آموزش چند میکاپ شیک و ساده برای مراسم سوگواری و عزاداری

آموزش چند میکاپ شیک و ساده برای مراسم سوگواری و عزاداری

سلام ماه سرایی عزیز . در این مقاله می خواهیم شما را با آموزش چند میکاپ شیک و ساده برای مراسم سوگواری و عزاداری آشنا کنیم. از همراهی شما تشکر می کنیم.

از مسائلی که همیشه بین خانم ها دغدغه است ، این که آیا آرایش در مراسم سوگواری و عزاداری مناسب است یا نه؟ عقاید زیادی در این باره مطرح هست. عده‌ای بر این عقیده اند که زیبایی، ارتباطی با نوع مراسم ندارد و همیشه نسبت به موقعیت و شرایط، این امر باید رعایت شود؛ از سوی دیگر عده ای دیگر بر این باورند که به خاطر احترام به شخص مقابل ، آرایش نباید داشته باشیم.

در مراسم سوگواری بهتر این است که آرایش سنگین و کم تری داشته باشید.

نحوه آرایش در مراسم سوگواری:

ملایم و نچرال بودن میکاپ :

در این مراسم از آرایشی طبیعی استفاده کنید. از لوازم آرایش براق و اکلیلی جدا خودداری کنید. همواره سعی کنید از کرم ها و مرطوب کننده ها و رژلب های کم رنگ یا ملایم در میکاپ استفاده نمایید. که به رنگ پوست شما شبیه تر و نزدیک تر باشد.

مرتب کردن ابروها:

اکثر بانوان بر این عقیده اند که برای مرتب کردن ابرو های خود در مراسم سوگواری و عزاداری ، باید به آن فرم دهند. اما اینگونه نیست، شما لازم است که با یک موچین، تارهای اضافی که فرم ابروی شما را بی نظم کرده است را بردارید.در نهایت با استفاده از سایه ابرو، قسمت های خالی را پر کنید.

آموزش چند میکاپ شیک و ساده برای مراسم سوگواری و عزاداری

استفاده از ریمل و مداد چشم ضد آب:

از موارد مهمی که باید در نظر بگیریم: استفاده از ریمل و مداد چشم ضد آب می باشد. زیرا صورتتان را از حالت بی روح و ساده بودن در مراسم سوگواری خارج می کند. استفاده از ریمل و مداد چشم ضد آب برای این است که در صورت جاری شدن اشک از چشم هایتان، مواد بر روی صورتتان پخش نشود.

بالم لب و رژلب ها:

در مراسم سوگواری، استفاده از رژلب شاید کمی مناسب نباشد. بهتر است رژلب هایی را انتخاب کنید که به رنگ لب شما نزدیک تر باشد و یا رنگ های تیره ای داشته باشد. باز اگر عقیده دارید که این گونه رژلب ها، زیاد برای مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید مناسب نیست، بالم لب ها جایگزین مناسبی برای طراوت و براقیت لب های شماهاست.

 بادی اسپلش ها:

بوی بدن افراد در مراسم هایی که در فصل تابستان یا گرما وجود دارد می تواند آزار دهنده باشد. از بهترین جایگزین های مناسب برای ادکلن که هم بوی تعریق بدن، را از بین ببرد و باعث ناراحتی دیگران نشود . و همچنین از انتشار بوی عطر جلوگیری کند تا باعث جلب توجه نشود. بادی اسپلش ها  بهترین انتخاب هستند. از بوی بد بدن‌ هم جلوگیری می کنند و با پوست بدن شما سازگاری دارند. سایت ماه سرا بادی اسپلش های مناسب و سازگار برای پوستتان ارائه می دهد.

 ضد آفتاب ها ی مناسب در سوگواری:

استفاده از ضدآفتاب در مراسم سوگواری انتخاب مناسب برای میکاپ نچرال است. نیازی هم نیست که ضد آفتابی را انتخاب کنید که پوست شما را روشن جلوه دهد. اگر برایتان کارایی ضد آفتاب فقط مهم است. می توانید ضد آفتاب های بی رنگ را برای پوشاندن سطح پوستتان از تابش نور خورشید انتخاب کنید.

لاک های ناخن در مراسم سوگواری:

داشتن لاک ناخن اگر برایتان در این روز اهمیت دارد. همواره سعی کنید از لاک هایی که رنگ آن ها به رنگ پوست شما نزدیک بوده  و یا از لاک هایی که رنگ تیره دارند مانند رنگ مشکی که جلب توجه نمی کند، استفاده نمایید.انتخاب لاک های ناخن با رنگ روشن در این مراسم ها اشتباه است؛ از این نوع لاک های روشن هیچوقت استفاده نکنید. در صورت یکرنگ نبودن و داشتن طرح بر روی لاک شما می توانید از فرنچ ناخن برای این نوع مراسم ها انتخاب و استفاده کنید. تمام آنچه که شما برای یک میکاپ نچرال در این مراسم نیاز دارید در سایت ماه سرا موجود است. از انتخاب شما تشکر می کنیم.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *