آموزش چند میکاپ جذاب و کاربردی برای فصل زمستان شما بانوان

آموزش چند میکاپ جذاب و کاربردی برای فصل زمستان شما بانوان

سلام ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با آموزش چند میکاپ جذاب و کاربردی برای فصل زمستان شما بانوان آشنا کنیم. ازهمراهی همیشگی شما تشکر می کنیم.

 آرایش زمستانی :

 اگر به زیبایی خودتان اهمیت می‌دهید. به خوبی می‌دانید که سبک آرایش شما نیز در فصل سرد زمستان دستخوش تغییراتی خواهد شد. همچنین روتین مراقبت از پوست نیز در زمستان تغییر کرده و رطوبت رسانی پوست در روزهای سرد و خشک زمستانی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگرجزء افرادی با پوست خشک هستید. برای شما استفاده از لوازم آرایشی پودری اصلا توصیه نمی‌شود.

شما بانوان زیبا حتی در سردترین سه ماه سال می‌توانید چهره‌ای گرم و شاداب را از خودتان به نمایش بگذارید. در ادامه با آموزش چند میکاپ جذاب زمستانی همراه ما باشید.

چشمان طلایی و رژ لب قرمز تمشکی:

اگر می خواهید سریع جذابیت چهره خود را افزایش دهید. استفاده از سایه چشم طلایی بر روی تمام قسمت‌های پلک خود را فراموش نکنید. سپس از یک مداد یا قلم خط چشم ضد آب بر روی خط رویش مژه‌های پلک بالایی یک خط مناسب بکشید. درنهایت این میکاپ طلایی خود را با یک رژ لب قرمز تمشکی مایع یا جامد فیکس کنید تا زیبایی و جذابیتتان افزایش یابد.

اگر از آن دسته بانوانی هستید که علاقه ای به رژقرمز ندارید.از غلظت‌های رنگی متناسب‌ با زمینه پوستی خود استفاده کنید. رژقرمز گرمای دلنشینی دارد که از پرطرفدارترین ترندهای میکاپ زمستانی است.

گونه های سرخ و گلگون:

یک رژ گونه قرمز روشن یا رزی می‌تواند جذابیت چهره شما را به طور محسوسی افزایش دهد. با استفاده از یک براش مناسب، به آرامی رژ گونه را با حرکات جاروبی بر روی گونه خود به خوبی پخش کنید. موقع زدن رژ گونه تناسب چهره خود را با رژ گونه هماهنگ کنید.

آموزش چند میکاپ جذاب و کاربردی برای فصل زمستان شما بانوان

چشمان مارونی:

مارون از رنگ‌هایی است که به این زودی از جریان ترندها خارج نخواهد شد. چشم ها یکی از بهترین قسمت هایی از چهره شماست که از این رنگ جذاب می توانید استفاده کنید. ابتدا یک سایه چشم نود یا قهوه‌ای روشن را به عنوان بیس و پایه استفاده کنید. از یک لایه سایه چشم مات رنگ مارونی در گوشه خارجی پلک بالایی قرار دهید. سپس از یک خط چشم مایع به رنگ قهوه‌ای، رسم کنید. این خط در امتداد محل رویش مژه‌های پلک بالایی رسم می شود. در پایان این میکاپ جذاب با یک ریمل مشکی مژه‌های خود را جذاب‌تر کنید.

سایه چشم آبی و براق:

آبی کبالتی از رنگ‌های فوق‌العاده دیگر فصل زمستان است. این آبی جذاب را می‌توانید در آرایش چشم خود قرار دهید. زمانی که سایه چشم نود (Nude) یا قهوه‌ای را استفاده کردید. از ریمل بلند کننده و ضد آب رنگ مشکی برای جذابیت بیشتر مژه ها استفاده کنید. در نهایت کافیست رنگ آبی کبالتی را در مژه‌های خود قرار دهید. شما می توانید با یک ریمل حجم دهنده آبی کبالتی، را در سر مژه‌ها قرار دهید.استفاده از ریمل رنگی آبی هم برای این کار پیشنهاد می شود.

شکل ابروها در آرایش زمستانی:

برای داشتن میکاپ جذاب تر در فصل زمستان توجه به ابروها است.اگر ابروهای خود را به صورت صحیح پر و سایه کنید جذابیت‌تان بسیار زیاد افزایش می‌یابد. وجود ابروهای پرپشت و مرتب چهره شما را شاداب و سالم نشان می‌دهد. شما با کمک یک ژل صابونی ابرو ضد آب که ماندگاری بالایی هم دارد. می‌توانید ابروهای خود را پرتر و جذاب تر نشان دهید.

درخشش پوست:

اگر می خواهید شما هم مانند سفیدی دانه برف در زیر نور خورشید بدرخشید.از ترکیب یک پرایمر با فاندیشن استفاده نموده و سپس آن را بر روی تمام قسمت‌های پوست صورتتان پوشش دهید.برای اتمام میکاپ از یک هایلایتر متالیک با رنگ رز کوارتز در بخش استخوان  گونه،   تیغه بینی و چانه خود قرار دهید. با این روش عالی براق بودن و درخشش چهره شما جذابیت دوچندان خواهد داشت.

گوشه داخلی چشم:

با استفاده از یک خط چشم یا سایه چشم متالیک در قسمت گوشه داخلی  می توانید به میکاپ چشم خود کمی ظاهر براق و فانتزی بدهید. شما می توانید بعد از زدن سایه چشم طبیعی ، در گوشه داخلی چشم از یک رنگ متالیک نقره‌ای یا طلایی قرار دهید. جذابیت فوق العاده ای در آرایش شما ایجاد می شود.

آموزش چند میکاپ جذاب و کاربردی برای فصل زمستان شما بانوان

نکات مهم برای میکاپ زمستانی:

1.پاکسازی ملایم پوست به وسیله میسلارواترها و پد نخی
2.استفاده از سرم مرطوب کننده و آبرسان صورت
3.مرطوب سازی پوست صورت و آبرسانی منظم پوست
4.استفاده از ماسک های صورت
5.استفاده از فاندیشن با پوشش براق، همان کرم پودرها با خاصیت آبرسانی پوست است.

اسپری تثبیت کننده آرایش:

شاید بر این باور باشید که در هوای سرد احتمال عرق کردن و خراب شدن آرایشتان کمتر است. جالب بدانید استفاده از اسپری‌های ثثبیت کننده آرایش به دوام بیشتر میکاپ زمستانی شما کمک کرده و شما جذابیت و شادابی میکاپ را برای مدت بیشتر خواهید داشت.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *