اشتباهاتی که آقایان در انتخاب رنگ و پوشیدن کفش هایشان انجام می دهند و نمی دانند.
اشتباهاتی که آقایان در انتخاب رنگ و پوشیدن کفش هایشان انجام می دهند و نمی دانند.

اشتباهاتی که آقایان در انتخاب رنگ و پوشیدن کفش هایشان انجام می دهند و نمی دانند.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره اشتباهاتی که آقایان در انتخاب رنگ و پوشیدن کفش هایشان انجام می دهند و نمی دانند.نکات شنیدنی و جذابی را بیان کنیم با همراه باشید.

کفش و استایل:

کفش‌ اولین چیزی است که در ظاهر مردانه مورد قضاوت دیگران قرار می‌گیرد؛ کافی است یک رنگ اشتباه را انتخاب کنید تا شبیه به فروشنده لوازم خانگی دست دوم در روز تعطیلی‌ به نظر برسید یا ظاهرتان شبیه کسی باشد که برای تغییر ظاهر روزمره‌اش به یک ظاهر رسمی، تنها کفش‌هایش را عوض کرده است،درانتخاب کفش یک سری قوانین ساده و کلی وجود دارد که به شما کمک می‌کند که هر روز صبح کفش‌های مناسبی را انتخاب کنید.در این مقاله می خواهیم اشتباهاتی که آقایان در انتخاب کفش و رنگ آن انجام می دهند،را بیان کنیم با ما همراه باشید.

رنگ کفش سفید:

اگر کفش‌هایی با رنگ روشن میپوشید بهتر است آنها را با لباس‌هایی با رنگ‌های خنثی ست کنید. کفش‌های جسورانه زمانی خودشان را خوب نشان می‌دهند که آن‌ها با پیراهن هاوایی نپوشیده باشید،چون یکی از اشتباهاتی که آقایان انجام می دهند.

کفش‌های مشکی:

کفش‌های مشکی زیرکانه‌ترین انتخاب‌های ممکن هستند. این مدل کفش‌ها بقیه لباس‌هایی که می‌توانید با آنها بپوشید را محدود می‌کنند. آنکه ظاهر بسیار دلنشینی دارند،ولی اگر با شلوار جین بپوشیدظاهرتان شبیه به شعبده بازی که در خیابان است می شوید.

تکنیک به چشم آمدن با کفش مشکی:

برای آن که کفش‌های مشکی‌تان ظاهر زیبایی جلو کند. حتماً باید در قسمتی از تیپ تان رنگ مشکی استفاده کنید. مثلاً یک کراوات مشکی یا یک لباس کار رسمی مشکی جیمی والندر می‌گوید: کفش‌های مشکی بارنگ های خانواده طوسی یا شکلاتی همخوانی خوبی دارند، به خصوص برای داشتن یک ظاهر رسمی در دفتر کار. پوشیدن کفش مشکی با لباس‌های آبی هیچ مشکل خاصی ندارد، به خصوص اگر از رنگ‌های آبی تیره مانند آبی اقیانوسی یا آبی پادشاهانه انتخاب کنید.

شلوار غیر رسمی و رنگ کفش:

هنگامی که از شلوارهای غیر رسمی استفاده میکنید دستتان در انتخاب کفش بهتر است. اگر کفش‌های سیاه‌تان را با شلوارهای رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید، بهتر است ظاهرتان کمتر رسمی باشد. یکی از طراحان لباس می‌گوید: اگر می‌خواهید ظاهری به روز‌تر و راحت‌تر داشته باشید، شاید استفاده از یک جفت کفش راحتی ظاهر خوبی به شما بدهد تا یک جفت کفش آکسفورد. همین مورد برای شلوار جین هم صدق میکند. کفش‌های آکسفورد تنها با شلوارهای راسته تنگ شباهت داردو ظاهر شما را شبیه به یکی از اعضای فراموش شده موسیلنی می‌کنند،و این بدترین اشتباهاتی که آقایان انجام می دهند. و اگر کفش‌های مشکی را با لباس‌های رنگ تیره انتخاب کنید، پس بهتر است به دنبال چیزی مانند پوتین‌های مارک چلسی یا برندمک دونالد باشید.

کفش مشکی:

اگر دوست دارید لباسهایتان رنگ متنوعی داشته باشد تغییر ناگهانی به کفش‌های مشکی بدهید
زیاد جالب به نظر نمیرسد با این وجود، استفاده از شلوارهای پاچه کوتاه و حتی نپوشیدن جوراب می‌تواند این اثر را کمتر کرده و باعث شود که کفش‌هایتان همخوانی نسبی با بقیه لباس‌های رنگارنگ‌تان نشان دهد.از پوشیدن شلوارک با کفش مشکی بپرهیزید یکی از مهمترین اشتباهاتی که آقایان انجام می دهند.البته به جزء زمانی که یونیفرم مدرسه را به تن دارید.

 کفش‌های قهوه‌ای:

رنگ قهوه‌ای یکی از زیرکانه ‌ترین رنگ‌های ممکن برای کفش به حساب می‌آید. کفش‌های قهوه‌ای برای موقعیت‌های متنوعی مناسب هستند، به عنوان نمونه؛ محل کار، در بعضی از بانک‌های سرمایه‌گذاری کفش قهوه‌ای جزئی از یونیفرم پرسنل است؛ اما باید بدانیم کفش‌های قهوه‌ای، با هر لباس دیگری به جز کت و شلوار مشکی یا تاکسیدو رسمی، نسبت به کفش‌های مشکی کمتر ظاهری رسمی دارند.

طراحان لباس می گویند: هر چقدر رنگ قهوه‌ای کفش‌های شما روشن‌تر باشد ظاهر آرام‌تری دارید، به خصوص اگر مدل خاصی هم به کفشهایتان داده شود. برای مثال ظاهر یک جفت کفش روزمره قهوه‌ای کمتر رسمی به نظر می‌رسد تا یک جفت کفش آکسفورد با همان رنگ قهوه‌ای.

انتخاب رنگ های نزدیک به هم:

رنگ‌ها را زیادی نزدیک به هم انتخاب نکنید؛یکی از اشتباهاتی که آقایان بسیار انجام می دهند،بنابراین شلواری را بپوشید،که حداقل 2 درجه با کفش‌هایتان اختلاف رنگ داشته باشد تا که زیبایی تک تک این رنگ‌ها رادر ظاهرتان در نمایش بگذارد.

شلوار جین:

کفش‌های قهوه‌ای تیره با شلوار جین تا حدزیادی همخوانی پیدا می‌کنند ومی‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های شسته شده‌تر و روشن‌تر هم ست کنید. فقط دقت کنیدکه باید یک استایل کمتر رسمی را انتخاب کنید. پوتین‌های چلسی معرکه‌اند، همچنین پوتین‌های کارگری قهوه‌ای چانکی.

جین مشکی و شلوار قهوه ای:

همراه کردن شلوار جین مشکی و کفش‌های قهوه‌ای یک گزینه مختلفی داردکه ارزش آن را دارد که ست کنید، البته به شرط آن که خیلی دودل نباشید؛ اگر اعتماد نفس عالی دارید که این گزینه را امتحان کنید، بهتر است به دنبال کفش‌هایی باشید که اختلاف رنگ چندانی با رنگ‌ مشکی شلوارتان نداشته باشند، بنابراین یک جفت کفش قهوه‌ای تیره ظاهر بهتری دارد تا یک جفت کفش برنزی؛ باز هم توجه کنید که انتخاب کردن پوتین‌ها با سایر لباس‌هایتان به مراتب ساده‌تر است تا کفش‌های عادی، به خصوص پوتین‌های چلسی که به شما این حس خوبی میدهد.

 کفش‌های قرمز قهوه‌ای:

از لحاظ تکنیکی رنگ قرمز قهوه‌ای تقریبا مانند یک رنگ خنثی عمل می‌کند. این رنگ دقیقا شبیه به رنگ قهوه‌ای است و با این تفاوت که ظاهر آن کمی جسورانه‌تر است. هر گاه خواستید یک یا دو گزینه شخصی به استایل‌تان بیافزاید. این رنگ مناسب است. یکی از طراحان لباس و مد می‌گوید: برای آن که یک ظاهر اثربخش داشته باشید نیازی نیست که خیلی از محدوده مد و لباس همیشگی‌تان فاصله بگیرید. به جای آن که به دنبال یک استایل کاملاً جدید باشید، می‌توانید از رنگ جدید را با لباس روز مره قبلیتان ست کنید.

ست کردن لباس های همرنگ:

طراحان لباس می گویند که اگر لباس‌هایتان کامل از یک رنگ باشند، ست کردن. آنها با کفش‌های قرمز قهوه‌ای بهتر است. علاوه بر این، داشتن یک جفت کفش روزمره کار انتخاب را برای شما آسانتر می‌کند تا یک جفت کفش نایک شما می‌توانید این کفش‌ها را تقریباً با هر چیزی بپوشید، از کت و شلوار گرفته تا شلوار‌های جین و راسته. اگه شما همیشه کت و شلوار می‌پوشید، داشتن یک جفت کفش نایک قرمز قهوه‌ای و یک دست کت و شلوار خوش استایل آبی اقیانوسی به شما یک ظاهر بسیار متفاوتی می‌بخشد. این استایل برای مناسبت‌های خاص در محل کار یا حضور در جشن‌های عروسی رسمی بسیار عالی است.

استایل کژوال با رنگ قرمز قهوه ای:

استایل‌های روزمره و راحت، به مراتب کار را برایتان آسانتر می‌کنند. یک جفت کفش راحتی قرمز قهوه‌ای یک ظاهر کلاسیک دارد و می‌تواند با هر استایل تابستانی هماهنگ شود، از شلوارهای جین سنگشور رنگ روشن گرفته تا شلوار‌های برنزی، آبی اقیانوسی و حتی شلوار‌های رنگارنگ. می‌توانید جوراب نپوشید. و پاچه‌های شلوار‌تان را کمی کوتاه کنید تا یک ظاهر امروزی‌تر و کژوال‌تری را تجربه کنید

 کفش‌های برنزی:

رنگ برنزی همان رنگ قهوه‌ای است که ظاهری روزمره‌تر پیدا کرده است. میکی از طراحان می‌گوید: این رنگ با استایل‌های راحت‌تر همخوانی بیشتری دارد، مثلا نیم بوت و نیم بوت‌های ساده. کفش‌های کلاسیک برنزی رنگ هم می‌توانند ظاهر عالی داشته باشند اما باید دقت کنید که از آنها را در تیپ‌های غیر رسمی انجام بدهید؛ استفاده از کفش‌هایی با رنگ برنزی یک روش زیرکانه برای آن است که تیپ‌های غیر رسمی‌تان را شخصی کنید. پوشیدن یک جفت کفش چرمی برنزی باعث می‌شود که ظاهرتان شبیه به تیپ‌هایی که هر روز و در همه جا دیده می‌شوند نباشد. به خصوص اگر همراه با این کفش‌ها از رنگ‌های روشن‌تر طیف آبی استفاده کنید که باعث می‌شوند کفش‌هایتان جلوه بیشتری داشته باشند.

رنگ برنزی و شلوار جین:

کفش‌های برنزی با همه رنگ‌های شلوار جین و رنگ‌های مختلف شلوار راسته همخوانی بسیار خوبی دارد و به خصوص در فصل تابستان که از رنگ‌های روشن‌تر استفاده می‌کنید. می‌توانید یک قدم جلوتر بروید و کفش‌های برنزی‌تان را با شلوارک هم پوشید، به خصوص اگر از طرح‌های ساده و سبک مانند صندل‌های برنزی رنگ استفاده کنید.

کفش‌های آبی:

انتخاب کفش‌های آبی و جای دادن آن‌ها در استایل روزمره‌تان کار سختی به شمار می‌رود، شاید دلیلش آن باشد که رنگ آبی را تقریباً در همه جا و همه زمان‌ها می‌توانیم ببینیم، مانند آسمان آبی. با این حال وقتی وارد حیطه استایل‌های روزمره و ساده می‌شوید، استفاده از کفش‌های آبی به شما کمک می‌کند که شخصیت فردی‌تان را در ظاهرتان به نمایش بگذارید. چرم‌های طرح دار با رنگ آبی ظاهر بسیار دلنشینی دارند و می‌توانند در تیپ‌های اکثراً مشکی روزمره، تفاوت غیر منتظره‌ای را ایجاد کنند.

کفش کلاسیک:

کفش‌های مردانه کلاسیک گزینه مناسبی برای امتحان کردن رنگ آبی هستند. در این مدل کفش‌ها قسمت بالایی کشیده‌تر است و باعث می‌شود رنگ آبی جلوه بیشتری داشته باشد. به یاد داشته باشید که می‌توانید کفش‌های آبی را تقریباً با هر رنگ لباسی ست کنید، اما زمانی که از شلوارهای راسته استفاده می‌کنید، شلوار‌های با زانوی سنگ شور بهترین گزینه‌ هستند.

پوتین آبی اقیانوسی:

رنگ آبی اقیانوسی همچنین برای پوتین گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود، به خصوص اگر آن قدر تیره باشد که لکه‌های باقیمانده از قطره‌های آب را نشان ندهد. به گفته جیمی والندر این پوتین‌ها ظاهر غیررسمی و جذابی دارند و با آن که برای موقعیت‌های رسمی یا مراسم‌های خاص مناسب نیستند، اما برای رفتن به رستوران عالی هستند. در اینجا هم باید به یاد داشته باشید که نباید از رنگ‌های بسیار نزدیک به رنگ کفش‌هایتان استفاده کحنید. اگر در مورد انتخاب رنگ شک دارید، از رنگ‌های روشن و یا رنگی از خانواده مکمل مانند طیف رنگی قرمز استفاده کنید تا اثر بخشی کفش‌هایتان کم نشود.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *