رازهای زیبایی و میکاپ کریتی سانان بازیگر مشهور هندی درسال 2020
رازهای زیبایی و میکاپ کریتی سانان بازیگر مشهور هندی درسال 2020

رازهای زیبایی و میکاپ کریتی سانان بازیگر مشهور هندی درسال 2020

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره رازهای زیبایی و میکاپ کریتی سانان بازیگر مشهور هندی درسال 2020 نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید تا شیک و جذاب باشید.

کریتی سانان:

خانم کریتی سانان متولد 27 ژوئیه سال 1990 در هند می باشد و تحصیلاتش در رشته ارتباطات است .این هنر پیشه معروف در ابتدا از راه مدلینگ وارد دنیای هنرو بازیگری شد و یکی از بازیگران مطرح جهان و بایوود است.

رازهای زیبایی و میکاپ کریتی :

کریتی سانان یکی از بازیگران مطرح دنیای بالیوود است که بیشتر بانوان دوست دارند،آرایش و میکاپشان شبیه به این بانوی جذاب باشد.کریتی سانان به کمک میکاپیست خود، ظاهری جذاب و نچرال ،او در میکاپ خود نکات جالب و جذابی را رعایت می کند که برایش مانند یک راز مهم است.در این مقاله رازهای زیبایی و میکاپ کریتی را برایتان برملا می کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

پاکسازی پوست صورت :

برای داشتن پوست صورت جذاب و دوست داشتنی در اولین مرحله پوست صورت خود را پاکسازی کنید و پوست صورت را از هرگونه آرایش و چربی پاک کنید.برای جریان بیشتر خون در روی گونه ها با نوک انگشتان خود نوک لپ ها را به آرامی نیشگون بگیرید و یا با نوک انگشتانتان ضربه هایآرامی به گونه ها بزنید تا همیشه صورتی سرحال و گلگون داشته باشید.اما برای پاکسازی پوست صورت خود ازروغن های طبیعی مانند روغن زیتون و یا نارگیل استفاده کنید و پوست صورت را با این روغن ها ماساژ دهیدتا جذب شود و به پوست شما زیبایی و جذابیت را هدیه دهد.

مصرف پرایمر روی صورت و مخصوصا پلک ها را فراموش نکنید:

برای داشتن یک میکاپ جذاب و زیبا استفاده از پرایمر بسیار مهم است.بعد از مرطوب کردن پوست توسط یک مرطوب کننده مناسب پوست خود، به کمک یک پرایمر مایع تمام پوست صورت خود را پوشش دهید،برای جلوگیریاز ناهماهنگی آرایش حتما از پرایمر در پشت پلک هایتان استفاده کنید،تا سایه چشم زیبا و جذاب تری داشته باشید.

استفاده از سایه چشم مناسب و هماهنگ :

میکاپیست کریتی سانان همیشه از یک پالت سایه چشم طبیعی از کمرنگ ترین رنگ یعنی استخوانی تا تیره ترین رنگ یعنی قهوه ای استفاده می کند.البته بیشتر سایه هایی که کریتی سانان استفاده می کند،بستگی به شرایط و رنگ لباس ها و میکاپ صورتش دارد.اما نکته مهم در میکاپ چشم این است که ابتدا کرم پودر را زده و بعد از زیر سازی صورت میکاپ چشم را کامل کنید.

استفاده صحیح از کرم پودر و کانسیلر:

برای داشتن یک میکاپ با ترکیب عالی و زیبا حتما از یک کرم پودر عالی استفاده کنید تا تمام نواقص و معایب صورتتان پوشش داده شود.بعد از زدن کرم پودر حتما کانسیلر را استفاده کنید،مخصوصا در زیر چشمانتان استفاده کنید تا جلوه چشمانتان بیشتر شود،برای داشتن میکاپ بهتر می توانید از کانسیلر با پایه سیلیکونی و دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان استفاده کنید تا تیرگی دور چشم را به خوبی پوشش دهد و یک میکاپ یکدست و بدون نقص داشته باشید.

تثبیت کردن آرایش با پودر تثبیت کننده :

بعد از تکمیل و زیر سازی آرایش با استفاده از کرم پودر و کانسیلر،امکان دارد با کوچکترین حرکتی میکاپ شما پاک شود،برای پیشگیری از پاک شدن و به هم ریختن میکاپ بهترین پیشنهاد استفاده از یک پودر تثبیت کننده است تا میکاپ شما را تثبیت و ماندگاری آن را بیشتر کند.می توانید از یک براش کمک گرفته و پودر تثبیت کننده را به قسمت های مورد نظر صورتتان بزنید تا میکاپتان تثبیت شود.

کشیدن صحیح خط چشم:

برای داشتن یک خط چشم زیبا و بدون نقص می توانید از ترفند جالب میکاپیست کریتی استفاده کنید، این میکاپیست خلاق، با استفاده از یک مداد چشم روی پلک و روی خط رویش مژه نقاط کوچکی با فاصله کم ایجاد می کند و بعد به آرامی این نقاط را به هم وصل می کند به همین سادگی و راحتی خط چشمی زیبا و جذاب را می کشد.

خط چشم گربه ای کریتی چگونه کشیده می شود:

میکاپیست کریتی برای طراحی چشمان گربه ای از ترفند بالا استفاده می کند با این تفاوت که بعد از گذاشتن نقاط در گوشه چشم او یک بال (مثلث )کوچک توخالی طراحی می کند و بعد این مثلث را رنگ می کند به همین راحتی یک خط چشم گربه ای طراحی می کند.

نحوه کشیدن خط چشم پلک پایین:

برای کشیدن خط چشم پلک پایینی کافی است مداد چشم را در گوشه چشم پایینی و داخل چشم گذاشته و به طرف خارج چشم حرکت دهید همین کار را برای چشم دیگر هم تکرار کنید.

در استفاده ریمل ولخرج باشید:

برای داشتن مژه هایی زیبا و جذاب اپلیکاتور ریمل را به مواد ریمل آغشته نموده و به نوک مژ ه ها بزنید این کار را دوبار تکرار کنید،و در هنگام زدن ریمل سعی کنید با آرامش این کار را انجام دهید،تا مژه هایتان بهم نچسبد و میکاپی عالی داشته باشید.

رعایت تکنیک های ریز و عالی:

استفاده از هایلایتر:

برای داشتن یک چهره جذاب و نچرال از یک رژ گونه به رنگ برنزه استفاده کنید تا درخشش صورتتان چند برابر می شود.

استفاده از کیت کانتور :

برای داشتن یک میکاپ عالی روی حتما از کمی کانتور استفاده کنید و با یک براش کمی از کانتور را روی استخوان گونه زده تا گونه هایتان کمی برجسته شود.حتما در لوازم آرایش خود یک کیت کانتور داشته باشید.برای داشتن یک میکاپ عالی کمی از کانتور را روی بالای گونه ها استفاده کنید تا جذابیت صورت شما بیشتر شود.

توجه به پرپشتی و ضخامت ابروها:

کرتی سانان به ضخامت و پرپشتی ابروهای خود بسیار اهمیت می دهد،سعی کنید حتی الامکان ابروهای خود را به روش های طبیعی و اناع ماسک هایی که در مجله ماه سرا معرفی شده پرشت و ضخیم کنید،اما در مواقعی که عجله داریدبهتر است با کمک یک مداد ابرو نقاط خالی و کم شت ابروهایتان را با استفاده از مداد ابرو پر کنید.برای این کار سعی کنید با آرامش و ضربات آرام و کوتاه مداد را روی پلک حرکت دهید تا شبیه به موی ابرو شود.برای راحتی کار از یک براشی که زائیه دار است می توانید استفاده کنید.

 استفاده از رژ لب همرنگ پوست:

کیتی سانان در میکاپ خود و در آرایش لب خود از رنگ های طبیعی و کمرنگ استفاده می کند و کمتر از رنگ های تیره و جیغ استفاده می کند.کیتی از رژ لب های همرنگ پوست خود و یا برق لب استفاده می کند.برای داشتن یک رژ لب زیبا و جذاب بهتر است لب هارا پاکسازی و مرطوب کنید سپس یک رژ لب همرنگ پوست استفاده کنید.نکته مهم در برجسته شدن لب ها رعایت یک نکته طلایی و کوچک است شما کافی است از یک خط لب همرنگ رژ لب استفاده کنید به همین سادگی  راحتی با یک ترفند کچک لب های برجسته خواهید داشت.

پایان سخن :

دوستان و همراهان گرامی در این مقاله سعی شد تمام رازهای زیبایی کریتی سانان برای شما معرفی شود تا با به کار بستن این نکات آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید.برای خرید تمام لوازم آرایشی می توانید به سایت ماه سرا مراجعه نمایید و بهترین لوازم آرایشی و برترین برند را باقیمت مناسبی تهیه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *