تاثیرات بوی بدن در روابط جنسی

تاثیرات بوی بدن در روابط جنسی

با سلام خدمت شما عزیزان.در این پست درباره ی تاثیرات بوی بدن در روابط جنسی مطالبی را به شما ارائه میدهیم.با ماه سرا همراه باشید

تاثیرات بوی بدن در روابط جنسی  از مهم‌ترین نکات ایجاد نارضایتی از رابطه در آقایان و خانم ها است. اکثر انسان‌ها، نسبت به بوی معشوق خود بسیار حساس هستند و بو و عطر خوش باعث علاقه بیشتر آن‌ها به یکدیگر می‌شود. بسیاری افراد از بیان این موضوع به شریک جنسیشان پرهیز میکنند که باعث میشود از رابطه خود لذتی نبرند و آن طور که باید به شریکشان نزدیک نمی‌شوند؛ حتی امکان دارد ارگاسم دروغین داشته باشند. در صورتی که با مطرح کردن این مساله می‌توانید مشکل را بر طرف کنید و از رابطه جنسی‌تان لذت بیشتری ببرید.

تاثیر حس بویایی بر روابط جنسی

بوی بدن نقش اساسی در جذابیت و کشش انسان‌ها به یکدیگر دارد. بر اساس تحقیقات آقایانی که حس بویایی آن‌ها مشکل دارد، احساسات و تمایلات جنسی کمتری نیز دارند و نیمی از کسانی که در  یک حادثه حس بویایی خود را از دست داده بودند، از تغییرات عملکرد جنسی‌شان ناراضی بودند.آقایانی که به بوها حساسیت بیشتری دارند، در رابطه جنسی فعال‌تر بوده و لذت بیشتری می‌برند و خانم هایی که حساسیت بیشتری به عطرها و بوها دارند، ارگاسم‌های بیشتری را در طول رابطه جنسی تجربه خواهند کرد.

 

علت بوی بد بدن چیست؟

سه تا از مهم ترین دلایل بوی بد بدن عبارتند از:

1. بهداشت

اولین دلیل بوی بد بدن، رعایت نکردن بهداشت فردی و شستشوی کامل بدن، به خصوص در فصل گرما میاشد. بنابراین رعایت نکات بهداشتی و اصلاح موهای زائد بدن و استفاده از لوازم خوشبو کننده بدن، می‌تواند کمک بسیاری به این موضوع بکند.

2. تغذیه

یکی دیگر از دلایل مهم بوی بد بدن، تغدیه نامناسب است. تغذیه نامناسب و استفاده از موادی مانند سیر، پیاز و ادویه جات سبب ایجاد مشکلات گوارشی میشود و بوی بد دستگاه گوارش توسط تعرق به بیرون پخش می‌شود و رابطه جنسی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل رژیم غذایی درست، تغذیه مناسب و  ورزش می‌تواند به از بین رفتن این مشکل کمک بسیاری کند.

3.بیماری

امکان دارد بعضی از بیماری‌های احشایی، پوستی و عفونی دلیل بوی بد بدن باشند. تغییرات هورمونی و عفونت دستگاه جنسی در زنان نیز یکی دیگر از این دلایل است. اگر با دو مورد بالا، همچنان خود یا شریک جنسی تان از موضوع بوی بد رنج می‌برید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

چگونه این موضوع را با شریک جنسیمان در میان بگذاریم؟

اگر شریک جنسیتان، دچار بوی بد بدن است، به هیچ وجه این موضوع را پنهان نکنید. امان دارد این بوی بد، سبب حالت تهوع در شما شود وبا گذشت زمان باعث از بین رفتن رابطه تان میشود.به همین خاطر تلاش کنید همان اول ازدواج بدون هیچ تعارفی، و با احترام به شریکتان درباره این موضوع صحبت کنید و از ان بخواهید روش هایی را امتحان کند یا اگر از گفتن این موضوع راحت نیستین تتلاش کنید دلیل این بوی بد را پیدا کنید و آن را از بین ببرید.

درباره‌ی آرش

حتما ببینید

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *