تعریف لیفت ابرو اهمیت آن و معرفی برندهای معروف صابون لیفت ابرو
تعریف لیفت ابرو اهمیت آن و معرفی برندهای معروف صابون لیفت ابرو

تعریف لیفت ابرو اهمیت آن و معرفی برندهای معروف صابون لیفت ابرو

با سلام خدمت عزیزان مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره تعریف لیفت ابرو اهمیت آن و معرفی برندهای معروف صابون لیفت ابرو نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

زیبایی ابرو :

در هر عرصه ای خانم ها به زیبایی ظاهر شان توجه زیادی دارند یکی از این زیبایی ها مدل ابرو می باشد. در عرصه ای نازک کردن ابروها مد بود و در حال حاضر پهن کردن ابرو مد شده است.

تعریف لیفت ابرو اهمیت:

لیفیت ابرو چیست؟

لیفت به معنی بالا بردن ابروها است و شکل ظاهری ابروها زیبا، جذاب تر و چهره را شاداب تر و جوان تر می کند.در حال حاضر خانم ها علاقه مند شدند که لیفت ابرو با صابون و آرایش ابرو مشکی باشد.

انواع روش های لیفت ابرو :

لیفت ابرو دو روش انجام می شود. یکی عمل جراحی زیبایی و دومی خوب ترین وسیله برای آرایش ابرو است که جهت حالت دادن ابروها مثل صابون ابرو، محلول حالت دهنده ابرو، ژل ابرو، لوسیون فیکس ابرو است.

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو یکی از وسایل نظافت ابرو می باشدو جایگزین خوبی برای ژل ابرو محسوب می شود.مانند سایه ابرو است که برای حالت دهی و لیفیت و تقریبا بی ضرر است.

و یژگی های صابون لیفت ابرو:

از هر صابونی برای لیفیت ابرو یا حالت دادن به ابرو استفاده نکنید. صابون ابرو باید دارای گلیسیرین باشد و صابون گیلیسیرین چون دارای PH پایینی هست. جلوگیری از سوزش و ریزش ابرو و حفظ حالت خوب ابرو.

اهمیت PH  در صابون ابرو:

توجه به PH صابون ابرو بسیار ضروری است:

اگر در زمان خرید یک صابون ابرو با PH بالا خریداری کنید بدلیل اینکه پوست و مو مقداری اسیدی و صابون ابرو قلیایی است در دراز مدت پوست صورت تان خشکی و پوست پوست خواهد شد.

پس توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید صابون لیفت ابرو دارید، صابونی که دارای PH مناسب است را تهیه کنید.

توصیه هالبرگ چیست؟

هالبرگ آرایشگر معروف توصیه می کنند از صابون های شفاف (دارای گلیسیرین) استفاده کنید.

اگر هم دارای ابروهای کرکی و پر پشتی هستید هم توصیه می شود از صابون ابرو به جای ژل ابرو استفاده کنید و وقت زیادی نمی برد.

عوارض زیاده روی در استفاده از صابون لیفت :

متخصصان این حوزه توصیه می کنند در صابون ابرو یا صابون لیفیت ابرو زیاده روی نکنید. بهتر این است که صابون را در لایه های نازک روی ابروها بمالید برای کنترل بیشتر و نگهدارنده های بهتری باشند.

صابون ابرو برای انواع ابروها مناسب است ولی ماندگاری و حالت گیری آن بستگی به نوع ابرو هر شخص دارد.

معرفی برترین برند ابرو:

اگر از برند های غیر معتبر خریداری کنید و دقت کنید ملایم باشد تا اثر منفی بر روی پوست و ابروی شما نگذارد، حتی اگر به مواد تشکیل دهنده برند های معتبر هم حساسیت داشته باشید درگیر مضررات صابون ابرو که شامل آسیب زدن به ابرو، زیاد شدن ریزش ابرو خواهید شد. توصیه می شود از بهترین برندهای صابون ابرو برای مصرف شخصی استفاده کنید و از این عوارض دوری کنید. برندهای مک، ادونیس، اسنس، بکا جزو بهترین مارک صابون ابرو هستند. این ها جزو صابون های ابرو ضدحساسیت هستند و باعث ریزش ابرو نمی شوند.

نحوه استفاده از صابون ابرو چگونه است؟

روش استفاده از صابون لیفیت ابرو بسیار ساده و مانند ریمل ابرو است.

یک صابون مخصوص ابروی با کیفیت، یک قلم موی مرطوب و مخصوص شانه کردن ابرو، دانستن کاربرد صابون لیفیت ابرو و کمی صبر ابروهای خود را در خانه لیفیت کنید. اول باید صورت تان را با آب و شوینده مناسب پوست صورت به خوبی شسته و تمیز کنید. صورت خود را خشک کنید و سر یک براش مخصوص مژه را کمی خم کنید، براش را کمی مرطوب کنید (دقت کنید براش بیش از حد مرطوب نشود زیرا صابون رقیق تر شده و دیگر نمی توان از آن استفاده لازم را کرد) و بعد به صابون ابرو بمالید و بعد به آرامی و خیلی ملایم به ابروهای خود بکشید و به حالتی که دوست دارید در آورید و شانه کنید. (ممکن است مقداری صابون ابرو سفت شده روی ابروها مشاهده کنید با یک دستمال مرطوب صابون ها را پاک کنید تا ظاهر آراسته تر و جذاب تر پیدا کنید) بهتر است که صابون ابرو به خوبی بر روی ابروهای خود پخش کنید چون در اتمام آرایش ابرو با صابون ابرو، هیچ اثری از صابون ابرو نباید به چشم بیاید.

باید رشته های براش نرم باشد و از شانه زدن بیش از حد ابروها با براش خودداری کنید چون این کار باعث تضعیف شدن تارهای ابرو می شود و اینکه بعد از خشک شدن صابون روی ابروها دیگر به شانه زدن ابروها ادامه ندهید چون باعث جدا شدن موهای ابروها از پوست خواهد شد.

مضرات صابون گلیسیرین برای لیفت ابرو چیست؟

در طولانی مدت استفاده از صابون لیفت باعث ریزش ابروهای شما می شود. پس بهتر است از صابون های مخصوص ابرو حاوی خواص تقویتی برای موهای ابروی شما هستند استفاده کنید.

لیفت ابرو با صابون دارای گلیسیرین به چه صورت استفاده می شود؟

صابون مخصوص لیفت ابرو ندارید، به صورت موقت از یک صابون گلیسیرن شفاف و یک ظرف آب، کار لیفیت ابروهایتان را انجام دهید.

نحوه پاک کردن صابون ابرو :

توجه داشته باشید اگر خواستید آرایش خود را به ویژه صابون ابرو را از روی صورت خود پاک کنید، حتما صورت خود را با آب ولرم و شوینده شستشو دهید.

استفاده از روغن نارگیل :

هنگامی که احساس خشک شدن ابروها را دارید از روغن زیتون و نارگیل استفاده کنید تا ابروها مرطوب بمانند.

معرفی چند برند صابون لیفت ابرو:

در اینجا کاربرد صابون لیفت ابرو را گفته می شود و چند برند پر طرفدار را به شما توصیه می کنیم:

صابون ابرو مک:

یکی از صابون ابروهای معروف و کیفیت عالی که منجر به این می شود که ابروهای شما بسیار خوش فرم شده و حالت جذابی به آن ها بخشیده است.

ویژگی های صابون لیفت ابرو مک:

لیفت کننده ابرو

حالت دهنده ابروها

ماندگاری 24 ساعته

بدون ایجاد سفیدک روی ابروها

صابون ابرو اسنس:

یکی از صابون های کیفیت عالی و مرغوب است.

ویژگی های صابون لیفت ابرو اسنس:

تقویت کننده ابرو

حالت دهنده ابرو

فرم دهنده ابرو

ماندگاری بالا

نحوه مصرف صابون ابرو اسنس:

برای آغاز کار به یک فرچه ابرو نیاز دارید، فقط فرچه را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

فرچه ابرو را با اسپری فیکس کننده کمی مرطوب کنید. بعد فرچه مرطوب را روی صابون ابرو اسنس بکشید تا فرچه کاملا صابونی کنید. در حال حاضر با فرچه شروع کنید، ابروها را شانه کنید و به حالت دلخواه خود در بیاورید. پس از شانه زدن ابروها سمت حالت دلخواه، صبر کنید تا خیسی صابون روی ابروها خشک شود و ثابت بمانند، پس ابروهای شما لیفت شدند و حالت زیبایی به خود خواهند گرفت.

صابون لیفت کننده ابرو بکا:

یکی از صابون های با کیفیت و سالم ساخته شده است.

ویژگی های صابون لیفت ابرو بکا:

کیفیت بالا

ماندگاری طولانی

بدون ایجاد سفیدک روی ابرو

حجم زیاد

حالت دهندگی عالی

پایان گفتار:

در این مقاله سعی شد تعریف لیفت ابرو اهمیت آن به نحوه عالی بیان شود، اما توصیه می شود سلامتی اهمیت بیشتری نسبت به زیبایی دارد و هیچ گاه سلامتی را قربانی زیبایی نکنید.

منبع :مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *