روان کننده های خانگی و طبیعی برای رابطه جنسی

روان کننده های خانگی و طبیعی برای رابطه جنسی

روان کننده خانگی و طبیعی برای رابطه جنسی

1. روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین  از جمله روان کننده های خانگی و طبیعی است که   پوست های حساس را مرطوب و نرم می کند. بوی فوق العاده ای دارد و خوردن آن بی خطر است، بنابراین برای رابطه جنسی دهانی و مقعد گزینه مناسبی به عنوان روان کننده های خانگی و طبیعی است. این روغن قدرت ماندگاری بالایی دارد، پس نیازی نیست نگران اعمال کردن مجدد آن در بازه های زمانی کوتاه مدت باشید.

2. روغن نارگیل خالص

روغن نارگیل یکی از انتخاب های روان کننده خانگی محبوب برای دلایل خوبی است. این روغن خوشمزه است، یک مرطوب کننده مناسب است و پوست شما آن را جذب می کند، بنابراین بعدا یک کثیف کاری بر روی بدن شما باقی نمی ماند. روغن نارگیل تصفیه نشده یا خالص ممکن است بهترین انتخاب شما برای یک روان کننده کاملا طبیعی باشد.

3. روغن زیتون

روغن زیتون، محصول دیگری است که در خرید بعدی برای آشپزخانه باید آن را تهیه کنید. مانند دیگر روغن های طبیعی، روغن زیتون می تواند برای افزایش رطوبت و کاهش سایش فوق العاده باشد. اما پوست شما روغن زیتون را جذب نمی کند، پس اگر بلافاصله آن را نشوئید، می تواند منافذ شما را مسدود کند. همچنین باید از مصرف روغن زیتون همراه با کاندوم اجتناب کنید.

4. روغن آووکادو

روغن آووکادو یک گزینه انتخابی دیگر است که می تواند تاثیر فوق العاده ای هم در شربت خانه (به عنوان نوشیدنی کاربردی است) و هم در اتاق خواب تان بگذارد. این یک روغن ملایم است که می تواند برای مدتی ماندگاری داشته باشد و هیچ طعم یا بویی ندارد، به این معنا که می تواند برای آمادگی های قبل از انجام رابطه جنسی مناسب باشد.

5. آلوئه ورا

اگر تاکنون از آلوئه ورا جهت آفتاب سوختگی استفاده کرده اید، پس می دانید که می تواند تا چه اندازه آرامش بخش باشد. به عنوان یک روان کننده، آلوئه ورا باعث افزایش آب رسانی و کاهش تحریک پوستی می شود.

6. روغن حیوانی

روغن حیوانی نوعی کره تفت داده شده است که بیشتر در آشپزی آسیای جنوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن به دلیل داشتن خواص درمانی آن بعنوان جایگزینی برای کره سنتی، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. روغن حیوانی می تواند پوست را مرطوب کرده و نرم کند و اسیدهای چرب سالم را تامین کند، که این مسائل آن را تبدیل به یک روغن خوب برای نواحی حساس بدن می کند.

7. یم کوهی Nagaimo

Nagaimo نوعی یم است که در چین، ژاپن و ویتنام محبوب است. این گیاه به دلیل بافت لغزنده و نازک خود، که خاصیتی است که باعث کاهش سایش و تحریک می شود، به عنوان روان کننده مورد استفاده قرار می گیرد. احتمالا نیاز است تا آن را با چیز دیگری مانند روغن نارگیل ترکیب کنید تا مقدار کافی از یک ماده تا خاتمه رابطه جنسی باقی بماند. در این حالت، اطمینان حاصل کنید که از کاندوم استفاده نکنید.

8. سفیده تخم مرغ

حتما این ایده کمی عجیب به نظر می رسد، اما شما اولین کسی نیستید که از سفیده تخم مرغ به عنوان روان کننده استفاده می کنید. اگر تا به حال در هنگام آشپزی انگشت شما به داخل سفیده تخم مرغ رفته است، پس می دانید که می تواند بر روی پوست شما باقی مانده و لغزنده است. این بدان معنا است که وقتی شما بخواهید، می تواند در جای درست باقی مانده و سایش در هنگام رابطه جنسی را کاهش دهد.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها: بعد از ازدواج و تمام شدن مراسم عروسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *