خرافت زناشویی

خرافات عجیب و غریب زناشویی !

در این مقاله با خرافات عجیب و غریب زناشویی آشنا میشود . با ماه سرا همراه باشید.

خرافات عجیب و غریب : اگر روز جمعه رابطه زناشویی داشته باشید باعث  بهبود روابط زناشویی میشود!

جمعه یک روز تعطیل است . بعضی از افراد بر این بارند که داشتن روابط زناشویی در چنین روزی حداقل در یکی از ساعات این 24 ساعت می تواند باعث وابستگی زیاد  زن و شوهر به یکدیگر شود.

رابطه زناشویی در مردها باعث ضعف و سستی بدن میشود

پزشکان سنتی چین بر این باورند که رابطه زناشویی زیاد، باعث به هم خوردن تعادل در مرد و ابتلا او به بیماری های مختلف جسمی می شود . همچنین هندی ها نیز عقیده دارند رابطه زناشویی بسیار در مردها ضعف و سستی بدن به همراه دارد تا جایی که سومین دلیل مراجعه مردهای هندی به پزشک عمومی، شکایتی به نام «جیریان» است که شکایت های جسمی با منشاء رابطه جنسی است. بسیاری از ورزشکاران نیز قبل از مسابقه ها رابطه زناشویی را کنار می گذارند تا توان بدنی اش تحلیل نرود!

رابطه زناشویی باعث فاصله گرفتن از معنویات می شود

تصورات و نگرش های منفی دیگری وجود دارد که می گوید توجه بسیار به راوابط  زناشویی به معنی مادی بودن و فاصله گرفتن از معنویات است.

خرافات عجیب و غریب زناشویی

قرار دادن یک آینه کنار تخت خواب سبب می شود که رابطه زناشویی شما به یک رابطه شیطانی تبدیل شود

این خرافات مربوط به کشور تایلند می باشد . آن ها این باور را دارند که وجود آینه در کنار تخت خواب سبب می شود که خودتان را هنگام برقراری رابطه زناشویی درون آن ببینید . در نتیجه ذهن شما از رابطه زناشویی ، یک عقده روحی می سازد.

اگر قبل از شروع جنگ یا مسابقه رابطه جنسی داشته باشید، باعث می شود که شکست بخورید

بسیاری از مردم دنیا عقیده دارند که شب قبل از جنگ یا مسابقه ای نباید رابطه زناشویی برقرار کرد . هرکس که این کار را انجام بدهد ، قطعاً در جنگ شکست خواهد خورد . این باور در بسیاری از فرهنگ ها وجود دارد . در کشورهایی که در ورزش سرآمد هستند، رایج است . بسیاری از مربیان به بازیکنان پیشنهاد می دهند که هرگز شب قبل از مسابقه رابطه زناشویی نداشته باشند.

مطلب آخر

ابتدای مطلب گفتیم ک(خرافات )و همین کافیست که بدانید هر آنچه گفتیم ، عجیب و غریب هایی بود که بر اساس علم نبوده  و در حد خرافات رایج بین مردم برخی از کشورها هستند.

درباره‌ی آرش

حتما ببینید

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *