معرفی و بررسی انواع آبرسان های برند کامان
معرفی و بررسی انواع آبرسان های برند کامان

معرفی و بررسی انواع آبرسان های برند کامان

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله در مورد آبرسان های برند کامان نکات جذابی بیان می شود خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پوست سالم :

برای داشتن پوستی شفاف و سالم و عاری از هر گونه لک و چین و چروک باید پوست مورد رسیدگی و مراقبت قرار بگیرد، سن های پایین تر از 30 سال پوست بدون کمترین رسیدگی بسیار شاداب و جوان است،اما بعد از 30 سالگی پوست به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد،دچار افتادگی و چین و چروک می شود.برای جلوگیری از این اتفاقات و حفظ زیبایی و شفافیت پوست،آبرسانی پوست بسیار اهمیت دارد،پوست بدن انسان برای شاداب ماندن نیاز به آبرسانی دارد.تفاوتی ندارد پوست خانم ها باشد یا آقایان،هر چه سن از 30 سالگی بالاتر باشد نیاز به آبرسانی پوست بیشتر است و هرچه آبرسانی به پوست بیشتر باشد پوست شفاف تر و شاداب تر خواهد بود.یکی از مرغوب ترین و مشهورترین برندهای تولید کننده آبرسان در ایران برند کامان است،در این مقاله انواع آبرسان های برند کامان مورد بررسی قرار می گیرد با ما همراه باشید.

ژل کرم آبرسان قوی کامان حاوی کلاژن :

همانطور که می دانید پوست انسان به طور طبیعی دارای هیالورونیک اسید می باشد اما با بالا رفتن سن انسان هیالورونیک اسید در پوست کاهش پیدا می کند و پوست دچار چین و چروک و افتادگی می شود. در این هنگام نوبت ماست که با کمک آبرسان ها،این کمبود را جبران کنیم و کلاژن را جایگزین هیالورونیک اسید کنیم.به شرطی که آبرسانی که استفاده می کنیم دارای کلاژن باشد.توصیه ما به شما ژل کرم آبرسان قوی حاوی کلاژن کامان است.این ژل حاوی هیالورونیک اسید و کلاژن است،این ژل اصلا حالت چربی روی پوست ایجاد نمی کند و کلاژن ،هیالورونیک اسید و آب پوست را تامین می کند.

ژل کرم آبرسان قوی کامان حاوی ویتامین E و Q10 :

معرفی و بررسی انواع آبرسان های برند کامان
آبرسان برند کامان

 

شاید تا به حال نام بمب آبرسان کامان را شنیده اید،واقعا نام بمب برای این محصول است ،اصلا این نام برازنده این محصول است.این ژل حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک اسید ،ویتامینE و Q10 می باشد.ژل کرم آبرسان قوی کامان شامل تمام ترکیبات و مواد مورد نیاز پوست می باشد.و بدون ایجاد چربی و احساس سنگینی روی پوست ،به سرعت جذب پوست می شود و موجب جوانسازی  پوست،ترمیم و شفافی و کاهش چین و چروک می شود.

ژل کرم آبرسان قوی کامان مناسب پوست های حساس :

یکی از محصولات برند کامان که مخصوص پوست های حساس است و موجب کاهش التهاب،خارش و قرمزی پوست می شود،ژل کرم آبرسان مناسب پوست های حساس کامان است.این ژل حاوی ویتامینE ،آلانتوئین و هیالورونیک اسید است که موجب آبرسانی،ترمیم،کاهش چین و چروک پوست و شفافیت پوست می شود.

ژل کرم آبرسان قوی کامان حاوی ویتامین C :

معرفی و بررسی انواع آبرسان های برند کامان
آبرسان برند کامان

 

یکی از محصولات آبرسان برند کامان که موجب روشن شدن پوست می شود،ژل کرم آبرسان حاوی ویتامین C  کامان است،این محصول به علت وجود ویتامین C در ترکیبات خود موجب روشن شدن پو ست می شود.و موجب ترمیم،آبرسانی،کاهش چین و چروک و شفاف سازی پوست می شود.این محصول را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ژل آبرسان کامان حاوی عصاره آلوئه ورا :

یکی از محصولات برند کامان که به عنوان یک ضد آفتاب نیز عمل می کند،ژل آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا کامان است.این ژل در ترکیبات خود انواع ویتامین های A ،E و C و همچنین ترکیبات گل فریزیا،گوهر ،زنبق،رز،نیلوفر آبی،یاسمن،و سپید گوهر را  دارد.عصاره این گلها موجب شادابی و طراوت پوست می شود و عصاره آلوئه ورا موجود در این آبرسان موجب تنظیم PH پوست و کنترل چربی پوست می شود و از پوست در مقابل اشعه های خورشید محافظت می کند.

ژل کرم آبرسان قوی کامان مخصوص آقایان :

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم؛آقایان نیز پوستشان نیاز به مراقبت و آبرسانی دارد و برند کامان این نکته را در نظر دارد،و محصولی مخصوص آقایان به نام ژل کرم آبرسان مخصوص آقایان طراحی و تولید کرده است.این محصول دارای انواع ویتامین های  ،E وQ10 است،و موجب آبرسانی قوی به پوست می شود.این ژل بدون ایجاد چربی و براق کردن پوست آقایان موجب،کاهش تیرگی و قرمزی،کاهش چین و چروک و همچنین موجب سفت شدن پوست می شود.

نکته مهم :

باید دقت داشته باشید که آبرسان های پوست تخصصشان فقط آبرسانی پوست است و تفاوت زیادی با مرطوب کننده ها دارند،هرچند اکثر مرطوب کننده ها خاصیت آبرسانی نیز دارند ولی در هنگام خرید دقت کافی داشته باشید که مرطوب کننده نیاز دارید یا آبرسان؟

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله انواع آبرسان های برند کامان مورد بحث و بررسی قرار گرفت برای تهیه محصولات برند کامان می توانید به سایت ماه سرا مراجعه و مرغوب ترین محصصولات آرایشی را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *