رازهایی شنیدنی برای خوش فرمی سینه و رفع مشکلات سینه بانوان

رازهایی شنیدنی برای خوش فرمی سینه و رفع مشکلات سینه بانوان

سلام ماه سرایی عزیز. دراین مقاله میخواهیم شما را با رازهایی شنیدنی برای خوش فرمی سینه و رفع مشکلات سینه بانوان آشنا کنیم.

چرا سینه ها افتاده میشوند؟

افتادگی سینه ها یکی از روند های طبیعی است . که با بالاتر رفتن سن و از دست رفتن انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی سینه ها اتفاق می افتد.

با این که افتادگی سینه ها از حدود 40 سالگی اتفاق می افتد اما زودتر از این زمان نیز امکان دارد. جدای از سن عوامل دیگری مانند شیردهی ، بارداری ، یائسگی ، کاهش یا افزایش وزن ناگهانی ، ورزش های سنگین ، کمبود تغذیه و پوشیدن سوتین های نامناسب نیز روی افتادگی سینه ها تاثیر می گذارد.

برخی بیماری ها مانند سرطان سینه یا مشکلات تنفسی مانند سل نیز می تواند موجب افتادگی سینه ها شود.

ضمنا مصرف بیش از حد نیکوتین ، الکل و نوشیدنی های کربنات دار هم می تواند در این وضعیت تاثیر گذار باشد.

سینه ها عضله ندارند. از چربی ، بافت همبند و غده های تولید شیر ساخته شده اند و نیاز به مراقبت صحیح دارند تا شکل خوب خود را حفظ کنند.

انواع کرم ها و لوسیون های متنوعی در بازار در دسترس می باشد تا سینه های افتاده را سفت و خوش ترکیب کنند.

ماساژ سینه باروغن زیتون روش عالی برای سفت کردن سینه های افتاده است روغن زیتون منبع  آنتی اکسیدانها و اسیدهای چرب است که آسیب های سینه را برطرف کرده ومانع ازافتادگی سینه می شود.

‍ ‌ روشهای کوچک کردن سینه های بزرگ:

مشکلاتی که بسیاری از خانمها و دختران دارند سایز سینه است . برخی سینه بزرگ و برخی سینه کوچک را دوست دارند .در این بخش ،شیوه هایی برای کوچک کردن اندازه سینه بیان میکنیم .

اگر بخواهیم برخی از مهمترین مشکلات داشتن سینه های بزرگ را بیان کنیم ، باید به موارد زیر اشاره کنیم :درد شانه و دوش،درد ناحیه گردن و گرفتن زیاد عضلات گردن،سر درد،درد در ناحیه لگن و پاها.

قوز و مشکلات مربوط به کمر:

علاوه بر موارد بالا که بیشتر عوارض جسمانی حاصل از بزرگ بودن بیش از حد سینه هاست ، سایر مشکلات شامل عدم تناسب لباس و مشکلاتی از این قبیل را هم می شود درنظر گرفت . حال که با بعضی از مشکلات و معضلات داشتن سینه های بزرگ آشنا شدید بهتر است بدانید که تنها راه کوچک کردن آن ها جراحی نیست ، روش های دیگری هم وجود داره که در منزل می توانید انجام دهید.

رازهایی شنیدنی برای خوش فرمی سینه و رفع مشکلات سینه بانوان

کوچک کردن سینه با ورزش:

بهترین و مؤثر ترین راه برای کاهش سایز سینه: انجام ورزش های هوازی است. چرا که این تمرینات موجب چربی سوز و به تبع آن کاهش چربی در بدن می شود.اما لازم است بدانید این تمرینات موجب کاهش چربی در کل بدن می شود، یعنی نباید انتظار داشت که این تمرینات فقط روی چربی سینه تأثیر داشته باشند.

تمریناتی ورزشی مانند: دویدن، دوچرخه سواری، شنا، آیروبیک ، طناب زدن و پیاده روی سریع از جمله تمرینات هوازی هستند. طبق توصیه دانشگاه طب ورزشی آمریکا این تمرینات باید ۵ روز در هفته و به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه انجام شوند، که البته حد معمول آن با کاهش ۴ تا ۶ کیلو وزن می تواند بر روی کاهش سایز سینه تأثیر گذار باشد.

خوابیدن بدون سوتین درشب حدود ٪95درصد سرعت خوابیدن را بالا میبرد:

شب هنگام و در زمان استراحت و خواب سوتین خود را باز کنید و اجازه بدهید. سطح سینه شما از اکسیژن بیشتری برخوردار شود. رازهایی شنیدنی برای خوش فرمی سینه که در این مقاله به آنپرداخته شده است.

روشهای طبیعی افزایش سایز سینه ها :

حداقل دو تا سه بار در هفته سینه ها را با روغن زیتون ماساژ دهید اینکار به سفت شدن پوست و بازگشت قوام آن بسیار کمک خواهد کرد.

ماساژ روزمره ی سینه ها با روغن خراطین که موجب افزایش استروژن و حجیم شدن سینه میشود.

شنبلیله یکی از پرطرفدارترین گیاهان برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها است چرا که شامل ترکیباتی است که سطح هورمونهای مرتبط با شیردهی مانند استروژن و پرولاکتین رو افزایش میدهد.

  • تمرین شـــنا
  • پمپ های بزرگ کننده

عوامل کوچکی سینه:

  • کاهش وزن
  • کاهش هورمون استروژن
  • مصرف بیش از حد قهوه (بیش از روزی 3فنجان)
  • اگر علت هیچ یکی از اینها نبود انجام تست سندرم تخمدان پلی کیستیک ضروری است.

سفت کردن سینه:

یک خیار کوچک  را پوره کنید. با یک زرده تخم مرغ  و یک قاشق چای خوری کره یا کرم مخلوط و خمیر درست میکنیم. سی دقیقه بر روی سینه ها مالش دهید سپس با آب سرد بشورید. روزی یک بار این کار رو انجام دهید تا زمانی که به نتیجه مطلوب برسید.

ماساژ سینه با روغن زیتون یه روش بسیارعالی برای سفت کردن سینه است. هر روز یا یکروز در میان سینه ها

را به آرامی و نرم ماساژ دهید تا روغن جذب سینه شود.

ارگاسم از طریق نوک سینه ها:

بر اساس یک مطالعه که در سال ۲۰۱۱ انجام شد، رسیدن به ارگاسم فقط از طریق تحریک نوک پستان نیز اتفاق می‌افتد.

این تحقیق نشان داد که وقتی نوک پستان تحریک می‌شود، قشر حسی دستگاه تناسلی در مغز فعال می‌شود

به عبارت دیگر، تا جایی که به مغز مربوط است، تحریک نوک پستان و تحریک دستگاه تناسلی یکسان است، بنابراین ایجاد یک ارگاسم با تحریک نوک پستان نیز امکان‌پذیر است.

سیگار کشیدن موجب تحلیل رفتن سینه ها در زنان میشود :

زیرا نیکوتین باعث تجزیه پروتئینی در پوست به نام الاستین میشود.الاستین پوست را شاداب و انعطاف پذیر میکند و موجب حجيم شدن پستان میشود.

ممکن است برخی از مواد موجود در سیگار تاثیری شبیه به استروژن داشته باشند و باعث تشدید موارد سرطان سینه از نوع گیرنده استروژن مثبت شوند.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

زناشویی :علت خیانت در رابطه زناشویی و راه های درمان آن

زناشویی :علت خیانت در رابطه زناشویی و راه های درمان آن

علت خیانت در رابطه زناشویی : از آسیب زا ترین و پیچیده ترین موارد در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *