آموزش مرحله به مرحله کانتور گونه با رژ گونه به شیوه ماه سرایی
آموزش مرحله به مرحله کانتور گونه با رژ گونه به شیوه ماه سرایی

آموزش مرحله به مرحله کانتور گونه با رژ گونه

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم در مورد کانتور گونه با رژ گونه نکات جذابی را بیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کانتور گونه با رژ گونه :

در مقاله های قبلی در مورد رژ گونه و انواع آن مطالبی بیان شد و الان می خواهیم نحوه میکاپ گونه ها را رژ گونه بیان کنیم .با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله کانتور با رژ گونه را معرفی کنیم.

مرحله اول :

انتخاب رنگ :

در این مرحله شما باید از دو رنگ متفاوت رژ گونه استفاده نمایید،رنگی که حدود 3 تا 4 درجه از رنگ پوستتان تیره تر باشد و رنگی که حدود 3 تا 4 درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد.

مرحله دوم :

در این مرحله با کمک براش یا دست در محل رویش مو روی پیشانی به صورت نقطه ای رژ گونه تیره رنگ را بزنید،افرادی که دارای پیشانی بلندی هستند برای کوتاهتر نشان دادن پیشانی رژ گونه را پایین تر از خط رویش مو بزنند و افرادی که دارای پیشانی کوتاهی هستند رژ گونه را دقیقا در محل رویش خط مو بزنند.

مرحله سوم :

اگر علاقه دارید که گونه های شما برجسته شود،با استفاده از هایلایت و سایه روشن می توانید گونه های برجسته ای داشته باشید.بدین صورت که از رژ گونه تیره یک نقطه روی شقیقه در کنار گوش ،یک نقطه در وسط گونه دقیقا در زیر خط گونه بزنید.و در آخر این نقاط را به صورت یک خط منحنی به یکدیگر وصل کنید.ولی اگر دارای گونه های برجسته ای هستید کافی است این خط ها را به صورت عمود به یکدیگر وصل کنید.

مرحله چهارم :

بسیاری از افراد دوست دارند که فرم زیر چشمشان از بین برود،به راحتی و با استفاده از رژ گونه می توانند این کار را انجام دهند.کافی است با استفاده از رژ گونه روشن یک مثلث فرضی را در نظر بگیرند که قاعده آن زیر خط چشم و تیزی آن به طرف گونه ها باشد.روی این خط فرضی با رژ گونه روشن یک مثلث بکشید و با کمک براش روی پوست محو کنید.

مرحله پنجم :

یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن نواقص بینی بدون عمل جراحی استفاده از تکنیک ها و ترفندهای میکاپ است.شما با استفاده از هایلایتو کانتور می توانید بینی خود را کوچکتر نشان دهید.برای این کار روی دو طرف تیغه بینی خود حرف T انگلیسی تا دو طرف بینی بکشید.برای کشیدن این خط باید از رژ گونه تیره استفاده کنید.و دور حفره های بینی را با رژ گونه تیره خطی بکشید که به گونه ختم شود.

آموزش مرحله به مرحله کانتور گونه با رژ گونه به شیوه ماه سرایی
کانتور گونه با رژ گونه

 

دقیقا مانند تصویری که مشاهده می کنید باید خطوط روی صورت را با رژ گونه تیره بکشید،در مرحله بعد باید فاصله بین خطوط تیره را با رژ گونه روشن پر کنید.در آخرین مرحله با استفاده از یک لکه از رژ گونه روشن را در نوک بینی بزنید و محو کنید تا نوک بینی به صورت روبه بالا دیده شود.

مرحله ششم :

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای صورت گردی هستید،پس باید به فک و چانه خود زاویه بدهید.کافی است از نقطه ای که برای برجسته کردن گونه استفاده کردید،با رژ گونه تیره یک خط صاف به طرف چانه بکشید.این عمل را برای هر دو گونه انجام دهید و دقت داشته باشید که خط ها موازی یکدیگر باشد.اما اگر صورتی استخوانی دارید فقط باید خز را در امتداد زاویه فک خود بکشید تا زاویه صورت شما دقیقا نمایان شود.و افرادی که فرم صورتشان قلب یا الماس مانند است حتما روی فک خود یک خط افقی بکشند تا فک پهن تر دیده شود.

محو خطوط هایلایت :

بعد از اتمام کانتور با رژ گونه حالا نوبت محو کردن خطوط است.این مرحله مانند پرده برداری از یک محصول خاص و منحصر به فرد است.برای این کار کافی است اسفنج را کمی مرطوب کرده و با حرکات آرام دست از داخل به خارج صورت خطوط را پخش و محو کنید.با استفاده از این ترفند صورت شما مانند یک گل زیبا جذاب و درخشان می شود و معجزه کانتور کردن را می بینید.

استفاده از کانسیلر :

برای درمان پف زیر چشم کانسیلر یک ترفند بسیار عالی است.و با استفاده از کانسیلر می توانید تمام چین و چروک های ریز زیر چشم را پوشش دهید.البته استفاده از کانسیلر دلخواه است و باید کانسیلر متناسب با نوع پوست انتخاب کنید چون کانسیلر روی پوست چرب می ماسد.پس اگر تا به حال از کانسیلر استفاده نکرده اید و برای مهمانی در حال میکاپ هستید این ریسک را انجام ندهید.

استفاده از تثبیت کننده :

در آخرین مرحله از میکاپ و برای ماندگاری بیشتر میکاپ حتما از تثبیت کننده ها استفاده کنید.و روش های مختلفی برای تثبیت و ماندگاری آرایش وجود دارد و ما سعی داریم کم هزینه ترین ترفندها را به شما آموزش دهیم.

صد در صد درلوازم آرایشی بانوان پنکیک وجود دارد،ویکی از لوازم آرایش در دسترس تمام بانوان است.با استفاده از یک پد آرایشی یا براش مقداری پنکیک را روی صورت خود پخش کنید تا کانتور صورت شما با رژ گونه تثبیت شود.

نکته مهم :

در کانتور با رژ گونه خطوط تیره رنگ روشن در نقش استخوان و خطوط روشن برای بافت های نرم نقش مهمی دارند.در هنگام میکاپ صورت حتما در جای خنک کار خود را انجام دهید.تا دمای بالا موجب خراب شدن میکاپتان نشود.

گفتار پایانی :

خب همراهان عزیز به همین راحتی توانستید صورتتان را با استفاده از رژ گونه کانتر کردید، بعد از بررسی صورت خود در آیینه می توانید زاویه های صورت خود را بررسی کنید و تغییرات اساسی را در صورت خود مشاهده نمایید.برای داشتن یک کانتور باید بلد باشید که در چه مواقعی از خطوط تیره و روشن استفاده کنید.کانتور کردن یک هنر خارق العاده است و به عنوان یک هنر شناخته شده است، پس برای خودتان خلاقیت داشته باشید و هنرمندانه روی صورت خود کار کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *