معرفی بهترین عطرهای مردانه از برند معروف دانهیل
معرفی بهترین عطرهای مردانه از برند معروف دانهیل

معرفی بهترین عطرهای مردانه از برند معروف دانهیل

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم در مورد عطرهای مردانه برند دانهیل نکات جذابی را بیان کینم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اگر می خواهید برای همسرتان عطر خریداری کنید و نمی دانید از کدام برند و چه نوع عطری خریداری کنید،ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا به راحتی یک عطر عالی و ایده آل انتخاب کنید.در این مقاله عطرهای مردانه برند دانهیل مورد بررسی قرار می گیرد.کمتر کسی است که نام این برند به گوشش نخورده باشد.عطرهای این برند بسیار خوشبو شیک هستند و قیمتش نسبت به عطر های برندهای لاکچری مثل بربری،دیور و… مناسب تر است.با ما همراه باشید تا 4 مدل از بهترین عطرهای برند دانهیل را به شما معرف کنیم.

معرفی بهترین عطرهای دانهیل مردانه :

عطر دانهیل یک برند انگلیسی است که در زمینه تولید زیورآلات و کالاهای لوکس فعالیت می کند.در گذشته این برند وسایل تجملاتی آقایان مانند،فندک،نوشت افزارساعت و…را تولید می کرد،در اواخر قرن بیستم برند دانهیل ( Alfred Dunhill ) پا به عرصه تولید عطر و ادکلن گذاشت و با تولید محصولات درجه یک و با کیفیت عالی و شیک توانست در بین دیگر برندهای شیک و لوکس خودی نشان بدهد و با این ترفند به محبوبیت خاصی دست پیدا کرد و طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد و جزء پرفروش ترین برندهای عطر دنیا شد.

خصوصیات عطرهای دانهیل :

عطرهای برند دانهیل ( Alfred Dunhill )  برای آقایان طراحی شده و دارای رایحه تلخ و تند است،این برند فقط یک عطر زنانه به نام Desire در لیست محصولات خود دارد که در سال 2001 شروع به تولید آن کرده است.در ادامه به معرفی عطرهای مردانه برند دانهیل می پردازیم تا شما به راحتی بتوانید یک عطر ایده آل انتخاب کنید با ما همراه باشید.

معرفی عطرهای مردانه برند دانهیل :

عطر دانهیل مدل Icon Elite :

ادو پرفیوم مردانه Icon Elite  در سال 2016 میلادی تولید شد و یکی از عطر های باکیفیت و فوق العاده شیک برند دانهیل است. رایحه عطر آیکان الیت تلخ و تند است و در لیست عطرهای مردانه جذاب و شیک قرار دارد.بسته بندی این عطر به صورت بطری فلزی استوانه ای شکل است که بر روی بدنه عطر برجستگی هایی حک شده که موجب خوش دست تر شدن عطر شده است.رنگ این استوانه فلزی مشکی است.عطر Icon Elite دارای رایحه تلخ،گرم و تند است و ترکیبی از رایحه چوب،خاک،ادویه و گیاهان معطر است.و مناسب برای فصل های سرد است.

معرفی بهترین عطرهای مردانه از برند معروف دانهیل
معرفی برند دانهیل

 

ادو تویلت دانهیل مدل Fresh :

بسیاری از آقایان طرفدارا عطرهای خنک هستند و توصیه ما ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Fresh است.این عطر خنک مناسب روزهای گرم و داغ تابستان است.هرچند این عطر شگفت انگیز را در روزهای زیبای بهار می توانید استفاده نمایید و از این عطر حس تازگی و طراوت بگیرید.

رایحه ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Fresh :

رایحع این عطر دارای ترکیبی از چوب و گیاهان است و هنگامیکه در فضا اسپری می شود،رایحه ای از فریزیا،گیاهان سبز،اسطوخودوس،ریحان و نعناء همه جا را پر می کند.رایحه این عطر به علت ترکیبات خاصش بسیار اعجاب انگیز است و موجب نشاط و سرزندگی در شما می شود.

نت های ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Fresh :

نت های آغازی ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Fresh ترکیبی از فریزیا،گیاهان سبز،اسطوخودوس،ریحان و نعناء می باشد و بعد از مدتی نت های میانی مانند؛زنبق،بنفشه،گل ابریشم جای نت های آغازی را پر میکنند.نت پایانی این عطر ترکیبی از کهربا،سدر،نعناء هندی،خس خس و خزه بلوط است که یک ترکیب جادویی را ایجاد می کند.و موجب ماندگاری این عطر در فضا می شود و عطر خوش این عطر را در ذهن ها ماندگار می کند.

معرفی بهترین عطرهای مردانه از برند معروف دانهیل
عطرهای برند دانهیل

 

ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Brown :

یکی دیگر از عطر هایی که از برند دانهیل می خواهیم به شما معرفی کنیم ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Brown است این عطر دارای رایحه گرم و تلخ است و مناسب برای روزهای زیبای پاییز و زمستان است.و دارای ترکیبی از رایحه گیاهان و گل ها و میوه ها می باشد.

نت های ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Brown :

نت های آغازی این عطر ترکیبی از عطر شمعدانی ،لیمو و اسطوخودوس است و بعد از گذشت مدتی نت میانی که ترکیبی از عطر های رز،سدر،میخک صد پر،یاس و ریشه گل بنفشه جای نت های آغازی را پر می کند.نت پایاینی این عطر جادویی و محشر است و ترکیبی از چوب صندل سفید،چرم،خزه،بلوط ،دانه تونکا ،مشک،خس خس و خزه درخت بلوط است.و دارای  ماندگاری طولانی مدت است.

معرفی بهترین عطرهای مردانه از برند معروف دانهیل
عطرهای برند دانهیل

 

ادو تویلت دانهیل مدل Desire Black :

اگر شما هم جزء آقایانی هستید که به عطر های تلخ علاقه دارید،عطرادو تویلت مردانه دانهیل مدل Desire Black است، و مناسب فصل های سرد سال است.

نت های ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Desire Black :

این عطر دارای رایحه چوبی و ادویه هاست،نت آغازی این عطر دارای عطر رایحه چوب و ادویه هاست ،نت میانی این عطر ترکیبی از فلفل،ترنج و گریپ فروت است و نت پایانی این عطر ترکیبی از رایحه صمغ،کهربا و کندر است.و با استفاده از این عطر آقایان به یک مرد جسور و جذاب تبدیل می شوند.

معرفی بهترین عطرهای مردانه از برند معروف دانهیل
عطرهای برند دانهیل

 

جمع بندی :

هنگامی که تصمیم برای خرید عطر مردانه و زنانه دارید،دقت کنید که نت های ترکیبی در عطرها چیست؟و نسبت به سلیقه خود اقدام به خرید عطر نمایید.این برند یک برند لوکس و شیک است.و بیشتر در زمینه عطرهای مردانه تخصص دارد. و نیز تمام آقایان را در هر سلیقه ای برطرف می کند.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله عطرهای مردانه برند دانهیل معرفی شد،امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید با خیال راحت عطرهای این برند را قیمت مناسب خریداری کنید و با تضمین و به راحتی این عطر را تهیه کنید.شاد باشید و پیروز

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *