جذاب ترین روش های آرایش و میکاپ چهره برای دلبری از همسرتان

جذاب ترین روش های آرایش و میکاپ چهره برای دلبری از همسرتان

سلام ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با جذاب ترین روش های آرایش و میکاپ چهره برای دلبری از همسرتان آشنا کنیم. از همراهی همیشگی شما تشکر می کنیم.

جذابیت آرایش برای مردان:

شاید برایتان خیلی جالب باشد که پاسخ مردان در خصوص مدل های مختلف میکاپ بسیار متفاوت تر از آنچه در ذهن شما می گذرد. وقتی شما نظر همسرتان را در مورد میکاپ بدانید. زمان میکاپ مدام با خودتان این صحبت را دارید که برای همسرم جذاب هست یانه . است.اگر از یک مرد در خصوص مدل‌های آرایشی جذاب بپرسید نکند زیاده روی در استفاده از لوازم آرایشی دلش را بزند.

جذابیت طبیعی لب ها:

ما خانم ها همیشه فکر می کنیم رژلب ظاهر لب های ما را جذاب تر نشان می دهد. پس لایه ضخیمی از رژلب را روی لب هایمان استفاده می کنیم، تا از میکاپ جذاب تری داشته باشیم. در صورتی که اکثر مردان ظاهر طبیعی لب برایشان جذاب تر است.لبی برای مردان جذاب است که نرم و مرطوب باشد. در نتیجه از خشکی لبهایتان و ظاهر پوسته پوسته و ترک خورده جلوگیری کنید. موقع استفاده از برق لب در مقابل همسرتان به جذاب ترین روش برق لب را بر روی لبهایتان اعمال کنید. جذاب ترین روش های رسیدگی به خودتان را بیاموزید.

 تمیز کردن و شیو کردن:

بیشتر مردان در خصوص موهای زائد خانم‌ها نظر مساعدی ندارند. در حقیقت لطافت بدن یک زن و پوست تمیز برای هر مردی  بی‌نهایت جذاب است. در نتیجه همواره پوست بدن خود را نرم و لطیف نگه دارید.با شیو کردن موهای زائد خود را حذف کنید. از مهم ترین روش ها برای داشتن رابطه ای لذت بخش پوستی تمیز و لطیف است. اگر پوست بدنتان خشک و زمخت است شما می توانید با لایه برداری به وسیله اسکراب بدن سلول های مرده را از بین ببرید. در آخر از لوسیون های مرطوب کننده و ماساژ روغن زیتون یا نارگیل برای پوستتان استفاده کنید.

برای از بین بردن موهای زائدخود از ژیلت استفاده می کنید، از ژیلت مخصوص بانوان استفاده کنید. از التهاب وقرمزی پوست خود جلوگیری می کنید. حتی شما می توانید از لوسیون های بدن که فاقد الکل و بدون عطر بعد از شیو کردن استفاده کنید. اگر بعد از شیو قسمتی از پوستتان دچار التهاب و قرمزی شد، مقداری دئودورانت التهاب را کاهش می دهد.

جذابیت چشم‌ها :

خانم ها دوست دارن با آرایش بیشتر چشم هایشان جلب توجه کنند. حتی از مژه های مصنوعی هم استفاده می کنند. اما جالب بدانید مردان آرایش ملایم و چشمان طبیعی را بیشتر ترجیح می دهند. اما به هر حال اگر علاقه دارید از مژه های مصنوعی استفاده کنیدیادتان باشد که خوب بچسبانید . زیر با جدا شدن قسمتی از آن با نظرات منفی همسرتان روبرو می شوید.

توصیه ماه سرا به بانوان این است که به سراغ ریمل‌های حجم دهنده مژه بروید. در نتیجه هم مژه‌های بلندتر و جذاب‌تری خواهید داشت و هم ظاهرتان نچرال خواهد بود. برای افزایش جذابیت مقدار بیشتری از ریمل حجم دهنده را در گوشه خارجی مژه‌های پلک بالایی اعمال کنید. چشمانی فوق العاده تر و جذاب تر خواهید داشت.

جذاب ترین روش های آرایش و میکاپ چهره برای دلبری از همسرتان

آرایش با چشمان اسموکی:

بهترین گزینه انتخاب برای شما خانم ها آرایش چشم اسموکی است.مردان مجذوب این میکاپ جذاب می شوند. تجربه خانم ها نشان داده که بیشترین بازخورد مردان به آرایش چشمان اسموکی است. نتیجه مثبت این فاندیشن و سبک آرایش ترکیب برق لب است،که جذابیت فوق العاده ای به پوستتان می دهد. استفاده ازرنگ های جیغ در آرایش شما را از زیبایی طبیعی دور می کند. حتی رنگ های شاین و درخشان مانند سبز ،نقره ای و آبی روشن.  جذابیت زیاد چشمها در این سبک آرایش باعث توجه آقایان می شود.جذاب ترین روش های میکاپ را در این مقاله می خوانیم.

حالت دهی موهایتان :

از دیدگاه بسیاری از مردان، هنگامی که موهایتان را به سمت پایین حالت می‌دهید و حالت طبیعی موهایتان را حفظ می‌کنید، دست یافتنی‌تر هستید و همسرتان با راحتی بیشتری به شما نزدیک شود بیشتر خواهد بود. برای استایل موی خود دقت زیادی داشته باشید، زیرا یک مدل مو هر چقدر هم فشن و جذاب باشد، در نهایت با شخصیت و ظاهر شما باید هماهنگ باشد. حالت دادن به مو و آرایش موهایتان ازدسته دلبری ها برای همسرتان است. نکته مهم این است که اگر شما مو هایتان را به سمت بال مدل کنید و حجم زیادی اسپری یا ماسک مو ،بر روی آن استفاده کنید. مطمئن باشید بازخورد منفی همسرتان را خواهید دید.

دلیل این موضوع نیز روشن است، هدف شما از انتخاب آرایش تحریک کننده، برای برقراری رابطه با همسرتان است. آنچه که مردان در جریان رابطه می پسندند این است که موهای شما را نوازش کنند. و انگشتانشان به راحتی از میان موهایتان عبور کند. هیچ مردی موی چسبناک و چرب و مدل شده را در رابطه نمی پسندد. جذاب ترین روش های مراقبت از پوست را در مجله ماه سرا بخوانید.

نمایش دادن پوست بدنتان :

همواره بدن خانم ها برای مردان جذابیت زیادی دارد. شما می توانید با پوشیدن تیشرت یا تابهای دلبرانه و یقه های باز و طرح خاص بدن خود را نمایش دهید و برای همسرتان دلبری کنید. حتی می توانید یک یا هردو شانه ی خود را به نمایش بگذارید.

از یک کرم جوان کننده و شاداب کننده پوست برای جذابیت بیشتر در قسمت استخوان ترقوه و بازوها استفاده کنید. برای داشتن پوست بدنی سالم و با نشاط ازکرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید.با این روش جذابیت ویژه ای پیدا می کنید و از شما تقدیر می شود.

توصیه ماه سرا :

صحبت پایانی برای شما عزیزان این است که هر مردی سلایق خاص خود را دارد. نکته مهم تمرکز بر روی ویژگی‌های مثبت چهره و بدنتان است . مردان از آرایش ها و میکاپ های مصنوعی ، ساختگی و پلاستیکی لذت نمی برند. در نهایت نچرال و طبیعی بودن چهره خودتان را حفظ کنید. اگر پوستتان با مشکل جای جوش ،لک و آکنه و مشکلات پوستی مواجه است. در گام اول به فکر درمان باشید وبعد از آن بهترین وسایل آرایشی که کتناسب با پوستتان هست را شناسایی کنید. در مجله ماه سرا مقاله ها و محصولات با کیفیت هستند که شما را برای داشتن میکاپ جذاب و پوستی با نشاط راهنمایی می کنند. در نهایت کلام با رسیدگی به پوستتان خودتان هم از زیبایی چهره تان لذت ببرید.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

آیا پیشگیری از بارداری طبیعی موجب نازایی در آینده می شود؟

آیا پیشگیری از بارداری طبیعی موجب نازایی در آینده می شود؟

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *