تاثیر فوق العاده ی کرم های آبرسان بر زیبایی پوست بدن

تاثیر فوق العاده ی کرم های آبرسان بر زیبایی پوست بدن

سلام ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با تاثیر فوق العاده ی کرم های آبرسان بر زیبایی پوست بدن آشنا کنیم.از همراهی شما تشکر می کنیم.

آبرسانی پوست:

 از روش های شاداب کردن پوست، آبرسانی  پوست است. این روش  بیش تر در آرایشگاه ها انجام ميشود. آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست براي هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است. با توجه به نوع هر پوست، آبرسان های مختلفی وجود دارد. جالب بدانید، آبرسان ها به ترميم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری پوست شما کمک ميکند .

سلامت پوست شما:

توجه به سلامت پوست از اولویت هاست. پوست بیرونی ترین اندام بدن و با بخش های مختلفی در تماس است. در حال حاضر بانوان به جوانی، شادابی و زيبايي پوستشان بیش تر از قبل اهمیت می‌دهند. تاثیر فوق العاده ی کرم های آبرسان بر زیبایی پوست بدن بسیار مفید است. معنی ساده آبرسان پوست یا هیدرودرمی به معنی رطوبت رساندن به پوست است. با انجام آبرسان پوست شما میتوانید، سلولهای مرده پوست را زنده کنید، تأثير معجزه آسای آن را در شاداب بودن و جوانسازی پوست خواهید دید.

تاثیر آب رسان صورت در زيبايي:

افزایش سن،  آغاز شکننده شدن و بروز چروک پوست است .افراد از سنین 30 سالگی به بعد باید به فکر رسيدگي به پوست خویش باشند. تاثیرگذارترین کارهایی که میتوانید، براي این کار انجام دهید، پیروی از رژیم غذایی سالم هست. آشامیدن 8 لیوان آب در روز  میتواند در این امر کمک شایانی کند.از مصرف میوه و سبزیجات غافل نباید باشید. این توصیه بیشتر شامل افرادی که دارای پوست خشک و عادی هستند،می شود. آنها باید از کرم آب رسان پوست بیشتراستفاده کنند.

مزوتراپی پوست:

در عصر جدید با شیوه هایی  جالب میتوان با تزریق مواد جاذب آب، پوست را هیدراته کرد. بهترین شیوه، مزوتراپی هست که در آن هیالورونیک اسید که یک گلیکوپروتئین جاذب آب است به پوست داده ميشود. و کمبود آنرا جبران می کند. هیالورونیک اسید پروتئینی که در پوست همه افراد وجود دارد. اما با افزایش سن مقدارش کم ميشود و از دلایل مهم خشک شدن پوست، کم شدن آن است.

آبرسانی یک کار فانتزی است. نه یک شیوه درمانی. این کار بیش تر براي زیبا و شاداب کردن پوست انجام ميشود. حتی افرادی که تغذیه سالمی دارند، یعنی روزی ۸ لیوان آب، میوه و سبزی کافی  استفاده می کنند. بازهم به آبرسان برای پوستشان نیاز دارند.تاثیر فوق العاده ی کرم های آبرسان برای پوست شما بسیار است.

تاثیر فوق العاده ی کرم های آبرسان بر زیبایی پوست بدن

کرم آبرسان برای پوست چرب:

نتیجه چرب شدن پوست تولید بیش از حد سبوم از غدد چربی است. سبوم ماده روغنی است که از چربی‌ها ساخته شده است. وجود سبوم ها در پوست به محافظت و مرطوب کردن پوست شما کمک می‌کند و باعث براقی و شادابی موهای شما می شود. این غدد در زیر سطح پوست هستند. بااین‌حال، وجود سبوم زیاد ممکن است به داشتن پوست چرب منتهی شود. جالب بدانید ژنتیک، تغییرات هورمونی و استرس ممکن است تولید سبوم را افزایش دهد.

چالش پوست چرب:

افراد با پوست های چرب برای کنترل چربی پوست و آکنه چالش‌های زیادی را دنبال می کنند. تصور بیشتر افراد این است که کرم آب‌رسان برای پوست چرب مناسب نیست و میزان درصد چربی و آکنه را افزایش می‌دهد. این ایده کاملاً اشتباه است. این افراد بهتر است از کرم آبرسان بر پایه آب استفاده کنند. افرادی که پوست چرب دارند از مشکلات عدم حفظ رطوبت در پوست رنج میبرند و در نتیجه این افراد پوستی ضعیف دارند.  با خشک شدن لایه خارجی پوست میزان تولید چربی پوست افزایش‌یافته و این کار را بدتر خواهد کرد. در نتیجه برای رهایی و فرار از پوست چرب و عوارض آن چه خوب است. پوست خود را مرطوب نگه‌دارید و از کرم آبرسان استفاده کنید. کرم آب‌رسان برای پوست چرب غیر کومدون زا (جوش های زیر پوستی) و حاوی آب کافی است.

کرم آبرسان برای پوست خشک:

داشتن پوست خشک معمولاً بی‌ضرر و یک وضعیت ناراحت‌کننده است که با پوسته پوسته شدن، خارش و ترک‌خوردگی پوست نمایان می‌شود. وقتی شما از پوست خشک مراقبت نکنید ممکن است منجر به درماتیت آتوپیک یا اگزما شود. اگر شما جزو افرادی که مستعد ابتلا به این بیماری هستند. بدانیدکه خشکی بیش از حد می‌تواند میزان ابتلا به اگزما را افزایش دهد. و منجر به فعال شدن این بیماری شود و با عوارض قرمزی، ترک‌خوردگی و التهاب پوست رو برو شوید. خشکی پوست در هر بخشی از بدن شما می تواند تأثیر بگذارد. از دلایل اصلی خشکی پوست کمبود مزمن ویتامین A است. ویتامین A نقش مهمی در ترمیم پوست دارد و با التهاب پوست مبارزه می کند.

نوع کرم آبرسان پوست خشک:

افراد با پوست خشک بهتر است از کرم آب‌رسان پوست خشک با چربی بالا استفاده کنند. با این حال احتمال دهید علاوه بر شرایط اقلیمی  پوست شما قادر به حفظ رطوبت نباشد. با استفاده از کرم آب‌رسان پوست شما رطوبت را بر روی لایه‌های پوست منتقل می کند و این لایه از تبخیر آب موجود بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد.  استفاده از کرم آبرسان های قوی برای پوست این امکان را می‌دهد تا شما به‌اندازه کافی مواد مغذی را به پوست خود برسانید.تاثیر فوق العاده ی کرم های آبرسان را در ادامه مقاله می خوانیم.

کرم آبرسان برای پوست مختلط :

افرادی هستند که دارای پوست مختلط هستند. و دائماً در حال چالش کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌های مختلف برای پیدا کردن مناسب‌ترین گزینه برای پوستشان هستند. استفاده از کرم آب‌رسان برای پوست این افراد بسیار ضروری است. پوست این افراد هم دارای ویژگی پوست چرب است و هم دارای ویژگی‌های پوست خشک است.
این افراد بهتر است ابتدا نوع پوست غالب را بر روی قسمت‌های مختلف صورت خود پیدا کنند، از پوستشان در مقابل نور آفتاب محافظت کنند، و کرم آب‌رسان هایی را انتخاب کنندکه بیش از حد چرب نباشد و یا خشکی را از بین ببرد. از کرم آب‌رسان برای پوست خشک در نواحی خشک صورت که گونه‌ها هستند استفاده نمایید و از کرم آب‌رسان برای پوست چرب در نواحی T شکل صورت یا روی بینی و بالای ابروها هستند استفاده کنید.

خواص کرم آبرسان پوست:

  • محافظت از آب لایه اپیدرم پوست شما
  • آبرسانی مناسب پوست می‌تواندباعث کاهش ظاهر تیره‌ی لک‌ها شود.
  • کرم آبرسان باعث پوست شاداب و جوان در شما می شود.
  • کاهش خطوط ریز و لکه‌های خشک از تاثیر عالی کرم های آبرسان بر روی پوست می شود.
  •  رفع چین‌وچروک روی پوست صورت
  • هدیه زیبای کرم آبرسان به شما پوستی نرم و سالم و درخشان است.
  • یک‌ لایه محافظ برای ایجاد سد در برابر آلاینده‌ها از فواید دیگر کرم های آبرسان ها است.

نحوه استفاده صحیح کرم آبرسان روی پوست:

درابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید. تا پوستی عاری از آلودگی ها و باکتری ها داشته باشید. صورت خود را با یک حوله نرم به آهستگی خشک کنید. کرم آبرسان پوست را روی انگشت سبابه ریخته و با ضربه های آهسته روی پوست صورت ماساژ دهید. در این حالت شما باید کرم را به طور مساوی روی گونه ها، پیشانی، بینی، گردن و چانه بزنید. از زدن آبرسان به دور چشم و دور لب خودداری شود. پوست خود را با حرکات آرام به سمت بالا ماساژ دهید. این کار باعث میشود، تا کرم آبرسان به خوبی جذب شود.

ماساژ گردن:

بهتر است از ماساژ گردن با کرم آبرسان غافل نشوید. حرکات دست روی گردن نیز رو به بالا باشد. گام بعدی ضربه های بسیار آرامی است که با استفاده از نوک انگشتان به نواحی مختلف صورت زده می شود تا پوست به خوبی ماساژ داده شود. در نهایت، دست های خود را به خوبی به هم مالش دهید.وقتی کف دستتان گرم شد ،حالا روی قسمت های مختلف صورت بگذارید و آرام بردارید. توصیه ماه سرا به شما روزی دو بار صورت خود را بشویید و سپس از کرم آبرسان استفاده نمایید. و بدانید که شستشوی صورت بیش از 3 بار در روز به هیچ وجه  به شما دوستان عزیزتوصیه نمی شود.

منبع: مجله ماه سرا

 

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *