رنگ موی بلوطی،رنگ موی مورد علاقه سوپر استارها و ترند سال 2021
رنگ موی بلوطی،رنگ موی مورد علاقه سوپر استارها و ترند سال 2021

رنگ موی بلوطی،رنگ موی مورد علاقه سوپر استارها و ترند سال 2021

با سلام خدمت عزیزان و همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره رنگ موی بلوطی،رنگ موی مورد علاقه سوپر استارها و ترند سال 2021 نکات جالب و شنیدنی بیان کنیم با ما همراه باشید.

رنگ موی مورد علاقه سوپر استارها:

همیشه بلوطی تطبیق‌پذیرترین رنگ موی قرمز به محسوب میشود. در حالی که رنگ موهای بلوند جالب‌ترین رنگ مو به حساب می‌آیند اما سال 2021 رسماً متعلق به موهای تیره است، بلوطی نیز رنگ مویی که امسال مورد توجه است. رنگ موی قهوه‌ای قرمز، کلاسیک و پر جلوه است که با همه رنگ‌های پوست متناسب است.

ترکیب رنگ بلوطی:

در حالی که رنگ بلوطی به دلیل ته‌رنگ آبی کم، گاهی به عنوان رنگ مویی با تناژ سرد استفاده میشودکه میتوانید،رنگ های تیره وغنی تر با ته رنگ بنفش انتخاب کنید اگر رنگ بلوطی با تناژ گرم می‌خواهید، رنگی را انتخاب کنید که ته‌رنگ مسی یا طلایی داشته باشد.

چگونگی مراقبت  از رنگ بلوطی:

هنگامی که هر سایه‌ای از رنگ قرمز را برای موهایتان مصرف می‌کنید، باید منتظر بمانیدتا روتین مراقبت از موهایتان کمی فرق کند. اول از همه باید شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با محصولات مخصوص موهای رنگ شده تغییر دهید. ما به شما شامپو و کاندیشنر برند بیولاژ مدل Biolage R.A.W Color Care را سفارش می‌کنیم. این محصولات موهای شما را تغذیه کرده و از آنها مراقبت میکند، ومیتوانید جلوه و درخشندگی موهای رنگ شده خود را حفظ کنید. برای رنگ بلوطی دلخواهتان باید موهایتان را دکلره کند، شما نیاز دارید که به صورت هفتگی ماسک مویی مانند ماسک موی برند ردکن مدل Redken All Soft Mega Deep Conditioning Treatment Mask را به روتین مراقبت از موهایتان اضافه کنید. این ماسک 2در 1، هم نرم کننده‌ای قوی و هم دوام رنگ مو را برای موها خشک و شکننده افزایش میدهد.

وسایل حرارتی مناسب موها با رنگ بلوطی:

وسایل حرارتی برای مدل دادن به موها می‌تواند شادابی موهای رنگ شده را از بین ببرد. به خاطر همین از محصولات محافظت حرارتی مو مانند اسپری برند پیورلوژی مدل Pureology Colour Fanatic Multi-Benefit Leave-in Spray استفاده کنید. این اسپری پودری سبک، موهایتان را عالی و بی‌نقص کرده و از آن‌ها مراقبت می‌کند، اچون این اسپری حاوی 21 ماده مفید برای موهای رنگ شده است.

بهترین ایده‌های رنگ موی بلوطی:

بلوطی متوسط:

این رنگ نه خیلی تیره و نه خیلی روشن، رنگ بلوطی متوسط جایی میان این دو گروه رنگ مو است. اگر شما شیفته رنگ‌های کلاسیک هستید، بلوطی متوسط بهترین انتخاب برای شما است،رنگ بلوطی متوسط شرابی،این رنگ مو بلوطی با هاله ای پررنگ هستند و رنگ زیبایی به موهای شما می دهد.

رنگ موی شرابی بلوطی شکلاتی:

بلوطی شکلاتی رنگی است که بیشتر به قهوه‌ای نزدیک تراست.بانوانی که می‌خواهند جلوه و زیبایی عمیقتری به رنگ موهای قهوه‌ای خودشان بدهند،یا  تیره تر ن‌شان بدهند از این رنگ مو استفاده می کنند.

رنگ  بلوطی شکلاتی هایلایت بلوطی:

از رنگ‌کار خود بخواهید تا برای شما هایلایت بلوطی انجام دهد،تا ته رنگ موهای شما جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد.این رنگ هایلایت موهای شما را جذاب تر از قبل می کند.

رنگ موی هایلایت بلوطی آمبره:

رنگ بلوطی جایی بین قهوه‌ای و قرمز قرار دارد و تقریباً برای انواع رنگ پوست عالیست. آمبره، رنگی عالی برای ورود به دنیای رنگ موهای بلوطی است زیرا اساساً بهترین رنگ تیره با هاله قرمز است.

رنگ مو بر اساس پوست و چشم:

مسی:

رنگ  بلوطی با تناژ قهوه‌ای بسیار عالیست ولی بعضی از افراد رنگ‌های پرهیجانی‌تر را انتخاب میکنند.که رنگ موی مسی مناسب است. این هاله روشن‌تر روی رنگ موی بلوطی، استایلتان را متفاوت‌تر می‌کند. و برای رنگ پوست روشن خیلی مناسب است و با استفاده از این رنگ مو جذابیت بیشتری پیدا می کنید.

بلوطی آتشین:

اگر رنگ بلوطی تیره را با هاله زنجیلی ترکیب کنید، حاصل آن چه رنگ مویی می‌شود؟ رنگ مویی آتشین و پرجلوه که برای انواع رنگ پوست متناسب است بلوطی آتشین جادوی رنگ هاست و موهای شما را افسانه وار زیبا می کند.

رنگ  بلوطی آتشین رزگلد:

اگر میخواهید رنگ موهایی با درخشندگی زیاد و پرجلوه کند. هاله‌ای رزگلد را بین رنگ ‌موهای بلوطی‌تان اضافه کند و به آن درخشش خاصی بدهد.با این تکنیک می توانید جذابترین رنگ موها را داشته باشید و در مهمانی ها مانند یک تکه الماس بدرخشید.

انواع رنگ موی رزگلد:

فندقی:

اگر رنگ موهای شما به صورت طبیعی تیره است . ازاین رنگ مو با تناژ گرم، با هاله قهوه‌ای قرمز استفاده کنید،چون بیشتر در دسته رنگ‌های قهوه‌ای قرار می‌گیرد که مقدار کمی رنگ به آن اضافه شده است.

رنگ موی زنجبیلی:

دنیای مد و فشن، زنجبیلی داغ‌ترین رنگ موی ترند در سال 2021 است. برای داشتن رنگ مویی ترند، کافیست تا این رنگ جیغ با هاله قرمز نارنجی را برای موهای استفاده کنید

رنگ موی آلبالویی:

این رنگ بلوطی درخشان و شاداب هستند فرقی نمی‌کند که چه رنگ پوستی دارید، همیشه این رنگ مو به پوست شما خواهد آمد.

رنگ  بلوطی طلایی:

رنگ موی قهوه‌ای طلایی و بلوند هر دو در سال 2021 ترند هستند ،رنگ بلوطی طلایی رنگ مویی با تناژ گرم است که برای همه پوست‌ها مناسب است و ظاهری هایلایت به موهایتان می‌دهد.

رنگ بلوطی تیره:

رنگ بلوطی برای خانم‌های با پوست‌ تیره بسیار مناسب است. با داشتن موهایی به این رنگ که رنگ بلوطی تیره دقیقاً همان چیزی بود که موهایتان برای حیرت‌انگیز شدن نیاز داشته است.

بلوطی توت فرنگی:

رنگ بلوطی توت فرنگی بین رنگ قرمز، بلوند و قهوه‌ای قرار دارد. بلوطی توت فرنگی رنگ مویی تطبیق‌پذیر است که به طیف گسترده‌ای از رنگ‌ پوست‌ها می‌آید.

رنگ موی ماهگونی:

ماهاگونی مانند عسلی در رنگ موهای بلوند است: رنگی زیبا و جذاب که صورت شما را جذاب کرده و برای بیشتر رنگ پوست متناسب است.

بلوطی و کاراملی:

تنها هایلایت‌های کاراملی بسیار کمی هست که روی هر رنگ مویی می‌توانند معجزه کنند. اگر میخواهید گرما و درخشندگی به رنگ موهایتان بدهید هایلایت کاراملی را بین موهایتان انجام دهد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *