواب کافی نداشتید و خسته هستید یا ضربه ای هیجانی یا فشار روحی مانند فوت یکی از دوستانتان را تجربه کرده اید. در زمان هایی مانند این موارد، با شریک جنسیتان در مورد این که چرا آمادگی لازم برای برقراریه رابطه جنسی ندارید صحبت کنید و صادق باشید. به او بگویید که عاشقش هستید و او خطایی انجام نداده که باعث رد درخواستش از طرف شما شده باشد و به او بفهمانید که به محض اینکه آماده شوید، با او رابطه جنسی بسیار خوبی خواهید داشت.

حتی می توانید یک قرار برای جبران بگذارید که متوجه شود نیت شما مثبت است و حتما زمان قرارتان که رسید رابطه را برقرار کنید و خوش قول باشید.

مطالعات نشان داده که بیشتر افراد، به این خاطر اعتماد به نفس جنسی خود را از دست میدهند که نمی توانند در برابر فشار روانی تقاضا برای رابطه جنسی از سوی شریک جنسی خود با جدیت و صراحت نه بگویند.

بدن شما نه میگوید

زمانی که شما به رابطه ی جنسی فکر میکنید,اگر بترسید یا لرزه بگیرید و استرس داشته باشید بدن شما آمادگیه لازم برای برقراریه ی رابطه جنسی را ندارد و امکان دارد شما احساس خفگی یا حالت تهوع داشته باشید.که در این زمان باید از برقراریه رابطه یجنسی پرهیز کنید.

شما احتیاج به جا و مکان مناسب دارید

آمادگی داشتن برای برقراریه یک رابطه ی لذت بخش نیازمند داشتن جا و مکان مناسب است.چنانجه مکان شما مناسب نباشد و باعث ایجاد استرس در شما و شریک جنسیتان شود باعث نداشتن توانایی برای برقرار رابطه جنسی میشود
بهترین زمان را پیدا کنید

برقراری روابط جنسی مانند هر کار دیگری در ازدواج نیازمند برقراری ارتباط و گفتگو دارد.هیچ اشکالی ندارد اگر هر دوی شما هم زمان میل جنسی نداشته باشید. نکته مهم اینجاست که باید با هم صادقانه رفتار نموده و به میزان کافی به هم اعتماد داشته باشید که همسر یا شریک جنسیتان فکر نکند از عمد قصد اذیت کردن وی را دارید.

می توانید کاری را پیشنهاد دهید که شاید ظاهرا خيلي جنسی بنظر نیاید ولی میتواند کمک خيلي زيادي به شما بکند. برای مثال در خصوص زمان هایی از روز صحبت کنید که رابطه جنسی جذابیت بسیار بیشتر یا کمتری برایتان دارد و زمانی را پیشنهاد کنید که احساس و حال بهتری برای رابطه جنسی داشته باشید.

مهم این است که خلاقیت به خرج داده و با هم راهکاری برای این مسئله پیدا کنید تا هردو قانع شوید.

چیزهایی که سبب تحریکتان می شود را پیدا کنید

در مورد این که چه چیزهایی باعث برانگیخته شدن احساس جنسی شما می شود فکر کنید. چنانچه میل به رابطه جنسی با شریکتان ندارید از خودتان سوال کنید برای اینکه حس رابطه را پیدا کنید به چه چیزهایی احتیاج دارید. روی مواردی که شریکتان بدرستی انجام نمی دهد تمرکز نکنید زیرا قطعا میل شما را خاموش می کند و به محض اینکه متوجه شوید چه مواردی تحریکتان می کند میتوانید این اطلاعات را به شریکتان بدهید تا متوجه شود برای پیشنوازی و حاضر شدن شما چه کاری باید انجام دهد.

برای مثال به او بگویید چه حرفها یا حرکاتی باعث برانگیخته شدن شما می شود.شاید حرکتی خاص شما را برای رابطه آماده می کند مانند بوسیدن، در اغوش کشیدن یا فشردن و خوردن ناحیه ای خاص از بدن.

منبع : ساعد نیوز

درباره‌ی reza

حتما ببینید

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *