چگونگی لولایت کردن موهای بلوند برای زیبایی بیشتر موها
چگونگی لولایت کردن موهای بلوند برای زیبایی بیشتر موها

چگونگی لولایت کردن موهای بلوند برای زیبایی بیشتر موها

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره چگونگی لولایت کردن موهای بلوند برای زیبایی بیشتر موها نکات جذابی رابیان کنیم با ما همراه باشید.

تعریف لولایت:

لولایت نوعی از رنگ مو است که سایه تیره تری روی رنگ مو می اندازد،ولی بافت و نوع لولایت متفاوت است.لولایت به موها با رنگ بلوند،حالت طبیعی می دهد و شما به راحتی و با رعایت چند نکته ساده می توانید در منزل انجام دهید.

مراحل لولایت مو:

در اینجا چگونگی لولایت کردن موهای بلوند قدم به قدم آموزش داده می شود،تا به راحتی موهایتان به رنگ دلخواهتان برسید.

خرید رنگ مو:

برای تهیه رنگ مو حتما به فروشگاه معتبر لوازم آرایشی مراجعه کرده ،رنگ مویی تهیه کنید که از رنگ موی فعلی شما کمی تیره تر باشد،می توانید از فروشنده کمک بگیرید تا رنگ مکمل موهای شما را معرفی کند.و یا اگر در این کار تبحر دارید رنگ مو را از داروخانه تهیه کنید.

مراحل آماده سازی :

قبل از رنگ زده به موهایتان حتما از لباس قدیمی و دکمه دار استفاده کنید.و اطراف گردن و شانه ها را با نایلون بپوشانید.دور گوش و پیشانی را حتما کرم بزنید،البته سعی کنید به موهایتان نزنید در اینصورت موهایتان رنگ نمی گیرد.خودتان و یا شخصی که موهای شما را رنگ می زند،حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید.در فضای بسته به هیچ عنوان موهایتان را رنگ نزنید.

ترکیب رنگ مو:

رنگ مو و اکسیدان را به نسبتی که در کاتالوگ آن نوشته شده در کاسه ریخته و ترکیب کنید.و به مدت 2 دقیقه این ترکیب را خوب به هم بزنید.

اجرای رنگ مو:

موها را به چند دسته تقسیم کنید.برای رنگ زدن موها از لایه های زیرین شروع کنید.موها را با 4 کلیپس از هم جدا کرده و به چند بخش تقسیم کنید.سپس لولایت را در هر قسمتی از موهایتان که می خواهید شروع به زدن کنید.موها را در دست گرفته و با دست دیگر قلم مو را در رنگ زده و از ریشه مو به طرف نوک موها شروع به زدن رنگ کنید.سپس موهای رنگ شده را داخل فویل بپیچید.و فویل را به طرف بالا بپیچید تا رنگ مو ریزش نداشته باشد و رنگ مو روی قسمت هایی که نمی خواهید نریزد.

سپس به سراغ قسمت های دیگر مو رفته و همین مراحل را تکرار کنید.این مراحل را تا جایی ادامه دهید،که بخش مورد نظر رنگ شود.

به یاد داشته باشید هر چقدر تعداد لایه های مو شما بیشتر باشد، نتیجه نهایی و کلی شما باعث می شود که موهایتان تیره تر به نظر برسد.

مراحل تثبیت رنگ مو:

بعد از اتمام مراحل رنگ مو،اجازه دهید طبق پکیج مشخص شده رنگ مو،صبر کنید تا رنگ مو روی موها بماند،معمولا این زمان 20 الی 45 دقیقه است و باعث تثبیت رنگ مو می شود.بعد از 10 الی 20 دقیقه بخش کوچکی از مو ها شسته و ببینید موهایتان به رنگ دلخواه رسیده یا خیر؟ دقت داشته باشید،هرچه موها خیس باشند رنگ مو تیره تر به نظر می رسد.و اگر می خواهید،رنگ لولایت تیره تر باشد،مدت زمان بیشتری روی موها باقی بماند.

شستشوی مو:

هنگامی که رنگ مو به رنگ دلخواه رسید.رنگ مو را با آب سرد بشویید.تا تیرگی موهای رنگ شده روی قسمت روشن نریزد.و موهایتان را با نرم کننده و شامپو استفاده کنید.و موها را با حوله خشک کنید.

سشوار و اتو مو ممنوع:

در هفته اول بعد از شستن موها استفاده از اتو مو،بابیلیس و سشوار ممنوع است.تا آسیب کمتری به موهایتان نرسد.

نکته مهم:

برای اینکه رنگ جدید روی موهای روشن نریزد برای شستشو از آب سرد استفاده کنید.مخصوصا در دو هفته اول

موهای خود را در فضای بسته رنگ نزنید،چون احتمال آسیب به دستگاه تنفسی است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *