راز های ابرو
راز های ابرو

راز های که باید درباره ابرو بدانیم

یکی از مهمترین نکانت زیبایی که هر خانم میتواند داشته باشدو نقش مهمی در زیبایی صورت او دارد ابرو می باشد . ابرو میتواند چشمان  خانم زیبا را البته کاملا متفاوت نشان دهد . البته هر چند داشتن یک ابروی پهن و ابروی که خوش حالت است کار خیلی راحتی نیست.اما در بعضی افراد دیده می شود که انقدر خوش شانس هستند که دارای ابروی خوش حالت و پهن می باشد . ولی باید از این نوع ابرو ها مراقبت همیشگی داشته باشند

در مورد ابرو

1. محافظت ابروها از چشمان ما

در ایننجا باید یاداور شویم که بیشتر بخش های موی که در بدن انسان وجود دارد کم می شود .فقط ابرو ها و مژه که باعث میشود از چشمان ما در برابر گرد و غبار جلو گیری کنه و باعث می شود که مانعی شود  از قطره های باران  درون چشم ما

2.ابرو نقش مهمی در تشخیص چهره دارد.

بعضی از دانشمندان به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهیم چهره ی را تشخیص بدهیم بدون وجود ابرو کار خیلی سختی است ازمایش انجام شده در این زمینه این بود که حدود 46درصد افرادی که مشهور هستند این توانایی وجود ندارند که انها را تشخیص بدهند.

3.نقش ابرو ها در ارتباط غیر کلامی.

اگر دقت داشته باشید در بسیاری از مواقع به جای اینکه ارتباط کلامی بر قرار کنیم با استفاده از حرکاتی چون چشم وابرو و یا دهانمان با ان کسی که صحبت میکنیم ارتباط غیر کلامی بر قرار میکنیم میخواهم این را یاداور شوم که ابرو نقش بسار مهمی در نشان دادن حس عصبانیت و خوشحالی ما دارند .

حالت ابرو

4.میانگین تعداد تعداد ابروی هر فرد

میزان رشد ابرو ها و ضخامت ان در هر فرد کلا متفاوت می باشد که در این باره ازمایشات فراوانی انجام شد که هر فرد تقریبا دارای 250 مو در هر کدام از ابرو های خود دارد .

5. رشد جدید مو های ابرو

اگر شنیده باشید تقریبا تار های ابرو دارای عمری 4 ماه هستند.یا به عبارت دیگر مو های ابرو هر 4 ماه یک بارریزش پیدا میکنند و ابرو های جدیدی در خواهند امد.

6.ابروها در بعضی مواقع نشان دهنده شخصیت فرد باشد .

دانشمندان  این باور رادارند که افرادی دارای ابروی صاف افراد واقع گرا و افرادی که ابروی خمیده دارند دارای شخصیتی چون مردم محور می باشند.

7. سفید شدن ابرو ها مانند موی سر

زمانی که سن بالا می رود ابرو ها همانند موی سر رنگ سفید به خود می گیرند ولی سفید شدن ابرو روند کمتری نسبت به سفید شدن موی سر دارد.

8. در تابستان رشد موی ابرو زیاتر می باشد.

خیلی از محققان به این نتیجه مهم رسیدند که به علت گرمای زیاد رشد ابرو در تابستان نسبت به زمستان بیشتر است

رشد ابرو

9. محصولات مرتب کننده برای تار های ابرو

می توان از محصولات جدیدی که به تازگی وارد بازار شده برای ابرو های خود استفاده کنید مثل ژل ابرو…….

10 نقش ابرو ها در زیبایی فرد

باید به این نکته توجه کرد که حالت مرتب و خوش فرم دارند در زیبایی هر فرد بسیار موثر می باشد و باعث جذابیت هر فرد در صورت او می شود .

 

11. استرس چه تاثیری بر رشد ابرو ها دارند

 استرس باعث می شود که ابرو ها به کندی رشد کنند و همچنین باعث می شود که دیگر رشد نکنند در بعضی افراد استرس نیز باعث ریزش ابرو نیز می شود .

 

12.مدل ابرو

ابرو های خوش حالت و پرپشت  نقش خیلی مهمی در زیبایی افراد دارند خیلی از خانم ها به علت کم بودن ابرو نیز ناراحتند و علت این کار باید مراقبت کامل نسبت به ابرو ها داشته باشند .و یک عملکرد اشتباه نسبت به نگهداری ابرو دارند .

13.عمر ابروها

ابرو ها نیز مانند مو های  دیگر قسمت بدن یک عمر نامحدود دارند .اگر دچار کم پشت بودن ابرو شدید خواهش ما این است که از هر گونه مداد ابرو خوداری کنید . و به مو این فرصت را بدهید که استراحت کند و ما در اینجا پیشنهاد میکنیم از سایه ابرو استفاده کنید.

مداد کشیدن

14.کندن ابروها از ریشه

شاید شما نیز تابع مد باشید و از مدل های که یک مدت مد بوده استفاده کرده باشید.مثلا ابرو های که دم کوتاه دارند ولی الان دیگر طرفداری ندارند استفاده طولانی از موم و بند برای کندن ابرو منجر به از دست دادن ابرو ها می شود .که بهترین روش استفاده از تیغ ابرو می باشد .

15.تاثیر هورمون ها بر ابرو

در میزان تعادل هورمون ها وقتی سن بالا میرود ممکن است با کاهش سطح استروژن در بدن موجب شود که ابرو ها کم پشت شوند یا حتی موجب ریزش ابرو شود.

16.مسموم شدن موها

در بعضی مواقع این امکان وجود دارد  ابروهای شما، به خاطر استفاده خیلی زیاد  از لوازم آرایشی نا معقول ضرر ببیند که بعضی از  مواد آرایشی شامل فلزات مانند جیوه و… میباشند. تماس مو با این مواد موجب مسومیت شده و در نهایت به سادگی منجر به ریزش مو می شود

 

درباره‌ی آزاده

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *