ترفند هایی که برای زیبایی صورت و خوش اندام شدن باید بدانید؟
ترفند هایی که برای زیبایی صورت و خوش اندام شدن باید بدانید؟

ترفند هایی که برای زیبایی صورت و خوش اندام شدن باید بدانید؟

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره ترفند هایی که برای زیبایی و خوش اندام شدن باید بدانید؟ نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

زیبایی صورت:

زیبایی و شفافیت پوست نکته مهمی است که تمام بانوان به آن اهمیت می دهند و برایشان مهم است که صورتی شفاف و درخشان داشته باشند و همیشه به دنبال راهکارهایی برای درخشان شدن صورتشان هستند.و به انواع روش ها متوسل می شوند تا زیبایی بیشتری داشته باشند.در این مقاله ترفند هایی که برای زیبایی صورت و خوش اندام شدن باید بدانید؟برایتان بازگو می شود.با ما همراه باشید تا با استفاده از ترفندهای زیبایی جذاب تر شوید.

شفافیت صورت:

ترفند هایی که برای زیبایی صورت مهم و ضروری است.

برای شفافیت پوست صورت آلوئه ورا مصرف کنید(سه بار در هفته حدا اقل)

هیچ گاه آرایش غلیظ نداشته باشید سعی کنید آرایشتان نچرال و ملیح داشته باشید.

تفاله قهوه:

1 قاشق تفاله قهوه را با یم تخم مرغ مخلوط کرده و ترکیب کنید،این ترکیب را روی صورت 10 دقیقه گذاشته و سپس صورت را با آب ولرم بشویید.این ماسک باعث شفافیت و نرمی پوست می شود.

آبلیمو و موز:

ترکیب موز و آبلیمو را روی صورت و گردن بمالید و اجازه دهید تا خشک شود،با آب ولرم بشویید و این شیو را در هفته 2 با رتکرا کنید.

مخمر:

با استفاده از 7 گرم مخمر را به 3 قطره آبلیمو و 2 قاشق چایخوری آب ترکیب و به حالت خمیری در آورده و به مدت 15 دقیقه روی صورت بماند و بعد با آب ولرم بشویید .این ماسک مخصوص پوست های چرب است.و این یکی از ترفند هایی که برای زیبایی صورت بسیار لازم است که انجام دهید.

خوش اندامی:

برای لاغری هر روز نیم ساعت برقصید.

قبل از غذا یک لیوان آب بنوشید
هر شب ۸ ساعت بخواب
شبها برنج میل نکنید
وعده ها ی غذایی را زیادتر و غذا کمتر شود
از سبزی و میوه جات بیشتر استفاده شود
حلقه بزنید
بین غذا آب میل نکنید

رابطه جنسی عالی و خوب ضربان قلب را بالا می برد، باعث چربی سوزی و خوش اندامی می گردد.

معجون دارچین و عسل:

ترکیب دارچین و عسل برای تناسب اندام و جوان تر نشان دادن اندام بسیار موثر است و باعث تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز و تناسب اندام کمک بسیاری می کند.مخصوصا اگر قبل از صبحانه و قبل از خواب باشد (1 قاشق غذاخوری عسل+1 قاشق غذاخوری دارچین)

زیبایی موها:

رزماری:

برای رفع موخوره هر شب قبل خواب کرم مو یا وازلین به نوک موها بزنید.

برای رشد موها از گیاه قدرتمند رزماری استفاده کنید(استفاده از این گیاه معجزه آسا نه تنها از ریزش شدید موها جلوگیری می کند،بلکه باعث رشد قابل توجه موها شده و سموم روی کف سر را از بین می برد.و بهترین روش استفاده از رزماری ماساژ موها و کف  سر با روغن رزماری می باشد.

شیر:

نصف فنجان شیر را در یک بطری اسپری ریخته و روی موها اسپری کنید تا موها خیس شود.و بعد از 30 دقیقه موها را بشویید.مواد و پروتئین های موجود در شیر موها را تقویت و صاف و از وزی موها جلوگیری می کند.

روغن کرچک:

1 عدد زرده تخم مرغ و 2 قاشق غذاخوری روغن کرچک و 3 عدد کپسول ویتامین A را ترکیب کرده و روی موها بمالید و بعد از دو ساعت موها را با آب ولرم بشویید.

هر 10 هفته تا 12 هفته یکبار موهایتان را ترمیم کنید و مقداری از نوک موها را کوتاه کنید.با این تکنیک از هرگونه آسیب دیدگی مو و موخوره را از انتهای مو از بین می برد و امکان رشد بیشتر موها را فراهم میکند.

سیر:

سیر جریان خون در کف سر را بیشتر می کند و حاوی ویتامین های B2،B1 و ویتامین C است و به رشد مو ها کمک زیادی می کند و مانع طاسی می شود.

رنگ مو:

موهای خود را رنگ کنید و اجازه ندهید تارهای سفید خودی نشان بدهند.

سعی کنید موهایتان هی لایت باشد.

رنگ موهایتان را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید.

قد مو:

موها را نه زیاد پسرانه و نه زیاد بلند نگه دارید.

موها را هرگز دم اسبی نبندید و نبافید .

هرگز موهایتان یدست نباشید سعی کنید موهایتان موتاه و بلند باشد.

مدل مو:

موهایتان را چتری بگذارید و فرق سر باز نکنید.

هرگز موها را به عقب نکشید و نخوابانید.

موهای صاف صورت شما را جذابتر و جوانتر نشان می دهد.

آبرسانی به موها:

با استفاده از انواع ماسک ها سعی کنید موهایتان را آبرسانی کنید.و می توانید از انواع آبرسانی تجاری و یا خانگی استفاده کنید.

زرده تخم مرغ:

زرده تخم مرغ حاوی انواع مواد مغذی و ویتامین های گروه A،B،D،E می باشد و حاوی بیوتین فراوان و اسید های چرب فراوان است.و یک آبرسان قوی برای موها محسوب می شود.

روغن کنجد:

کنجد خواص فراوانی دارد از جمله ؛ رشد موها،از بین برنده شپش و باکتری ها و قارچ ها،پیشگیری از سفیدی مو،حفظ کننده رطوبت مو،ضد شوره و سوزش و خارش ،نرم کننده موها،درخشان کننده مو

سبوس برنج:

سبوس برنج را مانند چای دم کرده و پس از اتمام شستشوی سر موها را با محلول دم کرده سبوس ماساژ داده و دیگر مجدد موها را نشویید.

تقویت موهای رنگ شده:

1 قاشق عسل+1 عدد زرده تخم مرغ+ روغن زیتون را ترکیب کرده و این ماسک را روی موها به مدت 20 دقیقه بگذارید بماند سپس موها را با آب ولرم بشویید.

آرد برنج:

3 قاشق آرد برنج + 1 عدد سفیده تخم مرغ را ترکیب کرده و روی موهای خود زده و اجازه دهید 1 ساعت روی موها بماند،سپس موها را با شامپو شستشو داده و بشویید.

آلوئه ورا:

برای نرمی و صافی موها از ژل آلوئه ورا تازه استفاده کنید برای این کار می توانید،ژل وسط آلوئه ورا را در آورده و با میکسر له کرده و روی موها زده و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه روی موها باقی بماند.و در انتهاء موها را با شامپو بشویید.

علت چرب کردن موها قبل از شامپو زدن چیست؟

قبل از شامپو زدن و رفتن به حمام موها را چرب کنید توصیه می شود از روغن زیتون،نارگیل  یا روغن خردل استفاده شود.زیرا روغن می تواند عنصرهای موجود در شامپو را که می تواند به موها آسیب بزند و چربی موها را از بین ببردخنثی کند و به موها ظاهری سالم و شاداب تر می دهد.

در این مقاله انواع ماسک ها و تکنیک های زیبایی بیان شد تا شما به راحتی بتوانید زیبایی و خوش اندامی را به راحتی تجربه کنید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *