اکستنشن ابرو چیست ؟ و هرچه باید در مورد اکستنشن ابرو بدانید.
اکستنشن ابرو چیست ؟ و هرچه باید در مورد اکستنشن ابرو بدانید.

اکستنشن ابرو چیست ؟ و هرچه باید در مورد اکستنشن ابرو بدانید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم در مورد اکستنشن ابرو چیست ؟ نکات جذابی را بیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اکستنشن ابرو چیست ؟ و هرچه باید در مورد اکستنشن ابرو بدانید.
اکستنشن ابرو چیست؟

 

ابروی پرپشت و زیبا :

همانطور که می دانید نقش ابرو در زیبایی غیر قابل انکار است و ابرو سلطان صورت است و نقش بسزایی در زیبایی دارد.امکان دارد بنا به دلایلی ابروهایی کم پشت داشته باشید و یا قسمت هایی از ابرو خالی شده باشد.یکی از تکنیک های جذاب برای داشتن ابروهایی پرپشت و دخترانه اکستنشن ابرو می باشد.در ادامه مقاله به بررسی اکستنشن ابرو و نکات جذاب در مورد این تکنیک زیبایی ابرو می پردازیم، با ما همراه باشید.

اکستنشن ابرو چیست؟

اکستنشن ابرو تکنیکی است برای پرپشت کردن ابرو،و در این تکنیک از الیاف های طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.این الیاف بسیار ظریف و شبیه به تارهای ابرو می باشد و نسبت به تارهای اکستنشن مژه،ظریف تر است.در این روش با کمک چسب های مخصوص،الیاف را به پوست و یا تارهای دیگر می چسبانند،تا ابرو پرپشت تر و زیباتر شود.

چه کسانی  نیاز به اکستنشن ابرو دارند ؟

اکستنشن ابرو چیست ؟ و هرچه باید در مورد اکستنشن ابرو بدانید.
اکتنشن ابرو چیست؟

 

نمی توان گفت افراد خاصی نیاز با این تکنیک دارند،بیشتر افردای که دچار تغییرات هورمونی ، شیردهی،بارداری،شیمی درمانی و یا اصلاح نامناسب ابرو و غیر حرفه ای و… دچار کاهش تراکم  و ریزش ابرو می شوند و یا نقاطی از ابروهایشان خالی می شود.اکستنشن ابرو راهی است ، مجدد می توانند زیبایی ابرو و چهره خودشان را بازگردانند. در تکنیک اکستنشن در مقایسه با کاشت یا اکشتنشن مژه زمان بیشتر و ظرافت بیشتری دارد.

مزایای اکستنشن ابرو :

تکنیک های زیادی برای داشتن ابروهای زیبا و جذاب وجود دارد از جمله ؛ فیبروز میکروبیلدینگ ،تاتو ابرو،هاشور و تکنیک های دیگر ،اما برتری این تکینک نسبت به دیگر تکنیک ها طبیعی بودن آن است.با اکستنشن ابروها حالت طبیعی پیدا می کند همچنین ظاهر شما طبیعی و نچرال می شود.در ادامه مقاله به مزایای این تکنیک به دیگر تکنیک ها می پردازیم با ما همراه باشید.

ایمنی بالا و ریسک کمتر :

در دیگر تکنیک های پر کردن ابرو از سوزن و تکنیک های نیمه تهاجمی استفاده می شود،اما در اکستنشن ابرو، از چسب و الیاف شبیه به تارهای ابرو استفاده می شود.و همانطور که بیان شد این الیاف به ابرو و یا به پوست می چسبد.در نتیجه اکستنشن ابرو ایمنی بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد.

امکات تغییر مدل ابرو در اکستنشن ابرو :

در این تکنیک دست بانوان برای تغییر حالت ابرو بسیار باز است ،چون این روش دائمی نیست و اگر از فرم و حالت ابرویتان ناراضی بودید،کافی است به راحتی تارها را از ابرو جدا کنید در این تکنیک انتظار و استفاده از روش های تهاجمی معنایی ندارد.

اکستنشن ابرو چیست ؟ و هرچه باید در مورد اکستنشن ابرو بدانید.
اکستنشن ابرو چیست؟

 

کیفیت نتیجه اکستنشن ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

برای داشتن ابروهای زیبا باید دقت داشته باشید و پیدا کردن یک اکستنشن کار ماهر کار ساده ای نیست ،این تکینک نیز باید مانند دیگر تکنیک ها فرد دارای مهارت فوق العاده ای یاشد،و البته بر طراحی ابرو و طراحی کادر ابرو تسلط کافی داشته باشد.نکته مهم در مهارت اکستنشن کار تشخیص عالی و دقیق در مورد تعداد تارهای مورد نیاز و همچنین طریقه نصب آن و گذاشتن تارها در جهت رشد تارهای ابرو و همچنین دقت در زاویه ابرو از جمله نکته های مهمی است که باید در هنگام دیدن نمونه کار و کاتالوگ اکستنشن کار باید دقت داشته باشید.و حتما در مورد مهارت و حرفه ای بودن اکستنش کار تحقیق کنید.

ماندگاری اکستنشن ابرو چه مدت است؟

همانطور که می دانید اکستنش ابرو مانند اکستنشن مژه دائمی نیست و مدت ماندگاری آن بسته به مهارت و نوع چسب و الیاف استفاده شده و مراقبت از ابرو ها بستگی دارد.در اکستنشن ابرو اگر الیاف به تارهای اصلی متصل شود در نهایت حدود 3 هفته ماندگاری دارد،ولی اگر نقاطی از ابروها خالی باشد و الیاف را به پوست متصل کنند،این ماندگاری حدود 1 هفته ماندگاری دارد.اما اگر بخواهید این مدت ماندگاری را طولانی تر کنید،باید مراقبت های خاصی از ابروهایتان داشته باشید .با ما همراه باشید تا شیوه های مراقبت از ابرو ها را به شما آموزش دهیم.

اکستنشن ابرو چیست ؟ و هرچه باید در مورد اکستنشن ابرو بدانید.
اکتنشن ابرو چیست؟

 

مراقبت از اکستنشن ابرو :

همانطور که در بالا اشاره شد ،اکستنشن یکی از روش های عالی و طریف برای زیبایی ابرو هاست.اما نیاز به مراقبت ویژه  و دقت دارد.اگر شما جزء آندسته از افرادی هستید که عادت به مالیدن چشم و خاراندن ابرو ،دوش هر روزه و یا خوابیدن روی صورت را دارید کار شما کمی مشکل می شود.

اصول مهم نگهداری صحیح از اکستنشن ابرو :

تا 48 ساعت بعد از اکستنشن صورت خود را نشویید،حمام ،سونا و استخر،همچنین انجام فعالیت های زیاد نداشته باشید.چون امکان جدا شدن الیاف وجود دارد.

تا 72 ساعت از محصولات چرب ،کشیدن براش،آرایش ابرو و همچنین مالش ابرو خودداری کنید.

در هنگام تعویض لباس دقت کنید که ابروهایتان با لباس درگیر نشود.

بعد از 72 ساعت می توانید برای تمیز و مرتب کردن ابروها ،براش را کمی مرطوب و به آرامی و با دقت روی ابروها بکشید.

ابروهای اکستنشن شده را به هیچ عنوان رنگ نکنید.

برای اینکه اکستنشن مدت بیشتری بماند در 3 روز اول روی صورت نخوابید.

هزینه اکستنشن ابرو :

به طور دقیق نمی توان گفت که هزینه اکستنشن ابرو چه میزان است .چون هزینه این تکنیک بستگی به سالن و کلینیک دارد و همچنین نوع چسب و تارهای مورد استفاده و صد البته تارهای طبیعی گران تر از تارهای مصنوعی است.اما بدانید زیبایی ارزش هزینه کردن دارد.زیبا باشید زیبا بمانید.

گفتار پایانی :

دوستان عزیز در این مقاله سعی شد در مورد اکستنشن ابرو چیست ؟ نکات مهمی بیان شود امیدواریم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد و توصیه نویسنده به شما دوست عزیز برای اکستنشن ابرو و یا هر عمل زیبایی صورتتان حتما تحقیق و دقت داشته باشید و به علت ارزانی به هر شخصی که ادعایی در این رشته دارد مراجعه نکنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *