دانستنی های جنسی در کاهش وزن و راهکارهای ساده و آسان برای افراد

سلام ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با دانستنی های جنسی در کاهش وزن و راهکارهای ساده و آسان برای افراد آشنا کنیم.

نقش میوه دروعده صبحانه:

برای کوچک کردن شکم و پهلوهایتان، هفته‌ای ۲ بار صبحانه میوه بخورید .

خوردن میوه‌ به خصوص میوه‌های کم‌قند و کم‌چرب به دلیل فیبر باعث کاهش چربی و کاهش وزن می‌شود

۱ عدد سیب به همراه ۲ عدد خیار.

چای را با شکر شیرین نکنید:

شکر همراه با نوشیدنی داغ به ویژه در وعده صبحانه، سلامت دندان‌ها و کبد را به خطر می‌اندازد، وزن را بالا برده و کارایی مغز را نیز کاهش می‌دهد.

از عسل استفاده کنید، قند آزاد دارد و قندش فرقی با قند میوه‌ها ندارد.

برای لاغری مخلوط آب نمک و لیموترش مصرف کنید :

برای تهیه این نوشیدنی به مقدار لازم نمک و لیموترش به ۱ لیوان آب اضافه کنید تا از خواص جادویی این دو عنصر برای سم‌زدایی و کاهش وزن سریع بهره بگیرید.

مخلوط نمک و آب لیموترش با کاهش میزان اشتها و سوزاندن کالری‌های اضافه به روند لاغری و سلامت عمومی فرد کمک شایانی می‌کند.

برای لاغری برنج قهوه‌ای بخورید:

برنج قهوه‌ای همان برنج سبوس‌دار است که تنها پوسته خارجی و غیر خوراکی آن گرفته شده و به دلیل فیبر فراوان برای کاهش وزن مفید می‌باشد. برنج قهوه‌ای سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها و ترکیبات فنولی است که نیاز روزانه بدن را تامین می‌کند. همچنین به دلیل سبوس زیاد، مصرف هفته‌ای ۲ بار از این برنج از یبوست نیز جلوگیری می‌کند.

قهوه یا چای را تلخ بنوشید.یک معادله ساده اما مهم برای کاهش وزن:

اگر از جمله افرادی هستید که عادت دارید با قهوه یا چای خود شیر و شکر مصرف کنید، از امروز عادت خود را تغییر دهید. سعی کنید قهوه یا چای خود را تلخ بنوشید یا اگر نمی توانید آن را با مقداری شیر کم چرب مخلوط کنید.

به یاد داشته باشید که با هر فنجانی که بدون شیر و شکر می نوشید، از ورود 100 کالری اضافی به بدن جلوگیری می کنید. حال این مقدار را در تعداد فنجان هایی که در طول یک سال نوش جان می کنید. ضرب نمایید تا متوجه میزان کاهش کالری مصرفی تان شوید.

دانستنی های جنسی در کاهش وزن و راهکارهای ساده و آسان برای افراد

چند توصیه کاربردی برای کاهش وزن بدون نیاز به رژیم‌های غذایی سخت :

کاهش وزن می‌تواند با روش‌های مختلفی حاصل شود که رایج‌ترین آن‌ها پیروی از رژیم‌های غذایی و انجام ورزش‌های سخت است

افراد برای این منظور مجبورند غذا‌های خاصی را از رژیم غذایی خود حذف کنند، این در حالی است که برخی از متخصصان معتقدند کاهش وزن چیزی بیشتر از ورزش و رژیم غذایی است . و به پیروی از یک سبک زندگی سالم از جمله خواب کافی مورد نیاز بدن وابسته است.

فواید خوردن تخم مرغ درصبحانه :

خوردن تخم مرغ در صبحانه باعث سیر نگاه داشتن طولانی مدت، کاهش وزن، تامین پروتئین، رشد مغز و حافظه، حفاظت از بینایی و افزایش ندادن سطح کلسترول میشود.

سرمای زمستان ،چربی سوز بدن:

اگر از سرما فراری هستید و با اولین موج سرما باید بخاری رو بغل کنید بهتره بدونید که هرچه بیشتر در معرض سرما باشید بدن واسه حفظ دما کالری بیشتری میسوزونه و در نتیجه لاغرتر می شوید.

افزایش قرار گرفتن در معرض سرما می تواند به مردم در کاهش وزن و کاهش مسائل چاقی کمک کند.

برای کاهش وزن، آب سرد بنوشیم یا آب گرم؟

به گفته‌ی کارشناسان، نوشیدن آب قبل از غذا از اشتها کم کرده و تأثیر غیرمستقیم بر کاهش وزن دارد.

ثابت شده که آب گرم با بالا بردن دمای مرکزی بدن، سوخت و ساز را افزایش می‌دهد.

نوشیدن آب گرم با معده‌ی خالی در صبح نیز کمک می‌کند بدن از حالت کم‌آبی که طی چند ساعت خواب دچارش شده خارج شده و ریکاوری شود.

به گفته‌ی کارشناسان، آب گرم مانند عاملی سم‌زدا عمل کرده و انواع آلودگی‌ها و ضایعات را از سیستم گوارش دفع کرده و احساس خوبی به شما می‌دهد.

‌معجزه شربت سیر وعسل در لاغری:

نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه، بهترین نسخه برای این موضوع، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.

مواد لازم:

  • یک حبه سیر
  • یک قاشق عسل
  • یک فنجان آب داغ

روش تهیه:

برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

دوش آب سرد و تأثیر آن بر کاهش وزن:

آب سرد به شیوه‌ای غیرقابل‌ انتظار به کاهش وزن کمک می‌کند. بدن انسان دو نوع بافت چربی دارد؛ چربی سفید و چربی قهوه‌ای. چربی سفید، زمانی در بدن انباشته می‌شود که بیش از نیاز بدن کالری مصرف کنیم و این کالری را برای دریافت انرژی، نسوزانیم. این چربی در پهلو، کمر، گردن و ران‌ها انباشته می‌شود و دقیقا همان چربی‌ای است که همیشه می‌خواهیم آن را حذف کنیم.

ورزش در خانه:

به نقل از مرکز دیابت وابسته به مدرسه پزشکی هاروارد است، چربی قهوه‌ای، چربی مفیدی است که حرارت لازم برای گرم نگه‌داشتن بدن را تأمین می‌کند و زمانی فعال می‌شود. که درمعرض سرما قرار بگیرد. بنابراین از دیگر فواید دوش آب سرد این است که باعث فعال‌شدن چربی قهوه‌ای بدن می‌شود.

یک تحقیق انجام گرفته در سال ۲۰۰۹ نشان داده است که قرارگرفتن در معرض سرما در ۲۴ شرکت‌کننده‌ی این تحقیق، چربی‌های قهوه‌ای را ۱۵ برابر فعال‌تر می‌کند. به این معنا که اگر فردی دوش آب سرد را به‌طور منظم در برنامه‌ی روزانه داشته باشد، در طول سال می‌تواند ۴ کیلوگرم وزن خود را از دست بدهد.

خاصیت شگفت انگیز زردچوبه:

کمک به کاهش وزن به گفته کارشناسان تنها افزودن زردچوبه به رژیم غذایی موجب کاهش وزن نمی‌شود و این ترکیب در کنار اقدامات دیگر همچون فعالیت فیزیکی و خودداری از مصرف غذا‌های فرآوری شده تاثیرگذار است. دانستنی های جنسی در کاهش وزن تاثیر بسیاردارد.

کاهش وزن در رابطه جنسی:

برای بهتر شدن رابطه جنسی سعی کنید وزنتان را کم کنید ، کاهش وزن به افزایش تستوسترون و همچنین افزایش طول آلت تناسلی کمک میکند و باعث افزایش توان جنسی شما می شود.

با افزایش سن، میزان ترشح تستوسترون در مردان کاهش میابد و در نتیجه میل جنسی کم می شود.

سه راه براى مقابله با کاهش ترشح تستوسترون :

  1. ورزش
  2. مصرف مکمل روی
  3. دو بار سکس در هفته

آیا اضافه وزن باعث کم تحرکی اسپرم میشود؟

اضافه وزن یکی از علل کاهش تحرک اسپرم است و اگر فرد مبتلا به اضافه وزنی باشد که در آن  بیش از ۲۵ درصد از وزن بدن از چربی تشکیل شده باشد، تعداد، کیفیت و تحرک اسپرم کاهش می‌یابد. بنابراین، رسیدن به وزن متعادل می‌تواند تحرک اسپرم را افزایش دهد.

تغذیه مناسب عامل مهم دیگر در بهبود تحرک اسپرم است؛ پرهیز از مصرف چربی‌های اشباع (به‌ویژه فست‌فودها) و کربوهیدرات‌های مضر (مانند نان‌های سفید و شیرینی) دریافت مقدار مناسبی از آنتی‌اکسیدان، ویتامین C، ویتامین E و روی، می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد. دانستنی های جنسی در کاهش وزن از این قراراست.

۳۰ دقیقه رابطه جنسی ۸۵ تا ۱۵۰ کالری می سوزاند:

پژوهشگران در مقایسه میزان مصرف کالری دویدن با رابطه جنسی دریافتند دویدن خیلی بیشتر کالری می سوزاند. خانم ها در ۳۰ دقیقه دویدن با سرعت پایین ۲۱۳ کالری می سوزاندند.فست فود در حالی که این میزان برای مردان ۲۷۶ کالری بود. از سوی دیگر رابطه جنسی ۱۰۱ کالری از مردان انرژی می گرفت و برای خانم ها این مقدار فقط ۶۹ کالری بود. اگر رابطه جنسی تان پیوسته باشد بر این مقدار کالری افزوده خواهد شد. برای کاهش حدود نیم کیلو از وزن بدن باید ۳۵۰۰ کالری بسوزانید. بنابراین اگر در هر رابطه جنسی ۱۰۰ کالری بسوزانید بعد از ۳۵ مرتبه نیم کیلو وزن کم می کنید.

معجزه شکلات تلخ:

با شکلات تلخ میشود وزن کم کرد. تحقیقات جدید نشان میدهد خوردن شکلات قبل از وعده های اصلی موجب کاهش اشتها و کم خوری میشود.

شکلات تلخ موجب ارسال سیگنال هایی میشود که مرکز اشتها در مغز را تحت تاثیر قرار میدهد.

آرام غذا بخورید :

آرام غذا خوردن علاوه بر کاهش وزن به کاهش بیماریهای پوستی هم کمک میکند

علت آن ناشی از تاثیر مطلوب گوارش صحیح غذا بر روی پوست است.

مزایای مهم کاهش وزن برای سلامتی:

  • افزایش انرژی
  • تقویت حافظه
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان
  • لذت بردن از فعالیت جسمی
  • کنار گذاشتن داروها
  • افزایش شانس داشتن فرزند

چربی سوزترین نوشیدنی دنیا:

لیموی تازه،سبزی جعفری،دارچین،سرکه

زنجبیل و عسل را مخلوط کنید،

این نوشیدنی بایدیکساعت قبل ازخواب مصرف کرد.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

زناشویی :علت خیانت در رابطه زناشویی و راه های درمان آن

زناشویی :علت خیانت در رابطه زناشویی و راه های درمان آن

علت خیانت در رابطه زناشویی : از آسیب زا ترین و پیچیده ترین موارد در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *