معرفی انواع استایل های زمستانی برای داشتن استایلی شیک و جذاب
معرفی انواع استایل های زمستانی برای داشتن استایلی شیک و جذاب

معرفی انواع استایل های زمستانی برای داشتن استایلی شیک و جذاب

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره معرفی انواع استایل های زمستانی برای داشتن استایلی شیک و جذاب نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

زمستان:

کم کم به روزهای زیبا و قشنگ زمستان نزدیک می شویم و نوبت آن رسیده است که به فکر جور کردن لباس های زمستانی و ست کردن آن باشیم.ست کردن لباسی که در سرمای زمستان از شما مواظبت کند و بتواند حس شیک پوشی شما را راضی نگه دارد کار آسانی نیست!اما نگران نباشید ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با پوشیدن انواع لباس و استفاده از اکسسوری های زیبا استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

معرفی انواع استایل های زمستانی:

پالتو رنگی:

هیچ جا و هیچ نوشته ای وجود ندارد که رنگ پالتو در زمستان رنگ های خاکستری و مشکی و شتری است و حتما باید از این رنگ ها استفاده شود.شما می توانید در زمستان امسال از یک پالتو رنگی مانند یاسی کمرنگ استفاده کنید و آن را با جوراب شلواری مشکی و آنکل بوت مشکی ست کنید برای تفاوت و جذابیت بیشتر می توانید این پالتو را با پولیور و یا دامن بپوشید و یک کیف دستی بنفش تیپ و استایل شما را معرکه می کند.

کت خز مصنوعی:

در دنیای مد همیشه قرار نیست که یک لباس گران قیمت ظاهری رسمی داشته باشد.ممکن است گران ترین لباس شما ظاهری ساده برای شما داشته باشد.بطور نمونه کت خز مصنوعی همرا با یک تی شرت و شلوار ساده و یک جفت کتانی ساده ظاهری غیر رسمی دارد و بسیار شیک و جذاب است مخصوصا اگر با یک کیف کلاسیک ست شود.

استایل 4 عنصر:

بله تعجب نکنید این استایل غیر رسمی بسیار باشکوه و جذاب است و از 4 عنصر معروف در این استایل استفاده می شود و بسیار محبوب است.شلوار جین مشکی،پلیور گشاد،شال گردن چهار خانه و یک کلاه لبه دار بزرگ و کیف دستی با کیفیت عالی و دسته دار که در آن حتما از زنجیر استفاده می شود.و مهمترین نکته این تیپ را ترند کرده است استفاده از کفش های طرح پلنگی است.

استایل کشمیری:

در این استایل از پلیور کشمیری،شلوار جین اسکینی پاره و پالتو ساده پشمی استفاده می شود و یک استایل ساده و ذاب برای دور همی های آخر هفته به شمار می رود.و یک کلاه نقاب دار و کیف و کفش چرمی استایل واقعا گرانقیمت و جسورانه برای آخر هفته به نظر می رسد.

استایل دوستانه :

دراینجا به معرفی انواع استایل دوستانه می پردازیم،در این استایل که مناسب برای دور همی های دوستانه است استفاده مناسب از اکسسوری ها می تواند جذابیت شما را چند برابر کند.و با استفاده از چند اکسسوری ساده می توانید استایلی گرانقیمت داشته باشید.استفاده از یک کیف دستی مشکی،زیور آلات ظریف،کفش پاشنه بلند نود،دستبند پهن برای استایل دوستانه عالی است مخصوصا وقتی که با یک تی شرت آستین بلند،شلوار جین پاره ست شود،عینک آفتابی را که اصلا فراموش نکنید حتی اکر در لابه لای موهایتان استفاده می کنید.

استایل صورتی:

این تیپ زمستانه مناسب برای مراکز خرید و قرار در کافه است.یک پلیور ظریف با رنگ خنثی روی شلوار جین سفید،پالتو جلو باز صورتی،کیف دستی به رنگ خنثی و کفش پاشنه بلند نود استایل بی نظیری به شما هدیه می دهد.

پلیور آستین خز دار:

بسیاری از طراحان لباس تمام هنر و خلاقیت خود را در فصل زمستان در آستین لباس ها به خرج می دهند، و هرچه هنر و ذوق دارند در آستین لباس ها به نمایش می گذارند.از آستین های زنگوله دار گرفته تا یک خز ساده در لبه آستین و یا جزییات دیگر، به راحتی می توانید به لبه آستین پلیور ساده طوسی کمی خز اضافه کرده و یک لباس شیک و خاص داشته باشید.و خز این مدل می توانید مخلوطی از طوسی و سیاه باشد.

پیراهن بافت:

در سردترین روزهای زمستان شما به راحتی می توانید با استفاده از یک پیراهن بافت زمستانی ایده ای ناب و عالی داشته باشید.فقط کافی است که این پیراهن را با چکمه بلند،پالتو گرم و جوراب شلواری ست کنید و یا حتی به یک کت خزدار.

پالتو گل آفتابگردان:

در روزهای سفید و خاکستری زمستان می توانید به راحتی حال و هوای پاییزی و رنگارنگی به وجود بیاورید،کافی است یک پالتو زرد رنگ را روی یک بلوز جین آبی و شلوار جین بپوشید.این استیل برای شام در فضای بیرون و مهمانی ها و عروسی ها بسیار مناسب است.

پالتو یقه آبشاری:

پالتو یقه آبشاری مناسب روز های سرد و زیبای زمستان است.برای داشتن استایلی شیک و گرانقیمت بهتر است رنگ پالتو از رنگ شتری استفاده شود.تا بتوانید با همه لباس های موجود در کمدتان ست کنید.این پالتو ظاهری غیر رسمی دارد ولی هنگامیکه با یک لگ چرم و تی شرت ساده باشد ظاهری شیک و زیبا را به شما هدیه می دهد.

استایل تمام زمستانی:

از استایل های همیشگی که هیچوقت قدیمی نمی شود استفاده از دامن تنگ ابریشمی،کفش پاشنه بلند و بلوزی زیبا است.در زمستان هم می توانید از این تیپ و استایل استفاده کنید و با ستفاده از یک کاردیگان راحت و بلندو جوراب شلواری پشمی و گرم یک استایل جذاب بری روز های سرد زمستان است مخصوصا وقتی کفش پاشنه بلند مشکی  و اکسسوری های رنگ تیره استفاده شود.

دامن کوتاه در روزهای سرد زمستان:

اصلا تعجب نکنید شما می توانید،در روز های سرد زمستان از دامن کوتاه در استایلتان استفاده کنید،دامن کوتاه و پیلیور یقه اسکی و یک کت چرم و جوراب شلواری و آنکل بوت برای روز های سرد زمستان یک استایل بی نظیر محسوب می شود.مخصوصا اگر یک شال گردن پشمی،کلاه بافتنی و یک جفت دستکش چرم را همراه خود داشته باشید و برای جذابیت بیشتر می توانید از یک کیف دستی به رنگ خردلی استفاده کنید.امیدوارم با معرفی انواع استایل دامن کوتاه زیباترین ترند را داشته باشید.

پالتو پلنگی:

پالتو پلنگی یکی از برترین ترند ها در فصل زمستان است خصوصا هنگامی که با یک بلوز آستین بلند و جین مشکی در زیر پالتو ست شود.در این نوع استایل می توانید با استفاده از یک عینک آفتابی موهایتان را فوق العاده شیک و جذاب کنید.

پالتو شنلی:

پالتو های شنلی انتخابی شیک برای روزهای سرد زمستانی است و می توانید به راحتی با استفاده از یک پیراهن مشک یتا بالای زانو و جوراب شلورای ست بلوزتان و یک کت شنلی کرم رنگ استایلی زیبا و جذاب برای مهمانی های نیمه رسمی و مهمانی شام داشته باشید برای جذابیت بیشتر می توایند از یک کیف دستی همرنگ و یا کمی تیره تر از رنگ کت استفاده کنید.استایل شما فوق العاده دوست داشتنی و جذاب می شود.

استایل مینیمال و دامن پلیسه:

در این استایل می توانید از یک کت موتاه پشمی،پلیور یقه اسکی شرابی رنگ و یک دامن پلیسه مشکی کوتاه استفاده کنید. استفاده از اکسسورهای چرم و جیر کلاسیک به این استایل ظاهری رسمی می دهد.

استایل تمام سفید:

در این استایل سرتا پا به رنگ سفید است.و با استفاده از پلیور سفید بافتنی و شلوار اسلیم سفید بسیار جذاب و شیک است. این استایل با یک جفت کتانی سفید و یا بوت های سفید مناسب فصل زیبای زمستان است و با یک کلاه به رنگ طوسی  و کت پافر می توانید استایلی شیک و جذاب و در عین حال گرم داشته باشید.با معرفی انواع استایل مخصوصا استایل تمام سفید شما می توانید جذاب ترین استایل را داشته باشید.

شلوار خط دار ورزشی:

ترندهای ورزشی در تمام فصول طرفداران خود را دارد این ترندها از آماده شدن برای باشگاه یا یک استایل برای بیرون از منزل استفاده می شود.بسیار راحت و پرطرفدار هستند.ما عاشق شلوار خط دار ورزشی با بلوز یقه اسکی مشکی و کت چرم هستیم.این استایل برای کارهای روزمره و دیدارهای دوستانه بسیار مناسب است.

کیف و استایل:

تعجب نکنید واقعا استفاده از کیف می تواند در استایل شما نقش مهمی بازی کند.و استایل شما را زیبا و زشت کند پس از کیف در استایلتان اصلا غافل نشوید.در استایل زمستانی استفاده از یک بادی طوسی +شلوار جین زنانه راستع و یک کیف دستی مشکی با دسته زنجیره ای استایلی شیک و جذاب برایتان به ارمغان می آورد.و قدرت تاثیر گذار کمربند در این استایل باعث می شود که تمام توجه ها به باریک ترین نقطه بدن معطوف شود.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *