نقد و بررسی و آشنایی با محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا
نقد و بررسی و آشنایی با محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا

نقد و بررسی و آشنایی با محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا

با سلام ودرود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا مورد نقد و بررسی قرار می گیرد خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زیبایی چشم :

تاحالا شده زیباترین چشم هایی را که دیده اید را بدون ابرو و مژه تصور کنید؟ آیا چشم بدون ابرو و مژه باز هم زیبایی دارد؟قطعا پاسختان منفی است،چون ابرو و مژه مکمل زیبایی چشم ها هستند و رسیدگی  و مراقبت دقیق و صحیح از ابرو و مژه ها بسیار مهم است.عوامل مختلفی موجب کم شدن و ریزش ابرو هها و مژه ها می شود،و امکان دارد همانطور که موهایمان دچار ریزش می شوند ابرو ها و مژه هایمان نیز دچار ریزش شوند،پس باید راه های مراقبت از ابرو و مژه را بلد باشید و از محلول های تقویتی مژه و ابرو استفاده کنید.مجله ماه سرا بر آن شد تا مقاله ای در مورد محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا به نگارش در بیاورد با ما همراه باشید.

ترکیبات محلول تقویت مژه و ابرو اکسیلیا چیست ؟

وقتی برندی در مورد کاهش ریزش ابرو و مژه ادعای می کند ،چیز کمی نیست و همه می دانیم این ادعا بسیار بزرگ است و جرات زیادی برای بیان می خواهد،برای ثابت کردن این ادعا در مرحله اول به سراغ ترکیبات این محلول می رویم تا ببینیم در ترکیبات این محلول چه چیزی هایی وجود دارد.بیماتوپروست یکی از مواد مهم و معجزه آسایی است که در ترکیبات محلول تقویت ابرو و مژه وجود دارد،آیا در مورد این ترکیب شناختی دارید؟اصلا تا به حال نامش را شنیده اید؟پس در ادامه مطلب ابتدا به بررسی بیماتوپروست می رویم ،با ما باشید.

نقد و بررسی و آشنایی با محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا
محلول تقویت ابرو و مژه اکسیلیا

بیماتوپروست چیست؟

داروی بیماتوپروست Lumigan و Latisse توسط FDA آمریکا در سال 2008 در زمینه استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی تایید شد،از این دارو که به صورت قطره چشمی مصرف داشت در زمینه کنترل فشار چشم و کنترل گلوکوم به صورت موضعی استفاده می شد،و به علت بدون عارضه بودن این دارو از آن در زمینه کاهش ریزش مژه،افزایش طول مژ] و ضخامت مژه استفاده شد به علت تاثیر زیاد و سریع این دارو.

محلول اکسیلیا چه ارتباطی با داروی بیماتوپروست دارد؟

محلول تقویت مژه اکسیلیا ،در ترکیبات خود حدود 3% بیماتوپروست دارد، به زبان ساده تر ،اثر بخش ترین،مفید ترین داروی تقویت مژه جهان در ترکیبات این محلول وجود دارد،و این محلول مدت طولانی است که تاثیر خود را روی مژه و ابرو ثابت کرده است و همین امر باعث شهرت جهانی این محلول شده است.

نقد و بررسی و آشنایی با محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا
محلول تقویت مژه و ابرو اکسیلیا

مهمترین ویژگی های محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا:

1- کمک فوق العاده به رویش مجدد مژه و ابرو

2- تقویت عالی تارهای مژه و ابرو

3- درمان انواع ریزش مو در صورت و بدن (ریزش مو سکه ای، ارثی و…)

4- کمک به افزایش طول مژه و ضخامت تارهای مژه

5- اپلیکاتورهای  استریل و مجزا با استفاده آسان

6- پیشگیری از عفونت چشمی

7- تیره تر کردن  و پرپشت شدن مژه ها

نقد و بررسی و آشنایی با محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا
محلول تقویت مژه و ابرو اکسیلیا

چگونه باید از محلول تقویت مژه و ابرو اکسیلیا استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا دارای 70 اپلیکاتور است ،یعنی برای هر چشم 35 عدد اپلیکاتور استفاده می شود،برای استفاده از محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا هر شب قبل از خواب برای هرچشم جداگانه یک اپلیکاتور را باز کنید و روی آن چند قطره محلول تقویت رشد مژه و ابرو اکسیلیا را بریزید و سپس برس های اپلیکاتور را به آرامی روی تمام تارهای ابرو بکشید،و در آخرین مرحله ،اپلیکاتور را به پلک بالایی و محل رویش مژه ها بزنید ،دقت داشته باشید که این محلول اصلا نباید وارد چشم هایتان شود و اصلا برای پلک پایین استفاده نکنید.

 

نکات مهم در استفاده از محلول تقویت مژه و ابرو اکسیلیا :

1- قبل استفاده و تاحدود 15 بعد استفاده از محلول اکسیلیا، نباید لنز داشته باشید.

2- اگر بیماری چشمی یا حساسیت خاصی دارید، قبل مصرف حتما با پزشک مشورت کنید.

3- داشتن کمی التهاب و خارش پس از مصرف طبیعی است اما اگر این عوارض ادامه دار بود به پزشک مراجعه کنید و طبق تجویز پزشک مصرف را قطع کنید.

4-در طول روز فقط یکبار از این محلول استفاده کنید.

5- هرگز از یک اپلیکاتور برای هر دو چشم یا دو بار استفاده نکنیدموجب ایجاد بیماری های عفونی و قارچی می شود.

6- همان میزان محلول را میتوانید به ابروهایتان بزنید. برای ابروها نیازی به باز کردن اپلیکاتور جدید نیست.

7- دوره استفاده از محلول را حتما باید به طور کامل طی کنید، در صورت استفاده منظم و مرتب طی 4 ماه مژه ها به زیباترین شکل خود خواهد رسید.و از دیدن مژه ها و ابرو ها خود لذت خواهید برد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *