معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور
معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور

معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله در مورد عطر زنانه و مردانه دیور نکات جذابی بیان می شود خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین عطرهای دیور :

محصولات آرایشی و عطرهای گرانقیمت برند دیور ،در فرانسه توسط کمپانی تولید کننده عطر و ادکلن تولید می شود،برند دیور تا سال 2021 حدود 170 عدد از عطر و ادکلن تولید کرده است.البته قدمت برند دیور از سال 1946 تا به امروز است و از همان ابتدا به تولید عطر ها و ادکلن های خاص و منحصر پرداخت و همین ویژگی خاص این برند باعث شد تا طرفداران زیاد و البته خاصی را در سراسر جهان برای خود پیدا کند و جزء یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندها در زینه عطر و ادکلن می باشد.

معرفی عطر زنانه و مردانه دیور :

ادو تویلت مردانه Dior Homme :

اگرشما هم جزء آندسته از آقایانی هستید که علاقه زیادی به عطر های گرم و تند دارید، ادو تویلت مردانه دیور مدل Dior Homme را از دست ندهید،اختار این عطر رایحه گیاهانی مانند چوب،مشک و گیاهان معطر است وبعد از اسپری شور و نشاط وصف ناپذیری را احساس خواهید کرد.این عطر در سال 2011 توسط عطر ساز معروف فرانسوی Francois Demachy طراحی و تولید شد« نت آغازین این عطر ترکیبی از رایحهاسطوخودوس،ترنج و مریم گلی است ،نت میانی این عطر ترکیبی از رایحه کاکائو،زنبق و کهربا می باشد و نت پایتانی این عطر دل انگیز ترکیبی از رایحه های نعناء هندی،خس خس و چرم است و دارای مدت ماندگاری بالایی است.

معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور
عطر زنانه و مردانه دیور

 

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Pure Poison :

اگر شما هم جزء بانوانی هستید که به دنبال عطرهای معتدل برای روزهای گرم تابستان هستید پس ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Pure Poison را حتما امتحان کنید،این عطر با بوی خوشی که دارد تمام بانوان و سلیقه ها را راضی نگه می دارد.بسته بندی شیک و خاص این عطر ،بهترین گزینه برای یک هدیه شیک و لاکچری است.

نت آغازین این عطر ترکیبی از رایحه های ترنج،یاس،پرتقال و نارنگی ماندارین است، که چند لحظه بعد از اسپری خود نمایی می کند،نت میانی این عطر ترکیبی از رایحه هایعطر شکوفه گاردنیای یاسمنی و پرتقال است و نت پایانی مه محشر است و ترکیبی است از رایحه های کهربا،چوب صندل و عطر خوش سدر با استفاده از این عطر در فضا و روز های گرم رایحه ای دلنشین به مشام می رسد.

معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور
عطر زنانه و مردانه دیور

 

ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage :

عطری که می خواهیم خدمت شما معرفی کنیم،در سال 2015 با یک ظاهر شی و خاص پا به میدان رقابت در بین عطر ها گذاشت و یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه است.این ادکلن دارای ماندگاری فوق العاده زیادی است با این همه تعریف بریم سراغ نام این ادکلن مردانه  و چیزی نیست جزء ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage و جالب است که بدانید که ساختار این عطر بر پایه وانیل ،چوب و ادویه می باشد.عطر ساواج یک عطر گرم و شیرین است و مناسب ترین عطر برای فصل های سرد سال است.طراح و سازنده این عطر کسی نیست جز Francois Demachy که طراح و سازنده ادو تویلت مردانه Dior Homme می باشد.نت های این عطر عبارتند از ؛

 

  • نت آغازی: رایحه خوش فلفل سیاه و نارنج که موجب افزایش انرژی و شادابی شما می‌شود
  • نت میانی: رایحه تند فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف وتیور و گیاه پاتچولی که احساس سرزندگی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند.
  • نت پایانی: رایحه چوب سدر، گل لادن و عنبر است که موجب ماندگاری بوی خوب این عطر شده است.
معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور
عطر زنانه و مردانه دیور

 

عطر زنانه Miss Dior Blooming Bouquet :

بیشتر خانم ها و مخصوصا خانم های جوان طرفدار و عاشق عطر گل هستند و طرفدار عطرهایی هستند که در ترکیبات رایحه آن از گل ها نشانی باشد ما به این بانوان خوش ذوق و پرشور و نشاط عطر زنانه Miss Dior Blooming Bouquet را پیشنهاد می کنیم ،این عطر با رایحه دلنشین و خنک بانوان را به یک بانوی جسور و شجاع تبدیل می کند.ظاهر ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت جذابیت آن را چند برابر کرده است.پاپیون نقره ای دور گردن شیشه عطر جذابیت آن را چند برابر کرده و این عطر را به یک عطر شیک و لاکچری تبدیل کرده است.نت آغازی این ادکلن ترکیبی از رایحه های نارنگی ماندارین است و نت میانی این عطر ترکیبی از رایحه هلو،زرد آلو، رز و گل صدتومانی است.و نت انتهای این عطر ،رایحه خوش مشک است که فضا را پر می کند.

معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور
عطر زنانه و مردانه دیور

 

ادو تویلت مردانه دیور مدل Dune :

یکی از شگفت انگیزترین عطر های برند دیور عطر مردانه دیور مدل Dune است که در سال 1997 توسط عطر ساز مشهور «Olivier Cresp» طراحی و تولید شد.ساختار این عطر ترکیبی از چوب مشک و گلی است.نت آغازی این عطر ترکیبی از رایحه سالویا،برگ انجیر و برگ و جوانه های انگور فرنگی است،بعد از گذشت چند لحظه از اسپری این عطر نت های میانی شروع به خود نمایی می کنند و ترکیبی از رایحه های رز،پوست چوب انجیر و گل اسپرک به مشامتان می رسد.نت پایانی این عطر ترکیبی از چوب صندل،دانه تونکا،سدر و وانیل است.این عطر شیرین و خنک یکی از گران قیمت ترین عطر های برند دیور است و بهترین گزینه برای هدیه دادن است.

معرفی و آشنایی با بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور
عطر زنانه و مردانه دیور

جمع بندی :

یکی از معروف ترین برندهای عطر در دنیا برند دیور است.محصولات خاص و منحصر به فرد این برند توانسته سلیقه افراد سخت پسند و خاص پسند را به خود جلب کند. و تا سال 2021حدود 167 عطر متخلف به بازار ارائه کرده است.و توانسته در بین دیگر برندها نامش را در صدر انتخاب عطر قرار دهد.

گفتار پایانی:

دوستان عزیز در این مقاله عطر زنانه و مردانه دیور مورد بررسی و معرفی قرار گرفت امیدواریم این مقاله باری شما مفید و سازنده باشد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *