به انزال رسیدن زنان در روابط جنسی

به انزال رسیدن زنان در روابط جنسی

به انزال رسیدن زنان به خارج شدن مایع از مجاری ادرار حین ارگاسم یا تحریک جنسی گفته می­شود. مجرای ادراری لوله ­ای است که ادرار را از مثانه به خارج از بدن هدایت می­کند.

به انزال رسیدن زنان دو نوع است :

مایع پیشاب
این مایع معمولاً بی رنگ و بدون بو است و مقدار آن زیاد است.

مایع منی
این مایع بیشتر به مایع منی مردان شباهت دارد. معمولاً غلیظ و شیری رنگ است.

مایع انزال زنان حاوی فرکتوز است که نوعی قند به شمار می­رود. فرکتوز در مایع منی مردان نیز حضور دارد و به عنوان منبع انرژی برای اسپرم به کار می­رود.

به عقیده متخصصان PSA و فرکتوز موجود در این مایع از غدد اسکن ترشح می­شود. نام­های دیگر این غدد عبارتند از غدد پارایوترال، مجرای گارتنر و پروستات زنانه.

غدد اسکن در دیواره جلویی درون دستگاه تناسلی زن  و در نزدیکی نقطه جی قرار گرفته ­اند. به عقیده پژوهشگران تحریک جنسی باعث می­شود این غدد، PSA و فرکتوز ترشح کنند که این مواد بعداً به مجاری ادراری می­روند.

تحقیقات نشان داده است که این مایع حاوی فسفاتاز اسید پروستاتیک (PSA) می باشد. PSA آنزیمی است که در منی مردان وجود داشته و به قابلیت تحرک اسپرم کمک می کند.

7 نوع ارگاسم و لذت جنسی در زنان
آیا انزال زنان واقعی است؟
سالها دانشمندان فکر می کردند زنانی که در طول رابطه جنسی دچار انزال می شوند، دچار مشکلات کنترل ادرار می باشند. تحقیقات این نظریه را رد کرده و وجود انزال زنانه را تایید نموده است. یک تحقیق در سال 2014 دریافته است مایعات در هنگام تحریک جنسی در مثانه جمع شده و از طریق مجرای ادراری در هنگام انزال خارج می شوند.

چرا زنان  رابطه جنسی ادای ارگاسم را در می آورند؟
آیا انزال زنان، وضعیت عادی بوده و چقدر شایع است؟
انزال زنانه کاملاً طبیعی می باشد با این وجود افراد معمولاً درباره آن بحث نمی کنند. بر اساس نظر انجمن بین المللی پزشکی جنسی، تخمین های مختلف نشان می دهد که بین 10 تا 50 درصد زنان در طول رابطه جنسی دچار انزال می شوند. بعضی متخصصین معتقدند تمامی زنها انزال را تجربه می کنند اما بسیاری از آنها متوجه این امر نمی شوند.

در یک تحقیق قدیمی تر که شامل 233 زن بود، 14 درصد از شرکت کنندگان گزارش دادند که در تمامی یا بیشتر موارد ارگاسم خود دچار انزال نیز شده اند در حالی که 54 درصد از افراد اعلام کرده بودند که حداقل یک بار این وضعیت را تجربه کرده اند.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها: بعد از ازدواج و تمام شدن مراسم عروسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *