روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها

آموزش مراقبت از پوستو مو و آرایش عروس خانم ها

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها نکات جذابی را بیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مقدمه :

هرچه به روز عروسی نزدیک می شوید،باید بیشترین توجه را به پوست و مو،وزن داشته باشید و فکر و تمرکز خود را روی سلامتی و وزن خود داشته باشید.در اینجا لیستی از کارهای که باید قبل از روز عروسی باید انجام دهید معرفی می شود با ما باشید.تا روتین مراقبت از پوست و مو را معرفی کنیم.

روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت از پوست

مراقبت از موها یکی از مهمترین نکاتی است که باید دقت فراوانی داشته باشید،تا در روز عروسی و آرایشگاه بتوانید زیباترین و بهترین حالت ها را به موهایتان بدهید.بهترین زمان برای رسیدگی به موهایتان که باید در نظر داشته باشید 6 ماه قبل از عروسی است.توصیه می شود در این مدت موهایتان را ترمیم و از انواع ویتامین ها و ماسک های ترمیم کننده برای موهایتان استفاده کنید.

انتخاب آرایشگر ماهر:

حدود 6تا 8 ماه قبل از عروسی شما باد به دنبال و انتخاب یک آرایشگر ماهر برای موهای خود باشید و از توصیه های مهمش استفاده کنید.از انتخاب لباس متناسب با استایل و مدل موهایتان گرفته تا رنگ موها و مدل شینیون همه نکات مهمی است که با استفاده از نظر یک آرایشگر ماهر می توانید یک شب رویایی برای خودتان بسازید.

اصلاح و کوتاهی مو :

یکی از مراقبت ها که باید قبل از عروسی آن را انجام دهید و بسیار مهم است کوتاهی مو می باشد.عروس عزیز و گل سعی کنید آخرین پیرایش و اصلاح موی شما حدود 3 ماه قبل از عروسی باشد.بعد از این مدت اصلا موهایتان را کوتاه نکنید.چون برای روز عروسی باید موهایتان پرپشت ،بلند و زیبا به نظر برسد.برای اینکه موهایتان موخوره نگیرد در این مدت از سشوار کمتر استفاده کنید.

ماسک های مرطوب کننده و ترمیم کننده :

در مدت زمانی که از سشوار استفاده نمی کنید،حتما از ماسک های ترمیم کننده و مرطوب کننده استفاده نمایید.روغن نارگیل و زیتون را هرگز از لیست نرم کننده و مرطوب کننده های موهایتان حذف نکنید.

روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت از پوست

رنگ مو :

اگر شما عادت به رنگ کردن موهایتان دارید،سعی کنید حد اقل 8 ماه قبل از روز عروسی موهایتان را رنگ نکنید و اجازه دهید موهایتان با رنگ طبیعی خودش باشد.اما اگر بازهم علاقه دارید موهایتان رنگ داشته باشد .2 هفته قبل از روز عروسی به یک متخصص عالی در زمینه رنگ مو مراجعه کنید تا رنگ  موی مورد نظرتان را برای روز عروسی آماده کند.دقت داشته که برای رنگ کردن موهایتان به یک متخصص که به او اعتماد و اطمینان دارید مراجعه کنید.و دقت داشته باشید یک رنگ موی استاندارد انتخاب کنید.

روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت از مو

روتین مراقبت از پوست :

هیچ بانویی دوست ندارد در روز عروسیش پوست صورتش پر از چوش و یا پژمرده و بی طراوت باشد.و همه دوست دارند پوستی شفاف و باطروات و شاداب داشته باشند.با ما باشید.

روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت

مراجعه به متخصص :

عروس عزیز حتما 6 ماه قبل از عروسی به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید،و پوست صورت خود را پاکسازی و جوش ها از بین ببرید.تا می توانید از انواع رطوبت رسان های متناسب با پوستتان استفاده کنید.یک هفته قبل از مراسم عروسی حتما به متخصص پوست مراجعه کنید تا پوستتان تحریک نشود و از انواع ماسک های آبرسان استفاده کنید.

مصرف آب :

برای داشتن پوستی شفاف و سالم روزانه 1.5 لیتر آب بنوشید.می توانید آب نوشیدنی را با انواع طعم ها میل نمایید و برای اینکه پوستتان شفاف تر شود آب را با آبلیمو ترکیب نمایید.

ضد آفتاب :

نوعروس زیبا همیشه برای داشتن پوستی زیبا از ضد آفتاب استفاده کنید.اما برای داشتن پوستی زیبا و شاداب در روز عروسیتان از ماه ها قبل از روز عروسی حتما ضد آفتاب را استفاده نمایید.استفاده از ضد آفتاب باعث می شود پوست شما در برابر اشعه آفتاب جلوگیری می کند،و از چروک های ریز در صورت جلوگیری می کند.

روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت از پوست

رفتن به چشمه آب گرم :

قبل از مراسم عروسیتان حتما به یک چشمه آب گرم بروید،توصیه می کنم چشمه آب گرم یا حمام ترکی و یا حمام مراکشی را حتما امتحان کنید.این حمام ها باعث می شود پوست شما لایه برداری شود،سلول های مرده حذف می شود.توصیه می کنم این روتین مراقبت از پوست و یا حمام آبگرم را قبل از وکس بدن و یا 5 روز قبل از روز عروسی انجام دهید.

مانیکور و پدیکور :

هیچ گاه پدیکور و مانیکور ناخن هایتان را به روز عروسی موکول نکنید.چون امکان دارد،به علت خشک نشدن لاک هایتان لباس زیبای عروسیتان لکه بگیرد و یا منتظر شدن برای خشک شدن لاک اعصاب شما را بهم بریزد.توصیه می کنم پدیکور و مانیکور ناخن هایتان را یک روز قبل از عروسی انجام دهید.و اگر فراموش کردید و فرصت ندارید در روز عروسی فقط ناخن هایتان را لاک بزنید و در آخر یک برق ناخن بزنید.

روتین حذف موهای زائد :

برای حذف موهای زائد بدنتان همیشه وقت کافی و حوصله خرج دهید.اگر موهای خود را لیزر کنید حتما 8 ماه قبل از عروسی شروع به لیزر موهایتان کنید،تا بهترین نتیجه را بگیرید.

روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت از مو

حذف تیغ :

اگر موهای بدنتان را با لیزر حذف نمی کنید تیغ و ژیلت را کنار بگذارید.حتما از موم استفاده کنید،موم باعث می شود تارهای مو نازک تر و از ریشه کنده می شود.موم عربی را توصیه میکنم که بهترین راه و کم دردسرترین راه است.و این راه  می تواندجای لیزر و ژیلت را بگیرد.

فرم دادن به ابرو :

برای داشتن ابروهایی زیبا بسیار دقیق باشید و نهایت وسواس را برای داشتن ابروهایی زیبا داشته باشید.فرم دادن به ابروها نیاز به مهارت خاصی دارد و شما باید یک متخصص ابرو عالی داشته باشید.5 روز قبل از عروسی به ابروهایتان یک فرم عالی و جذاب بدهید.

روتین مراقبت از پوست، مو و آرایش عروس خانم ها
روتین مراقبت از مو

روتین آرایش :

حتما برای داشتن آرایش و میکاپی زیبا به فکر باشید 6 ماه قبل از روز عروسی دست به کار شوید به تمام آرایشگاه ها سر بزنید و متدها و نمونه کارهایشان را زیر نظر بگیرید خیلی دقت کنید.چون قرار است در روز عروسی فقط شما مثل یک ملکه و الماس در جمع بدرخشید.

هماهنگی لباس و میکاپ :

دقت داشته باشید که لباسی که برای روز عروسی انتخاب می کنید باید حتما با آرایشتان هماهنگی داشته باشد.

آرایش قبل از عروسی ممنوع :

چند روز قبل از عروسی کمتر آرایش کنید تا صورت شما خسته نباشد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *