عطر زنانه و مردانه کنزو یکی از برترین و قدیمی ترین عطرهای فرانسوی
عطر زنانه و مردانه کنزو یکی از برترین و قدیمی ترین عطرهای فرانسوی

عطر زنانه و مردانه کنزو یکی از برترین و قدیمی ترین عطرهای فرانسوی

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله در مورد عطر زنانه و مردانه کنزو نکات جذابی بیان می شود خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین عطرهای کنزو :

یکی از برندهای معروف فرانسوی کنزو (Kenzo) می باشد،این برند شهرت قدیمی و جهانی دارد که در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت زیادی دارد،ادکلن های محبوب و پرطرفدار این برند عبارتند از ؛

  • کنزو آمور
  • کنزو فلاورلئوپار
  • کنزو جنگل

عطر مردانه کنزو مدل Jungle Homme :

ادو تویلت مردانه کنزو مدل Jungle Homme اولین عطر از این برند است که در سال 1998 میلادی طراحی و تولید شده است.ساختار اصلی این عطر بر پایه مرکبات،ادویه و چوب است و دارای رایحه گرم و تلخ است.نت های آغازی این عطر ترکیبی از دارچین،ترنج و لیمو ترش است.نت میانی این عطر دارای رایحه ای از هل،چای میت،جوز،کهربا و میخک صد پر است.نت پایانی این عطر که موجب شیکی و خاص بودن این عطر است ترکیبی از رایحه لوبان،خس خس،چوب گایاک ،سدر و چوب صندل است.و دارای ماندگاری طولانی است.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند کنزو
عطر زنانه و مردانه کنزو

 

ادو پرفیوم زنانه Flower :

عطر زنانه برند کنزو توسط آقای Alberto Morillas طراحی و تولید شد،این عطر دارای طبع گرم و شیرین و متناسب برای استفاده در فصل های سرد سال است.و ساختارش بر پایه گل های شرقی و گلی می باشد.نت آغازین ادو پرفیوم زنانه کنزو مدل Flower ترکیبی از رایحه رز،گل هارتون وحشی،انگور فرنگی سیاه و نارنگی ماندارین است. با استفاده از این عطر نشاط و سرزندگی خاصی به سراغ شما می آید.نت میانی این ادوپرفیوم ترکیبی از رایحه های یاس،بنفشه،اوپویوناکس و رز است.نت پایانی این عطر دارای رایحه وانیل،مشک و رایحه دودی فضا را دلنشین می کند.و یکی از گزینه های عالی برای برای هدیه به خانم ها ادو پرفیوم زنانه کنزو مدل Flower است و با بسته بندی خاص آن یک هدیه شیک و جذاب است.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند کنزو
عطر زنانه و مردانه کنزو

 

ادو تویلت زنانه Flower By Kenzo Air  :

یکی از عطرهای شیرین وخنک مخصوص بانوان که توسط عطر ساز معروف آلبرتو موریلاس در سال 2014 طراحی و تولید شد،ادو تویلت زنانه Flower By Kenzo Air می باشد این عطر مناسب برای روزهای گرم سال است.طراحی و بسته بندی خاص و بسیار ظریف این عطر آن را منحصر به فرد کرده است. نت های این عطر عبارتند از؛

  • نت آغازی: گریپ فروت و گلابی
  • نت میانی: گل رز و فریزیا
  • نت پایانی: مشک
معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند کنزو
عطر زنانه و مردانه کنزو

عطر مردانه کنزو مدل L’Eau Kenzo pour Homme :

یکی از عطرهای خاص و منحصر به فرد مناسب فصل زیبای بهار ادو تویلت مردانه کنزو مدل L’Eau Kenzo pour Homme  می باشد این عطر دارای رایحه خنک و شیرین خاصی است که این عطر را نسبت به دیگر عطر ها متمایز کرده است.این عطر مناسب روزهای بهاری و تابستان است.بعد از اسپری عطر L’Eau Kenzo pour روی بدن نت آغازی این عطر ترکیبی از رایحه فلفل دلمه ای و گریپ فروت است و نت میانی این عطر ترکیبی از رایحه نعناء ،گل نیلوفر،نت های اقیانوسی و نت های سبز می باشد،نت پایانی این عطر ترکیبی از رایحه های چوب سدر،مشک سفید است که موجب بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد می شود.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند کنزو
عطر زنانه و مردانه کنزو

 

ادو تویلت زنانه L’Eau Par Kenzo :

یکی از عطر زنانه و مردانه کنزو که دارای ماندگاری بین 4 تا 8 است،ادو تویلت زنانه کنزو مدل L’Eau Par Kenzo این عطر دارای شیشه ای شفاف و بدون رنگ است و بعد از استفاده از این عطر احساس نشاط و شادی وصف ناپذیری می کنید. عطرL’Eau Par Kenzo دارای طبع شیرین و خنک است و به علت وجود رایحه فلفل در ترکیباتش این عطر را مناسب روزهای گرم و بهاری است.عطر L’Eau Par Kenzo دارای رایحه های گل رز،یاسمن و بنفشه است. و همینطور اسانس وانیل و پرتقال فضایی دلنشین ایجاد می کند.البته گرمی عطر L’Eau Par Kenzo در آن حد نیست که بخواهیم این عطر را در روز های گرم استفاده نکنیم ، و می توانید این عطر را در روزهای بهار و تابستان استفاده کنید.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند کنزو
عطر زنانه و مردانه کنزو

جمع بندی :

یکی از معروف ترین و مشهورترین برندهای عطر در سراسر دنیا عطر های برند کنزو می باشد این برند دارای سابقه قدمی و طولانی است.و عطر های زانه و مردانه برند کنزو دارای مدت ماندگاری بالایی می باشد.و به همین دلیل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطر ها می باشد.تنوع محصولات این عطر به حدی زیاد است که توانایی پاسخگویی به تمام سلیقه ها را دارد.و به راحتی می توانید با توجه به سلیقه افراد از این برند برایشان عطر به عنوان هدیه تهیه کنید.

گفتار پایانی:

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله عطر زنانه و مردانه کنزو بررسی شد،شما همراه عزیز می توانید به دیگر مقاله های نوشته شده درمورد انواع برندها و عطر ها در سایت ماه سرا مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات کافی در مورد انواع عطر ها و برندها و همچنین چگونگی مدت ماندگاری عطر و نقاط مخصوص عطر داشته باشید.شاد باشید و پیروز

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *