طراحی زیبای ناخن با انواع طرح های زیبا و مانیکور به راحتی در منزل
طراحی زیبای ناخن با انواع طرح های زیبا و مانیکور به راحتی در منزل

طراحی زیبای ناخن با انواع طرح های زیبا و مانیکور به راحتی در منزل

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره طراحی زیبای ناخن با انواع طرح های زیبا و مانیکور به راحتی در منزل نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

ژل ناخن :

در دنیای امروز طرح‌های ژل ناخن با سرعت بسیار بالایی در حال تغییر هستند به همین دلیل اگر این طرح‌ها را خودتان دنبال می کنید،دست به  ریسک بزرگی زده اید،به همین دلیل ما اینجا هستیم تا با معرفی یک مجموعه کامل که از جدیدترین طرح‌های ژل ناخن هستند،ترند و به روز باشید.در این مقاله می خواهیم طراحی زیبای ناخن با انواع طرح های زیبا و مانیکور به راحتی در منزل را معرفی می کنیم،با ما همراه باشید.

انواع طرح های ناخن:

در دنیای امروز واقعیت ان است که طرح‌های ژل ناخن روز به روز محبوب‌تر و پرطرفدارتر می‌شوند و جای تعجب هم ندارد. قضیه آن است که گستره متنوع طرح‌هایی که ژل مانیکور ناخن اجازه پیاده‌سازی آن‌ها را می‌دهد، واقعاً غیرقابل مقاومت‌اند. با این حال، مشکل اصلی کماکان پابرجاست است؛ کدام طرح ژل مانیکور ناخن برای ما مناسب‌تر است؛ طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارند ،از میان این همه طرح و نقش وقتی میخواهید یکی را انتخاب کنید، گاهی اوقات خود این تنوع بسیار زیاد، باعث سردرگمی شما می‌شود؛ بنابراین ما تصمیم داریم در این جا، طراحی زیبای ناخن با انواع طرح های زیبا و مانیکور به راحتی در منزل، را برای شما معرفی کنیم.

مانیکور فرانسوی:

بسیاری از بانوان ، مانیکور فرانسوی برابر است ،اما باید دقت داشته باشید مانیکور فرانسوی کلاسیک سال‌ها است که مورد استفاده قرار نمی گیرد و کمی تکراری شده است و اگر میخواهید ناخن های جذاب تری داشته باشید وقت آن رسیده است که ترند های تازه ای را امتحان کنید،می‌توانید از مقداری اکلیل یا سنگ های زینتی براق و مات برای جذاب‌تر کردن طراحی آن‌ها استفاده کنید.

لاک‌های اکلیلی طلایی:

بانوانی هستند که به رنگ لاک‌های اکلیلی طلایی روی خوشی نشان نمی دهند، اما اگر به دنبال جذابیتی فوق العاده برای ناخن هایتان هستید ، احتمالا  لاک‌های اکلیلی طلایی  با رنگ های باشکوه و خیره‌کننده  خود نیاز شما را بر آورده کنند.مهم نیست از این لاک ها برای یک زمینه ساده استفاده شود و یا یک رنگ جذاب و پرهیجان در هر دو صورت رنگ لاک ناخن ها جذاب می شود.

لاک های جذاب با فویل :

در لاک های هنری با استفاده از فویل های انتقال می توانید طرح های جالبی را به ناخن های خود هدیه دهید.با استفاده از این فویل ها می توانید طرح های خیره کننده و جذابی را رقم بزنید.واز این طرح ها لذت ببرید.

لاک‌های مرمری:

یکی از ترندهای جذاب که خیلی زود دارای محبوبیت شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند.لاک های مرمری و مات هستند که به این زودی ها از مد نخواهند رفت.با استفاده از نمونه لاک های مات و مرمری می توانید جذابیت ناخن هایتان را چند برابر کنید.

طرح‌های خاویاری :

با استفاده از لاک‌های خاویاری می توانیدطرح‌های ساده ناخن را به طرح‌های جذاب و ترند تبدیل کنید، بدون آن که در طراحی ناخن‌هایتان زیاده‌روی کرده باشید. برای داشتن طرح های خاویاری در انتهای مرحله مانیکور از لاک های خاویاری استفاده کنید. از این لاک های برای یک یا دو ناخنتان می توانید استفاده کنید و ناخن هایتان را به یک ترند جذاب تبدیل کنید.

طرح‌ آمبره ملایم:

طرح ناخن های آمبره بیشتر برای طرح های هنری جسورانه و چشمگیر است،اما در دنیای مد و طراحی ناخن طرح هایی با رنگ ملایم و طبیی طرفداران خاص خود را دارد.اگر خیلی به طرح های آمبره علاقه دارید می توانید از طرح های آمبره و رنگ های ملایم در کنار یکدیگر استفاده کنید تا مکمل هم باشند.

طرح گل‌دار:

طرح‌های ژل ناخن زمینه بسیار مساعدی برای اضافه کردن طرح‌های گل‌دار هستند و بسیاری از افراد طرح‌های گل‌دار سنتی را نمی پسندند و به خاطر همین موضوع  قصد داریم الگوهای گل‌دار کاملاً جدید و جذاب ساده‌ای را به شما معرفی کنیم که می‌توانید از این الگوها در طرح‌های ژل ناخنتان استفاده کنید تا یک اثر کاملاً متفاوت و ترند را تجربه کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *